ورزشی

محمود فکری: از دیدار با دوستان و هم‌بازی‌های سابق‌مان خوشحالم

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز ؛ محمود فکری در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار بین شهر کودرو و استگال گفت: “خوشحالم که به مشهد آمدیم و خوشحالم که امشب به امام رضا مشرف شدم.” در این شهر خوشحالم که فردا با شهر کودرو روبرو می شوم و با دوستان خوبمان روبرو می شوم. دوستان من در این گروه هستند و امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید. امیدوارم این بازی بدون مشکل و حاشیه انجام شود و بدون شک تیمی که بتواند از فرصت ها استفاده کند پیروز خواهد شد.

وی افزود: ما در مقایسه با بازی قبلی بازیکن مصدوم نداریم ، بازیکنی نداریم که محروم شده باشد اما بازیکنانی که در تیم ما نبودند را نداریم. اما امیدواریم که جانشینان تیم ما شرایط خوبی داشته باشند.

وی گفت: “او هیچ مشكل خاصی ندارد و تا فردا همین طور خواهد بود و تحت درمان قرار خواهد گرفت.”

یکی از خبرنگاران درباره وضعیت اسماعیل اظهار داشت: “س Theالات باید در مورد بازی باشد ، زیرا در هر صورت ، اخبار باشگاه استیگال همیشه حاشیه هایی را شامل می شود.” بهتر است در مورد بازی فردا سال کنید.

وی همچنین از اظهارنظر در مورد اینکه دربی باید بین دو تیم برگزار شود ، خودداری کرد. آنها در یک بازی برابر یکدیگر را بازی می کنند.

256 251

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا