حوادث

توقیف ۳ دستگاه موتور سنگین در تهران

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تداوم اجرای طرح برخورد با موتورسنگین، از توقیف سه دستگاه موتورسیکلت سنگین در معابر پایتخت در روز جمعه خبر داد.

به گزارش دانا نیوز، سرهنگ فیروز کشیر در این‌باره گفت: در جریان رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه‌ها برای بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور، روز گذشته شاهد تردد سه دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه‌های یادگارامام و آزادگان بودیم که هر سه دستگاه در طرح مهار پلیس راهور تهران بزرگ متوقف و از ادامه تردد آنان جلوگیری شد.

وی ادامه داد: موتورسیکلت سنگین اول در ساعت ۱۶:۴۵ بعدازظهر جمعه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگارامام در محدوده سعادت آباد مشاهده شد که تیم های پلیس بزرگراه با اجرای طرح مهار موتورسیکلت سنگین مذکور از نوع سوزوکی ۱۱۰۰ سی سی را متوقف واز ادامه تردد آن جلوگیری کردند.

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ افزود : همچنین در ساعت ۱۸ بعد از ظهر جمعه در محدوده بزرگراه آزادگان و در اجرای طرح مهار یکدستگاه موتورسیکلت سنگین هوندا ۱۰۰۰ سی‌سی توسط عوامل پلیس بزرگراه متوقف و به پارکینگ منتقل شد. موتورسیکلت سنگبن سوم هم در ساعت ۱۸:۳۰ همین روز و در بزرگراه یادگار امام به سمت شمال در محدوده سعادت آباد مشاهده شد که با اجرای طرح مهار یکدستگاه موتورسیکلت سنگین بیکینگ ۱۴۰۰سی‌سی توسط عوامل پلیس بزرگراه متوقف و به پارکینگ منتقل شد.

وی ادامه داد : با توجه به لایی‌کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت‌های سنگین و احتمال بروز خطر برای راکبین و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود با هماهنگی به‌عمل آمده با تیم‌های گشتی پلیس راهور این موتورسیکلت‌ها در همان محدوده متوقف شدند.

کشیر با بیان اینکه طرح برخورد با موتورسیکلت‌های سنگین با جدیت ادامه خواهد داشت، گفت: با توجه به اینکه تردد موتورسیکلت‌های سنگین درسطح معابر ممنوع است، پلیس راهور به محض رویت موتورسیکلت‌ها سنگین نسبت به توقیف آنان اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا