ورزشی

صادقی: تجربه مسلمان به ما کمک می‌کند/ نگران بودم پرسپولیسی‌ها داور را تحت تاثیر قرار دهند

محسن مسلمان سرمربی باشگاه فوتبال سایفا به منظور افزایش تجربه خود به تیم اضافه شد.

به گزارش ISN ، ابراهیم صدگی ، سرمربی تیم فوتبال ساپا پس از تساوی تیمش با پرسپولیس گفت: “ما فصل گذشته را در پارسی از دست دادیم. کار ما تغییر ذهنیت گروه است. ما در این فصل گذشته به بسیاری از جوانان فرصت داده ایم ، بنابراین انتظار داریم آنها در این فصل بازی بهتری داشته باشند. هدف ما این است که فوتبال بهتری بازی کنیم و نتایج بهتری بگیریم و بازیکنان را ادامه دهیم. ما 4 سال مقابل قهرمانان ایران بازی کردیم و اکنون آخرین تیم آسیا هستیم. به طور کلی ، فرصت های خوبی داشتیم.

محسن درباره جذب مسلمانان نیز توضیح داد: مسلمان 29 ساله است ، سن زیادی ندارد. ما در طول فصل جوانان زیادی را به خدمت گرفتیم ، بنابراین محسن مسلمان را به خدمت گرفتیم زیرا می خواستیم تیم پیشرفت کند.

سدیگی افزود بازی بسیار خوبی بود. ما باید کاری کنیم که طرز فکر تیم امسال تغییر کند و قطعاً عملکرد خوبی خواهیم داشت. ما هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم یک موقعیت داشتیم. ما فرصت های خوبی برای ضدحمله ایجاد کرده ایم. بازیکنان برنامه هایی را که ما به آنها عادت کرده بودیم اجرا کردند. ما چند بازیکن باتجربه برای بهبود تجربه تیم اضافه کرده ایم. فکر می کنم برخی از بازیکنان جوان ما می توانستند کیفیت بهتری ارائه دهند. این اولین بازی لیگ بود و ما انتظار داریم آنها بهتر بازی کنند. ما باید نتایج بهتری بگیریم.

منادی برایت سرمربی ساپا گفت: “من فکر می کنم حامد لکم در پایان بازی بسیار خوب بود.” اگر دروازه بان حریف عملکرد خوبی نداشت ، می توانستیم بازی را 1-0 برنده شویم.

وی گفت: “به هیچ وجه مشكلی وجود نداشت ، اما اعتراضات زیادی وجود داشت و من نگران این بودم كه داور تحت تأثیر این اعتراضات قرار بگیرد ، اما من فكر می كنم او بازی را به خوبی اداره كرد.”

سدیگی در مورد کیفیت این رشته در پاسخ به این سوال پاسخ داد: “ما در مورد آن صحبت کردیم.” این حق طبیعی ماست که در استادیوم خودمان بازی کنیم. امروز همه اینجا بودند و کیفیت زمین را دیدند. معتقدم کیفیت این زمین کمتر از استادیوم آزادی نیست. زمین خوب بود هر دو تیم توانستند فوتبال بازی کنند. رهبری ما به شدت ما را ترغیب کرده است که در زمین خودمان بازی کنیم و من از آنها تشکر می کنم زیرا این حق طبیعی ما است.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا