ورزشی

عبداللهی: به دنبال کسب سه امتیاز برابر ماشین سازی هستیم

دانا نیوز / مرکزی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از آمادگی آنها برای دیدار در ماشین سازی تبریس خبر داده است.

حمید عبداللهی در بیانیه مطبوعاتی قبل از جلسه از تیم ماشین سازی استقبال کرد و گفت: “ما تیم ماشین سازی را به عنوان یک تیم خوب با بازیکنان جوان می بینیم. این یک تیم کاملاً جا افتاده است.” ما با تجزیه و تحلیل چند بازی و بازی گذشته خود روی نقاط ضعف خود کار کرده ایم. امیدواریم خیلی زود نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و از نقاط قوت و ضعف ماشین سازی آگاه شویم.

وی افزود: عملکرد رسول کاتبی در نیمه اول سال گذشته و جدایی وی خوب نبود اما خوشبختانه ما توانستیم این تیم جا افتاده را در لیگ برتر حفظ کنیم.

عبداللهی گفت: امیدواریم فردا شاهد بازی خوبی باشیم و هر دو تیم به مسائل فنی بیندیشند تا بتوانیم تیم های خوبی را به نمایش بگذاریم و بازی را به موفقیت برسانیم. برای ما ، همه بازی ها نهایی هستند و علاوه بر دوستی ، راشل کتی روی یک رقابت فزاینده برای بازیکنان کار کرده و نظم تیمی ما بیشتر شده است. امیدواریم فردا هر دو تیم فوتبال خوبی داشته باشند.

سرانجام مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: “ما باید برای موفقیت بجنگیم و با امتیاز از زمین خارج شویم و امیدوارم سه امتیاز نقش ما را در این بازی داشته باشد.” البته در این بازی مرتضی آقا کهان و محمد ایرانران را به دلیل مصدومیت نداریم.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا