ورزشی

مطهری: همیشه به دنبال بازی هجومی هستیم

تامیس ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت که همیشه بازی های توهین آمیز را می خواهد.

به گزارش ENA ، حمید مطاهحی قبل از بازی تیم مقابل شین شهریر بوهر در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: “هفته گذشته مقابل پیچاچین بازی کردیم. همه تیم ها مقابل ما سخت بازی می کنند که شهراس از ما افتخار می کند و ما فردا خوب بازی خواهیم کرد و می توانیم ابتدا نتیجه بگیریم و در آخر تحویل فوتبال شریف.

تیم ما اضافه کرد: “استراتژی تیم ما این است که همیشه تهاجمی بازی کنیم و هر بازیکنی در این بازی باید گل بزند.
فرقی نمی کند بازیکن ایرانی در این بازی باشد یا خارج از کشور ، و کار ما بر اساس کار تیمی است ، مهم این است که شما یک تیم باشید و تیم ما این نگرش را دارد. در بازی قبلی ، سید جلا حسینی وقتی در دقیقه 90 وارد زمین می شود ، باید الگوی دیگران باشد. تمرینات و بازیهای پرسپولیس مبتنی بر کار تیمی است و از وحدت تاکتیکی خوبی برخوردار هستیم.ما مربیان همیشه با چالش مصدومیت روبرو هستیم و سعی کرده ایم که کمترین تلاش را بکنیم. در بازی مقابل پیکین هم از نظر جسمی و هم در نتیجه عملکرد خوبی داشتیم.ما و تیم پرسپولیس کادر فنی هستیم.ما باید سعی کنیم در اینجا بهتر باشیم.

او همچنین درباره Breivandine گفت: “Breivind بازیکن خوبی است. او با تمام توان برای ما کار کرد. وی گفت که به کمیته اخلاق این باشگاه فراخوانده شده و فقط در مورد آن شنیده است. ما می دانیم ، اما او قطعاً بهترین بازیکن ما است .او تا 4 ژوئیه با ما قرارداد داشت و از آن زمان تاکنون بازیکنی برای باشگاه بلژیکی بوده است.

سرمربی فوتبال پرسپولیس همچنین در مورد مصدومین در این حادثه گفت: وحدی امیر بازیکن انفجاری است و چنین مصدومیتی در این استعاره های بازی شایع است. وضعیت او را تجربه کنید. بازیکنان ما همه در بازی ها و تمرینات ما متمرکز هستند. بازیکنان منافع خاصی دارند که باید به آنها توجه شود ما سعی کرده ایم که با کادر فنی خود درگیر این مسائل نشویم و نمی خواهیم در مورد مسائل مالی صحبت کنیم ، اما این علاقه ها حقوق بازیکنان و کادر فنی است. بنابراین لازم نیست نگران باشیم زیرا قطعاً برطرف خواهد شد.

موتهارا همچنین گفت: “اولویت ما سلامت جامعه است.” ما واقعاً می خواهیم تضمین کنیم که حقوق و حقانیت ما در زمین فوتبال تضمین شده است. ما می خواهیم چنین قهرمان باشیم.ما تابع تصمیمات لیگ و دفتر مرکزی موسسه هستیم و از تصمیمات آنها پیروی می کنیم. آنچه من درباره کریم باقری می گویم “اسطوره ارسلیوس” است و او بهترین دوست من است. avkanî . حضور در شهر پرسپولیس یک مزیت بزرگ است ، اما باید بدانیم که حضور در تیم ملی خدمت به فوتبال ایران است.

علی در مورد فرصت علی آلپورت و فرصت آقای گالیا اظهار کرد: علی بازیکن واجد شرایط است. .

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا