اقتصادی

توقف صعود نفت در یک قدمی مرز ۵۰ دلار

قیمت نفت در پاسخ به نگرانی در مورد نیاز به محدودیت های شریانی جدید ، که باعث کند شدن روند برنامه ایمن سازی گسترده شده است ، به شدت کاهش یافته است.

قیمت نفت برنت 28 سنت یا 0.6 درصد افت کرد و بشکه 49.97 دلار در نیویورک را بست. معاملات برنت روز پنجشنبه بیش از 51 دلار معامله شد که بالاترین سطح از اوایل ماه مارس است.

در غرب تگزاس ، هر بشکه 21 سنت یا 0.5 درصد کاهش یافت و 46.57 دلار بسته شد. شاخص نفت ایالات متحده در روز پنجشنبه 3 درصد افزایش یافت.

باب یاورور ، مدیر بازاریابی انرژی میزو ، گفت که محدودیت های شریانی در نیویورک بر قیمت ها تأثیر منفی گذاشته و منجر به فروش قراردادهای نفتی شده است.

به دنبال افزایش موارد وبا ، اندرو کومو ، فرماندار نیویورک خواستار توقف خدمات به مشتریان در رستوران ها شده است.

نفت برنت برای هفته 1.5 درصد رشد داشت و وست تگزاس اینترمدیت با کمتر از 1 درصد رشد ، ششمین رشد هفتگی متوالی برای هر دو صنعت بود.

19 آزمایش امیدوار کننده با واکسن CVD ، تعداد فزاینده ویروس کرونا و قربانیان آن را در سراسر جهان تحت الشعاع قرار داده است. نظرات Com تا حدودی درخشان بود. وی گفت كه انتظار دارد 170،000 واكسن ذات الریه تا یكشنبه یا دوشنبه در نیویورك موجود باشد.

انگلیس چهارشنبه گذشته واکسیناسیون علیه ذات الریه را آغاز کرد و ایالات متحده به زودی این برنامه را آغاز می کند. هفته گذشته کانادا اولین دوز واکسن CVD 19 را تأیید کرد. وکلای خارج از سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) از استفاده فوری واکسن Pififers پشتیبانی کرده و زمینه را برای آژانس برای واکسیناسیون Covi 19 در کشوری که بیش از 285000 نفر کشته شده اند هموار می کنند.

به گفته پائولا رودریگز ماسیو ، تحلیلگر Restad Energy ، به نظر می رسد هنوز خوش بینی در مورد واکسن در بازار وجود دارد.

افزایش چشمگیر ذخایر نفتی ایالات متحده هنوز هم یادآوری است که هنوز هم یک منبع بزرگ وجود دارد ، اما بازار نفت همه اینها را نادیده گرفته و روی برنامه های واکسیناسیون تمرکز دارد. طبق اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده ، تا پایان 4 دسامبر ، ذخایر نفتی این کشور 15.2 میلیون بشکه رشد کرده بود و تحلیلگران رویترز 1.4 میلیون بشکه پیش بینی کردند.

آمارهای شرکت خدمات انرژی باکرهاوس نشان می دهد که تعداد ایستگاه های سوخت در ایالات متحده هفته گذشته از 12 ایستگاه به 258 ایستگاه افزایش یافته است و تعداد ایستگاه های سوخت از آوریل 2019 به شدت افزایش یافته و از چهار ایستگاه به 79 ایستگاه افزایش یافته است. با وجود افزایش اخیر ، تعداد پمپ بنزین های ایالات متحده امسال از سال 2015 به شدت کاهش یافته است ، در حالی که تعداد رگالزها در هفته گذشته 80 درصد در مقایسه با 805 هفته گذشته کاهش یافته است.

در ماه مه ، تولید نفت ایالات متحده کمتر از دو سال و نیم بود ، اما طبق پیش بینی اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده امسال انتظار می رود این میزان به 910 هزار بشکه در روز و 11.34 میلیون بشکه در روز کاهش یابد. رسیدن

رویترز گزارش داد ، در همان زمان ، الكساندر نواك ، معاون نخست وزیر روسیه ، سخنگوی اوپك پلاس ، اعلام كرد كه جلسه کمیته مشترک نظارت بر وزرا یک روز زودتر از انتظار در 16 دسامبر برگزار می شود.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا