ورزشی

جلوی دلال ها را در آکادمی گرفته بودم/ مددی استقلالی نیست

طبق گزارش ها شفافیت، صید مراغه چیان ، مدیر سابق آکادمی باشگاه فوتبال استگال ، نیز در مورد دلیل انتقال و دلیل برکناری خود صحبت کرد. . ما بهترین افراد آکادمی را انتخاب کرده ایم. از روز اول ، مددي مرا مجبور كرد كه بعضي از بازيكنان و مربيان را كه از آنها درك نمي كنيم ، ترك كنم. من همچنین در جلسه به آنها گفتم که از رفتن مادی ناراحت نیستند. من کف سنگی یا چیز دیگری نمی خواهم. من نمی خواستم حقوق کسی نقض شود و هدف من برداشتن اقدامات لازم از پایین به بالا بود.

وی ادامه داد: اینها دوست آزادی نیستند. آقای مددی خنثی کجاست؟ او با رکورد چشمگیر از استایی به استغال آمد. در آکادمی افرادی بودند که هزینه های زیادی به ما پرداخت کردند تا بازیکنان مورد نظر خود را بدست آورند ، اما من این کار را نکردم. من در مقابل کارگزاران و همه این افراد ایستاده ام. ما در رده های اساسی به نتایج خوبی رسیده ایم. من تمام تلاشم را کردم که کسی را ناامید نکنم

آنها به این نتیجه رسیدند که جاده را پاک کرده و اقدامات لازم را انجام داده اند. به لطف خدا ، ما بدون هیچ مکان قابل توجهی اینجا را شروع کرده ایم و عملکرد خوبی هم داشته ایم. من حدود 4 ماه در آکادمی استگال بودم اما آنها هزار تن به ما ندادند. هزینه هایی که برای اقامت و لباس می پردازیم به ما کمک می کند.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا