اقتصادی

طلا وارد کانال قیمت ۱۹۰۰ دلار می‌شود؟

تحلیلگران می گویند سرمایه گذاران از هفته آخر سال 2020 برای خرید سهام استفاده خواهند کرد که این امر به سود طلا خواهد بود زیرا تاجران از بورس سهام استفاده می کنند و در دارایی های مطمئن سرمایه گذاری مجدد می کنند.

فیلیپ استریبل ، استراتژیست ارشد خط آبی ، به ISCNA گفت: “برخی از سرمایه گذاران ممکن است تصمیم بگیرند از بازار سهام ایالات متحده استفاده کنند و از سرمایه خود برای خرید دارایی مانند طلا استفاده کنند.” به همین دلیل اونس طلا در تجارت این هفته می تواند به 1900 دلار برسد ، اما برای رشد مداوم ، مشاغل طلا باید بیش از 1920 دلار افتتاح کنند.

از نظر روندهای فعلی ، طلا همیشه در اواخر دسامبر و اوایل ژانویه عملکرد خوبی داشته است.

حسین صید ، استراتژیست ارشد XXX ، گفت: “اگر مدیران سرمایه بخواهند سود کسب کنند و ریسک سرمایه گذاری در سهام خود را کاهش دهند ، در آخرین روزهای سال 2020 افزایش سرمایه بزرگی رخ خواهد داد.” تا زمانی که بازگشت کنندگان واقعی در منطقه منفی باشند ، ما در مورد این فلز گرانبها خوش بین خواهیم ماند.

به گفته جیم ویکوف ، تحلیلگر ارشد کیتو ، خریداران طلا در این هفته یک مزیت فنی کوتاه مدت دارند. اعتراض اول 1889 دلار و 40 سنت و اعتراض بعدی 1900 دلار بود. سطح پشتیبانی اول 1859 دلار و سطح پشتیبانی بعدی 1850 دلار است. برای زنده نگه داشتن حاکمان فعلی ، خریداران طلا باید قدرت جدیدی از خود نشان دهند. هدف بعدی قیمت برای خریداران ، رساندن قیمت معاملات فوریه به 1973 دلار و 30 سنت است. لین لین لین

به طور کلی ، سال 2020 برای طلا بسیار مثبت بود ، از ابتدای سال تاکنون قیمت این فلز گرانبها بیش از 22 درصد افزایش یافته است. طلا برای تجمع در ماه فوریه در روز پنجشنبه به 1.883.20 دلار یا 5.3 دلار رسید.

تحلیلگران در مورد قیمت طلا خوشبین هستند و بسیاری پیش بینی می کنند نتایج ثبت جدید تا سال 2021 ثبت شود.

ادوارد مویا ، تحلیلگر ارشد بازار در اوندان ، به كیتكونیوز گفت: “یكی از قیمت های مهم طلا در سال آینده 2300 دلار است.” لین در سال 2020 ، تمرکز بر روی توزیع واکسن Covi 19 خواهد بود ، اما این دلیل نیست که طلا به یک رکورد جدید برسد. سال آینده سال بسیار قدرتمندی برای طلا خواهد بود و در نیمه اول سال طیف وسیعی از اقدامات محرک مالی و مالی را شاهد خواهیم بود. سال آینده احتمالاً شاهد بودجه بیشتری از طریق فدرال رزرو ایالات متحده خواهیم بود و این مهمترین دلیل قوی بودن این طلا در مرز 2300 دلار است ، صرف نظر از توزیع واکسن. تورم باعث فرار سرمایه به سمت پناهگاه امن طلا در سال آینده خواهد شد که نگرانی عمده آن در سال آینده خواهد بود.

طبق گزارش کیتکون نیوز ، انتشار آمار این هفته بسیار آسان تر خواهد بود ، به طوری که سرمایه گذاران انتظار دارند شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده در روز سه شنبه و فروش مسکن در روز چهارشنبه منتشر شود. روز پنجشنبه اعلام شد ، تحلیلگران همچنین نظریه بریگز در مورد معاملات تجاری با اتحادیه اروپا را تماشا می کنند.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا