ورزشی

می‌توانستیم گل‌های بیشتری به نیروی هوایی بزنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

یک خبرنگار دروازه بان پس از پیروزی تیمش بر نیروی هوایی عراق ، در یک کنفرانس مطبوعاتی در الشرجه گفت: “این بازی سختی بود و خدا را شکر می کنیم که توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.”

وی در ادامه گفت: “من به بازیکنانم گفته ام که مطمئن باشید خدا به شما فرصت پیروزی می دهد زیرا در سه بازی گذشته تلاش کرده اید.” از بازیکنانم تشکر می کنم که با تمام وجود بازی کردند.

وی افزود: “اگر بازیكنی از تیم حریف اخراج نشود و اینگونه نباشد ، ظرفیت همه بازیکنانش دو برابر شده است.”

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: از آنجایی که داور کارت قرمز را به بازیکن نیروی هوایی نشان داد ، تمام شانس ها را مقابل تیم حریف گرفته است.

وی گفت: “امروز سعی کردیم بازیکنان را آرام کنیم.” و ما در این بازی سه امتیاز مهم کسب کردیم

حاتیبی افزود: “ما باید این روند خوب را ادامه دهیم. این بازی برای ما تمام شده است. ما از این دقیقه و ساعت برای این بازی مهم آماده می شویم.”

وی گفت: “ما باید تمرکز خود را روی بازی بعدی با Paktacor حفظ کنیم.”

کادبی افزود: “همه مربیان نگران آسیب دیدگی هستند و کیفیت بازی ها رو به زوال است.” امیدوارم دفعه دیگر این پیشنهاد را مشاهده کنید.

تیم تراکتورسازی با نیروی هوایی عراق به پیروزی رسید و شانس پیشرفت خود را افزایش داد.

شاگردان رسول کتی جمعه شب با نتیجه 1-0 نیروی هوایی عراق را شکست دادند. تنها گل تیم تراکتورسازی توسط مهدی تیکدری در دقیقه دوم به ثمر رسید.

تراکتور با این پیروزی 6 امتیاز شانس عبور از تیم را افزایش داد.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا