ورزشی

حکم سقوط شهرخودرو و فجرسپاسی امضا می‌شود؟!

هفته بیست و هشتم لیگ برتر

شاهرهیدرو و فجرسپاسی حکم را امضا نمی کنند؟!

در هفته بیست و هشتم لیگ برتر پنج بازی برگزار می شود که استگل و پرسپولیس به مصاف هم خواهند رفت.

گزارش خبرنگار ورزشی سرویس خبر دانا نیوز؛ دهه 19 30 میزبان تیم فوتبال شرکردرون خواهد بود. اگرچه بازی روی کاغذ برای سپاهانی ها آسان به نظر می رسد، اما با توجه به اینکه این بازی یکی از شانس های خروج شهرکودرو خواهد بود، شاید شاهد بازی یک طرفه نباشیم. زردپوشان امیدوارند پرسپولیس برای پیروزی در این بازی سر خورده و به دور دوم صعود کند. به دلیل ظاهر و روحیه خوبشان، احتمال پیروزی آنها بیشتر از تسلیم شدن است.

30 دقیقه بعد گل گهر دو بازی مشابه مقابل نفت مسجد سلیمان و اسپند فولاد برگزار می کند. دو دیدار حساس: گل گهر و فولاد می خواهند در رده چهارم جدول رده بندی را شکست دهند. پیش از بازی های هفته گذشته فولام چهارم و گل گهر پنجم شده بود اما حالا جایگاه دو تیم تغییر کرده است. حریفان این دو گروه نیز شرایط خوبی ندارند. اسپند پس از بازی با استیگال به رتبه هفتم سقوط کرد. مسجدسلیمانی ها در صورت عدم پیروزی با شرایط خطرناکی در دسته های پایین لیگ برتر روبرو خواهند شد. با این تفاوت که اسپند در تهران میزبان فیلادلفیا است، اما تولیدکنندگان نفت مهمان گلگوتا هستند.

از ساعت 21:00 صنعت نفت به مس رفسنجان متصل می شود. نفتی ها پس از پیروزی مقابل پرسپولیس گلوی خود را از دست ندادند و 5 هفته بدون شکست ماندند. مسی ها بیشتر از همیشه کم نگذاشته اند و مطمئناً به قعر لیگ سقوط نخواهند کرد اما احتمالاً در نیمه چهارم یک امتیاز خواهند داشت.

دیدار پایانی هفته بیست و هشتم از ساعت 21 30 30 بین فجر و ذوب آهن در شهر شیراز آغاز می شود. دیداری حیاتی برای شیری ها که امیدوار به ماندن باشند. آنها 3 امتیاز با نفت مسجد فاصله دارند و در مکان امنی هستند اما خط حمله ضعیف آنها (0.3 گل در هر بازی) سخت کار می کند. از سوی دیگر زودیاک می خواهد پس از 4 هفته برای پیروزی به جمع 10 تیم برتر نیمه اول جدول برسد.

انتهای پیام //

دکمه بازگشت به بالا