ورزشی

در انتخابات فدراسیون فوتبال برخی‌ها نگران از دست رفتن بازوبند کاپیتانی خود بودند

به گزارش شفاف خدای عزیزوی با اشاره به مراسم اختتامیه فیلم های ورزشی و اینکه چگونه چنین رویدادهایی می تواند به فوتبال و فرهنگ هواداری کشورمان کمک کند ، گفت: “من فکر نمی کنم چنین مراسمی به فوتبال ایران کمک کند.” در فوتبال ما چیزی به نام فرهنگ هواداری وجود ندارد و من اعتقاد ندارم که برگزاری کنفرانس باعث تغییر فرهنگ هواداران فوتبال ایران شود.

عزیزی ، میزبان مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا گفت: “به تدریج آنها همه چیز را از فوتبال ایران می گیرند ، نگران نباشید.”

در صورت عدم رای به نامزد غیر فوتبالی ، برخی ممکن است کیف کاپیتان خود را گم کنند.

مصطفی آجورلو بازیکن سابق تیم ملی گفت: “همه چیز از قبل در مورد انتخاب فدراسیون فوتبال شناخته شده بود.” من اسامی را ذکر نمی کنم اما برای مردم فوتبال یا بازیکنان فوتبال متاسفم. هنگام رأی دادن به بازیکنان غیر فوتبال از بازیکنان غیر فوتبال چه انتظاری می رود؟ فکر می کنم این افراد به دلیل موقعیتی که دارند انتخاب می کنند نه به خاطر فوتبال ایران. اگر کاندیدایی انتخاب نکنند کمربند کاپیتانی را گم می کنند و موقعیت آنها به خطر می افتد. با این حال ، چنین افرادی نگران وضعیت خود بودند و من فکر می کنم آنها افراد کوچکی بودند.

آنها اساسنامه فدراسیون فوتبال را به گونه ای تنظیم کردند که بازیکنان فوتبال حق رأی ندارند

وی گفت: سیستم رای گیری در فدراسیون فوتبال اشتباه است. اعلیحضرت همه چیز را دور هم جمع کردند و قانون اساسی را طوری نوشتند که افراد غیر فوتبالی بتوانند رأی دهند. بازیکنان غیرفوتبالی وقتی حق رأی دارند مطمئناً نمی آیند که به علی کریمی رأی دهند. به هر کسی که فوتبالیست نیست یا فوتبالیست نیست یا با علایق خود موافق است ، رای دهید. اگر قرار است فوتبال استاندارد باشد ، باید اساسنامه فدراسیون فوتبال تغییر کند تا مردم رأی دهند. مسئولان فوتبال منطقه از رای گیری چه آموختند؟ سران هیئت های ایالتی در صندلی موقت ریاست جمهوری می نشینند و بر این اساس رأی می دهند. طبیعتاً چنین افرادی نگران فوتبال نیستند و فوتبال برای آنها مهم نیست ، زیرا آنها فقط چند سال دارند و سپس در خانه می خوابند.

وقتی بازیکنان فوتبال به کریمی رای نمی دهند هیچ شکایتی در خارج از بازیکنان فوتبال وجود ندارد

عزیز گفت: “خود فوتبالیست ها به علی کریمی رای ندادند زیرا ما نمی توانیم از غیر فوتبالیست ها شکایت کنیم.” وقتی می بیند که یک بازیکن غیر فوتبالی بازیکن غیر فوتبالی را انتخاب می کند ، می فهمد که نباید به شخصی مثل کریمی رأی دهد.

ما سخت تلاش می کنیم تا به جام جهانی صعود کنیم

بازیکن سابق تیم ملی با هدایت دراگان اسکوچیچ گفت: “همیشه قدرت ما در جام جهانی آسان بود.” امیدوارم تیم ملی به جام جهانی صعود کند اما ما کارهای زیادی برای انجام داریم.

فیفا و AFC یک روز ما را گرفتار می کنند

“وقتی مربی تیم ملی است درباره او چه می گوییم؟” آنها گفتند. چرا شما هرگز از این قبیل س questionsال ها را از ما می پرسید؟ آیا نظر ما ارزش دارد؟ نظراتی مانند افرادی مانند من بی فایده است ، زیرا فوتبال ما پر از افرادی است که فوتبال نیستند. مدیران و مدیران فوتبال ایران غیر فوتبالی هستند. بنابراین نظر ما اشکالی ندارد. فیفا و AFC هر روز همه چیز را از فوتبال ما می گیرند. آنها یک روز ما را می برند.

پایان پیام /

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا