ورزشی

استقلال بازیکن خارجی دارد یا ندارد/ بررسی عملکرد میلیچ و دیاباته

طبق گزارش ها شفافیتاگرچه مدیران استیگال در ابتدای فصل نه تنها ساختار تیم بلکه دو ستاره خارجی را حفظ کرده اند ، اما این دو بازیکن تأثیرگذار خارجی می توانند در این فصل به جمع آبی ها برگردند. همچنین ، رویدادها و رویدادهای باشگاهی در فصل گذشته باعث موفقیت Millennials و Diabetes نسبت به فصل گذشته شده است.

برخلاف بسیاری از گمانه زنی ها و گمانه زنی ها ، بازگشت Milik و Diabate به تهران در آن زمان می تواند برای احمد ساداتمان مدیر عامل وقت آبی پوشان موفقیت آمیز باشد و هواداران این باشگاه امیدوارند که این دو بازیکن خارجی در خدمت تیم باشند. فصل گذشته ، اما امروز آبی ها به فینال نیم فصل اول نزدیک شده اند.

اگرچه گفته می شود که میلکی در ابتدای فصل کاملاً آماده نیست ، اما او در ترکیب ثابت آبی ها به کار رفته و برای چهار بازی متوالی با مس رفسنجان ، فولاد ، ماشین سازی و پیکان او تا پایان بازی فقط در زمین بود و در 3 دقیقه پایانی 3 بازی دیگر جایگزین او شد.

میل در هفته پنجم در ترکیب اصلی با صنعت نفت نبود و در دقیقه 70 آرش رضاوند جایگزین او شد. در هفته هفتم او در ترکیب اصلی با شهرکودرو نبود و در دقیقه 77 به جای مهدی جهادی وارد زمین شد. این آخرین حضور در گروه آسمانی بود.

هنر میلی بازی در برابر یک ماشین سازی بود و آبی ها با یک گل 3 امتیازی زمینه ساز تیمی کم حرف در ماشین سازی شدند.

ملیک که در هفت بازی ابتدایی فصل آبی ها به میدان رفت و 5 بار در تیم ثابت بود ، بلافاصله از ترکیب تیم کنار گذاشته شد و پس از فینال دربی یک شب تهران را ترک کرد.

در این مرحله ، سابقه تسکین دیابت با مالک متفاوت است. اگرچه او در تهران است و علی رغم خواسته هایش ، به نظر نمی رسد فعلا خطر ترک آبی ها را داشته باشد ، اما برخی از افراد از مصدومیتی رنج می برند که به نظر نمی رسد آزار دهنده باشد.

در ابتدای فصل ، آخرین لحظات سه هفته ابتلا به دیابت جایگزین شد و او در سه بازی 55 دقیقه فرصت داشت تا 55 دقیقه بازی کند.

وی سپس در نیمه دوم مسابقه با پرسپولیس پنج بازی متوالی مقابل پکان ، صنعت نفت ، شاه کودرو ، ذوب آهن و گل گهر از دست داد. شیخ ک همچنین فرصت بازی با آلومینیوم ، تراکتور و ساپا را داشت و بازی آنها در بازی با تبریز با تراکتور بود و در این فصل دو گل به ثمر رساند. شیخ کی دو بازی اخیر ابی پوشون با نفت و منسوجات مسجد سلیمان را نیز از دست داد و گمانه زنی ها درباره حضور وی در صباح وجود دارد.

آنالیز حضور قند و شیر در هفته چهاردهم لیگ برتر ؛

ردیف بازیکن بازی تنظیم کنید دقایق بازی گل عبور از هدف هشدار صرفه جویی در
1 دیابت 7 ۲ 300 ۲ 1 ۰ ۰
۲ ملیچ 7 5 452 1 ۰ ۰ ۰

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا