علمی و پزشکیبرترین های کسب و کار

آمبولانس خصوصی ستارخان (درخواست اعزام فوری)

خدمات اورژانس و آمبولانس خصوصی ستارخان باعث رفع یکی از دغدغه‌های مهم برای افرادی که بیماری در منزلشان دارند، میشود. دغدغه هایی از قبیل اینکه چگونه مریض خود را به راحتی و با کمترین خطر و با بهترین امکانات به مراکز درمانی منتقل کنند. همان‌طور که می‌دانید برای انتقال بیماران در سطح شهر تهران می‌توان از آمبولانس‌های عمومی استفاده کرد.

مشکلی که وجود دارد این است که کلان‌شهر تهران به دلیل وسعت و جمعیت بسیار زیاد آن، به هر تعداد اورژانس و آمبولانس هم داشته باشد، باز هم کم است. ترافیک بسیار زیاد و فاصله های بعضاً طولانی باعث می‌شود که خدای ناکرده فردی که در شرایط بحرانی قرار دارد به‌موقع به اورژانس نرسد. این امر باعث شده است که در محله ای مانند ستارخان نیاز مبرمی به وجود آمبولانس و اورژانس خصوصی ستارخان داشته باشد. آمبولانس خصوصی ستارخان مجهز به تیم مجرب فوریت پزشکی بوده و در اسرع وقت خود را بر بالین فرد بیمار می‌رسانند.

خبر خوب اینکه اگر در محله ستارخان شهر تهران زندگی می‌کنید و نگران نحوه انتقال بیمارتان تا مراکز درمانی هستید، می‌توانید از آمبولانس خصوصی ستارخان استفاده کنید. جالب است بدانید در صورت تمایل می‌توانید بیمار خود را با آمبولانس به اورژانس خصوصی ستارخان نیز انتقال دهید تا از خدمات درمانی این مرکز بهره مند شوید. در ادامه این مقاله به بررسی خدمات آمبولانس و اورژانس خصوصی محله ستارخان می‌پردازیم؛ لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم تا به مطالعه ادامه این مقاله بپردازید.

آشنایی با محله ستارخان و مراکز درمانی موجود در آن

محله ستارخان یکی از محله‌های غرب تهران است که از شهرت بالایی برخوردار است. نام این محله را شاید کمتر کسی در کشور باشد که حداقل یکبار در اخبار یا مجموعه‌های تلویزیونی نشنیده باشد. پس بدانید که درباره یکی از سرشناس‌ترین محله‌های مسکونی در منطقه ۲ تهران صحبت می‌کنیم. درگذشته نام این محله، آلستوم بوده است. به بحث اصلی خود بازگردیم، از جمله مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان‌های موجود در محله ستارخان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بیمارستان رسول اکرم
  • پلی‌کلینیک عمار تهران
  • کلینیک فیزیوتراپی توان‌افزا
  • کلینیک تخصصی زنان هرا
  • اورژانس خصوصی ستارخان
  • و …

قابل توجه است، در صورتی که مردم شریف محله ستارخان تهران، نیاز به مراجعه به این مراکز داشته باشند و توانایی مراجعه به صورت سرپایی نداشته باشند، نیاز به آمبولانس خصوصی ستارخان پررنگ‌تر می‌شود. به این دلیل که اورژانس ۱۱۵(دولتی) افراد را به این مراکز منتقل نخواهد کرد.

آمبولانس خصوصی ستارخان و وجه تمایز آن با خدمات 115

آمبولانس خصوصی ستارخان همان‌طور که از نامش پیداست، تحت مدیریت بیمارستان‌های دولتی نیست. البته وظیفه این آمبولانس هم کمک به مردم نیازمند به خدمات درمانی است. در ادامه می‌خواهیم به بررسی تفاوت‌های آمبولانس‌های 115 و خصوصی به صورت موردی بپردازیم.

  • آمبولانس خصوصی ستارخان به دلیل اینکه تحت پوشش ارگان‌های دولتی نیست، خدمات ارائه شده خود را در قبال دریافت وجه انجام می‌دهند.
  • یکی از وجوه تمایز آمبولانس خصوصی ستارخان با آمبولانس‌های ارگان‌های دولتی، در این است که این خودروها مجوز انتقال بیماران حادثه دیده در شرایطی مانند تصادفات را ندارند؛ اما در مقابل محدودیتی در انتقال بیماران در شرایط دیگر را هم ندارند، بلکه در مواردی بیمارانی را انتقال می‌دهند که آمبولانس‌های دولتی از ارائه خدمات به آنها معذورند. به طور مثال در شرایطی که بیمار از بیمارستان مبدأ مرخص شده است اما توانایی حرکت ندارد، بایستی با آمبولانس خصوصی به منزل یا سایر مراکز درمانی منتقل شود.
  • به دلیل اینکه آمبولانس خصوصی ستارخان در انتقال بیماران با وضعیت اضطراری شرکت نمی‌کند، برای انتقال سایر بیماران هیچ اولویتی را در نظر نمی‌گیرند. این آمبولانس‌ها به‌محض درخواست فرد متقاضی، به محل استقرار فرد بیمار اعزام شده و وی را به مرکز درمانی مد نظر منتقل می‌کنند.
  • اورژانس ۱۱۵ برطبق دستورالعمل‌های سازمان اورژانس کشوری، بیمار را به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل می‌کند، اما اورژانس خصوصی در صورت درخواست بیمار و همراهان وی، فرد را بیمارستان مد نظرش منتقل می‌کنند.

مزایای استفاده از آمبولانس خصوصی ستارخان

محدودیت‌های استفاده از آمبولانس‌های عمومی، شرکت‌های خصوصی را بر آن داشت تا امر انتقال بیماران را به صورت تخصصی تر و با محدودیت کمتر ارائه دهند. چه بسا برخی مزایا نسبت به اورژانس ۱۱۵ پیدا کرده‌اند. از جمله مزایای استفاده از آمبولانس خصوصی ستارخان می‌توان به این اشاره کرد که این آمبولانس‌ها در هر شرایطی در دسترس شما هستند. طوری که بیمار شما شرایط وخیمی هم نداشته باشد و به‌عنوان‌مثال فقط می‌خواهید که به ویزیت پزشک معالج در مطب شخصی ‏وی بروید، یا اینکه برای عکس‌برداری به مراکز پرتونگاری و یا جهت آزمایش به آزمایشگاه‌های سطح شهر بروید، می‌توانید از خدمات آمبولانس خصوصی ستارخان بهره کافی را ببرید.

از دیگر مزایای آن می‌توان به این مورد اشاره کرد که استفاده از آمبولانس خصوصی ستارخان محدودیت مکانی ندارد. اورژانس ۱۱۵ بیماران خود را به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل می‌کند. در حالی که آمبولانس خصوصی، در صورتی که شرایط عمومی بیمار بحرانی نباشد و زمان طولانی تر برای جان وی خطر ایجاد نکند، می‌تواند بیمار را به بیمارستان مد نظر شخص منتقل کند. در صورتی که برای بازگشت به منزل هم نیاز به آمبولانس باشد، می‌توان روی کمک خدمات آمبولانس خصوصی ستارخان حساب ویژه‌ای باز کرد.

در صورتی که فرد بیمار دارای مشکلات شدید حرکتی بوده و یا دارای اضافه وزن باشند، طوری که جا به جایی وی به سختی و دشواری میسر باشد و یا بیمار فاقد همراه باشد، این امکان وجود دارد که در قبال پرداخت هزینه بیشتر، درخواست همراه برای فرد داده شود و مشکلات فوق مرتفع گردد.

شایان ذکر است فضای داخلی آمبولانس خصوصی ستارخان پس از اتمام هر ماموریت با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت کامل ضدعفونی انجام می شود. این امر باعث از بین رفتن هرگونه دغدغه ای بابت انتقال بیماری در هنگام استفاده مجدد از تجهیزات موجود در آمبولانس برای افراد دیگر خواهد شد.

پروسه درخواست آمبولانس خصوصی ستارخان

درصورتی که ساکنین محله ستارخان دارای بیماری با محدودیت حرکتی بوده و نیازمند مراجعه به مراکز درمانی داشته باشند. با شماره گیری تلفن اورژانس خصوصی ستارخان یا مراجعه به سایت (https://privateambulance.co/) می توانند درخواست آمبولانس خصوصی کنند. درخواست شما توسط مرکز بررسی شده و در صورت تایید، تکنسین های فوریت پزشکی با آمبولانس خصوصی ستارخان به محل اعزام می شوند. پس از انجام انجام اقدامات فوریتی از قبیل رگ گیری، آنژیوکت گذاری و در صورت نیاز اکسیژن تراپی با رعایت اصول ایمنی بیمار را در اسرع وقت به مقصد درمانی مدنظر می رسانند. پس از اتمام ماموریت و رسیدن به مرکز درمانی، هزینه نقل و انتقال از بیمار دریافت می گردد.

نحوه براورد هزینه استفاده از آمبولانس و اورژانس خصوصی ستارخان

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم پس از رساندن فرد به محل مورد نظر هزینه بایستی توسط فرد بیمار یا همراهانش پرداخت شود. برآورد هزینه انتقال با آمبولانس خصوصی ستارخان بر طبق موارد زیر انجام می شود:

  • نوع آمبولانس اعزام شده به محل.
  • مدت زمان در خدمت بودن آمبولانس خصوصی.
  • همراهی پرسنل و کادر پزشکی در صورت نیاز.
  • مسافت طی شده در طی فرایند انتقال بیمار.
  • تفاوت هزینه انجام ماموریت در ساعات مختلف شبانه روز،(ماموریت در ساعات شبانگاهی با محاسبه درصدی، کمی بیشتر از اوقات روزانه خواهد بود.).
  • خدمات پزشکی انجام شده از قبیل تزریق داروهای مورد نیاز و اکسیژن تراپی در طی سفر.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی اورژانس خصوصی ستارخان و خدمات ارائه شده از قبیل آمبولانس خصوصی و اورژانس پیش بیمارستانی پرداختیم. در صورتی که ساکن محله ستارخان بوده و نیاز به چنین خدماتی دارید، دیگر نگران انتظار برای ارسال آمبولانس از سایر محلات ندارید، چون خدمات ارسال آمبولانس خصوصی ستارخان در نزدیک ترین فاصله به محل زندگیتان میسر شده است.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا