هر آن چه باید در مورد بازی gta vi بدانید (تاریخ انتشار)

در فوریه سال 2022 شرکت راک استار گیمز اعلام کرد که بازی gta vi در حال ساخت است و این موضوع طرفداران بازی GTA 6 را هیجان زده کرده است؛ به طوری که منتظر اخبار بعدی از این بازی هستند تا از زمان دقیق و تاریخ انتشار این بازی مطلع شوند. این انتظار در پی لو رفتن اطلاعاتی از این بازی، بیشتر نیز شده است و در کنار اخبار غیررسمی، به هیجان بیشتر برای انتشار این بازی اضافه کرده است. خبر خوب برای طرفداران بازی جی تی ای این است که اگر بازی جی تی ای 5 را تجربه کرده‌ اید، قرار است با بازی جی تی ای 6 حسابی غافلگیر شوید و یک تجربه منحصر به فرد را از گیم داشته باشید. برای آشنایی با جزئیات کامل بازی gta vi در ادامه همراه ما باشید.

اگر شما نیز پس از مشاهده ویدئوهای مرتبط با این بازی هیجان زده هستید، باید منتظر اطلاعیه های شرکت راک استار باشیم تا از زمان دقیق انتشار بازی gta vi مطلع شویم. شما دوستداران بازی جی تی ای، می توانید از طریق مجموعه گیم پردایس برای تهیه اکانت ظرفیتی قانونی GTA VI نیز اقدام کنید. همینطور در صورتی که هر گونه سوال در مورد تهیه اکانت قانونی این بازی دارید، با کارشناسان مجموعه در ارتباط بگذارید تا شما را راهنمایی کنند.

هر آنچه باید در مورد بازی gta vi بدانید.

مجموعه بازی های Grand Theft Auto و یا جی تی ای که به زبان فارسی “سرقت بزرگ خودرو” است، جزو بازی های مشهور و پرفروش می باشد که توسط کمپانی راک استار تولید و به بازار جهانی عرضه می شود.

اولین نسخه از این بازی در سال 1997 منتشر شد و در طی سال های قبل، شاهد تولید و عرضه پنج نسخه از این بازی بوده ایم. هر چند با در نظر گرفتن نسخه های فرعی و زیرمجموعه این بازی، می توان گفت که مجموعا 13 نسخه از این بازی عرضه شده است. هر نسخه جدیدی که ارائه می شود، به محبوبیت بیشتری نسبت به نسخه های قبلی می رسد. به طوری که در حال حاضر جی تی ای 5  پرفروش‌ ترین ورژن این بازی و همینطور دومین بازی پرفروش تاریخ است.

در حال حاضر این کمپانی پس از گذشت ده سال از GTA 5 یا GTA V، نسخه های فرعی متعددی را ارائه کرده است که منجر به نارضایتی بسیاری از گیمرها شده است. پخش تریلر gta vi پس از گذشت 10 سال، یکی از بهترین اتفاق هایی است که برای دوستداران و علاقه مندان به بازی جی تی ای افتاده است. به دنبال پخش تریلر این نسخه از بازی جی تی ای، شرکت راک استار نیز اعلام کرده است که طرفداران و گیمرهای بازی جی تی ای، در سال 2025 منتظر بازی Grand Theft Auto 6 برای بازی بر روی پلی استیشن 5، ایکس باکس و Series X|S باشند. (خرید اکانت ظرفیتی قانونی GTA V)

gta vi یک بازی جهان باز می باشد و قطعا ساختن نسخه جدیدی از چنین بازی، به زمان زیادی نیاز دارد. همین موضوع نیز سبب شده است که شرکت سازنده و ارائه دهنده بازی جی تی ای، سال هاست که پس از ارائه نسخه GTA 5، نسخه جدیدی را عرضه نکرده است.

کارشناسان پس از بررسی تریلر بازی gta vi بر این باور هستند که این نسخه، یکی از پرفروش ترین بازی های تاریخ خواهد بود.

آیا بازی gta vi در حال آماده‌ سازی می باشد؟

بر اساس ادعای شرکت سازنده بازی جی تی ای، یعنی شرکت راک استار، بازی gta vi در حال ساخت است. به طوری که بر اساس اطلاعیه های منتشر شده از سوی این شرکت در ماه فوریه سال 2022، سازندگان این بازی در حال کار بر روی بازی Grand Theft Auto 6 می باشند.

مطابق گفته های رئیس این شرکت که در قالب یک بیانیه منتشر شد، اولین تریلر بازی جی تی ای 6 در جشن بیست و پنج سالگی این بازی و در ماه دسامبر رونمایی می شود. احتمالا پس از انتشار تریلر این بازی، بتوان با اطلاعات بیشتری از تاریخ انتشار، داستان و گیم پلی این بازی آشنا شد. بر اساس بیانیه منتشر شده، می توان گفت تا تاریخ انتشار gta vi یک سالی باقی مانده است.

تاریخ انتشار بازی GTA 6

تاریخ دقیقی برای انتشار بازی gta vi اعلام نشده است؛ با این حال بر اساس پیش بینی هایی که صورت گرفته است، احتمالا بازی gta vi در تاریخ اول آوریل 2024 تا 31 مارس 2025 منتشر خواهد شد.

با این حال لازم است مجدد اشاره کنیم که این تاریخ احتمالی است و بر اساس گفته های یکی از اعضای اصلی در شرکت راک استار می باشد. به طوری که بر اساس گفته های این فرد، بازی gta vi در  تاریخی در سال ‌های 2024 الی 2025 منتشر خواهد شد.

لازم است اشاره کنیم که تاریخ انتشاری که برای بازی gta vi اعلام کرده ایم، تخمینی است و یک پیش بینی می باشد، به طوری که قطعی نیست و تحت تاثیر عوامل مختلفی متغیر خواهد بود.

تاریخ انتشار GTA 6 برای کامپیوتر چه زمانی است؟

هیچ صحبت قطعی در مورد انتشار بازی gta vi برای کامپیوتر نیز اعلام نشده است. در سالیان گذشته نسخه جی تی ای 5 ابتدا برای PS4 و Xbox One عرضه گردید و نسخه جی تی ای 5 برای کامپیوتر، 19 ماه بعد منتشر شد.

بنابراین بر اساس تاریخچه انتشار بازی های جی تی ای در گذشته، احتمالا باید در سال های 2026 یا 2027 منتشر انتشار این نسخه از بازی جی تی ای برای کامپیوتر باشیم. با این حال این بازه زمانی دقیق نیست و برای اطلاع از زمان دقیق، باید منتظر اطلاعیه های جدید نیز باشیم.

چه اطلاعاتی از بازی GTA 6  در دسترس است؟

در سپتامبر 2022 شاهد لو رفتن ویدئوهای بسیاری از تست مراحل بازی gta vi بوده ایم. بر اساس این ویدئوها، محیط این بازی مشابه به بازی GTA Vice City می باشد و نقش اصلی نیز یک شخصیت زن لاتین است.

با اینکه شرکت راک استار از لو رفتن این ویدئوها، اظهار ناامیدی کرده است؛ با این حال این اطمینان را به طرفداران این بازی داده است که خبرهای جدیدی را از این نسخه از بازی جی تی ای، اعلام خواهد کرد.

نقشه بازی GTA 6

بر اساس ویدئوهای مرتبط با این بازی، نقشه این نسخه از شهر Vice City و مناطق اطراف آن در مقایسه با شهر  Los Santدر بازی GTA 5 ، بزرگ‌ تر است. به همین دلیل گمانه زنی های صورت گرفته در مورد آن نشان می دهد، این شهر یک نسخه خیالی از شهر میامی می باشد.

گیم‌ پلی بازی GTA 6

مجدد بر اساس ویدئوهای منتشر شده از بازی gta vi ، گیم پلی بازی GTA 6 با گیم پلی بازی GTA 5 تفاوت زیادی ندارد. به طوری که در این نسخه از بازی جی تی ای نیز کاراکتر زن بازی، در حال سرقت از یک رستوران است و برای اینکه گروگان ها فرار نکنند، از پشت سر به آن ها شلیک می کند. ضمن اینکه در ادامه به همراه دیگر شخصیت اصلی بازی، با سرقت خودروی پلیس، از دست پلیس فرار می کنند.

پیش بینی می شود در این بازی بتوان از وسایل نقلیه از جمله ماشین و قایق استفاده کرد. ضمن اینکه امکان استفاده از مترو برای جابجایی نیز وجود دارد.قابلیت هایی شامل سینه خیز رفتن، نشسته حرکت کردن، قدرت بینایی خاص برای برخی کاراکترها و … نیز به شخصیت های این بازی اضافه شده است.

سخن آخر

برای طرفداران بازی جی تی ای، انتظار برای انتشار بازی gta vi سخت است. اما با توجه به اینکه در این مقاله نیز اشاره کرده ایم، احتمالا به زودی انتظارها به پایان می رسد و شاهد ارائه بازی gta vi در سال 2025 خواهیم بود.

تا به امروز شاهد ارائه هیچ اطلاعاتی از سوی راک استار در مورد تاریخ انتشار بازی gta vi، نقشه بازی، شهر بازی gta vi، کاراکترهای بازی، داستان بازی، گیم پلی و … نبوده ایم. تمامی اطلاعاتی که در این مقاله به آن ها پرداختیم، بر اساس گمانه زنی هایی است که بر اساس ویدئوهای لو رفته از این بازی صورت گرفته است.

دکمه بازگشت به بالا