ورزشی

شهرخودرو مدل ۱۴۰۰/ بی‌ثبات در دره سقوط!

آگهی. در سال 1400 کلمه ثبات تنها کلمه خارجی بی معنی و بی ثبات برای مدیریت و کارکنان بود که آنها را از رسیدن به نتایجی که می خواستند در لیگ بیست و یک یا بیست و یکم باز داشت. .

به گزارش دانا نیوز، می توان آن را سقوط 1400 ساله ساحل عاج یا رویدادی مشابه نامید. سالی که آبروی باشگاه بیش از پیش متزلزل شده و اختلاف همسرش با تیم فوتبال کوراسان رضوی اوضاع را تشدید کرده است. اتفاقاتی که در آخرین روزهای سال 1399 رخ داد و همچنان ادامه دارد. این تیم که در حال حاضر در انتهای جدول لیگ بیست و یکم قرار دارد، برای بقا و فرار از سقوط در باتلاقی که توسط مالکان و مدیران منطقه ایجاد شده است پارو می زند.

مدیریت

آزادی حمیداوی و مالکیت مجدد شهرکدرون منجر به جنگ با تیم فوتبال و محرومیت شهرکدرون در ابتدای سال شد. به دلیل غیبت حمیداوی، هیئت فوتبال به پدیده تغییر نام داد. تیمی که مهدی رحمت هدایت آن را برعهده داشت شرایط خوبی نداشت و اگر کمی خوش شانس بود می توانست به سهمیه آسیا برسد. آگهی. در اواخر سال 1400-1399 حمیداوی با تلاش فراوان مدیریت باشگاه را بر عهده گرفت و نبردی سخت با تیم فوتبال و شهدا انجام داد. او مدیر عامل شرکت مهامین و جانشین خود را برای تصدی مدیریت سعودی ها انتخاب کرد که باعث ناراحتی او شد.

پیش فصل لیگ بیست و یکم زمانی بود که همه تیم ها اردوهای متفاوتی داشتند و وقت آن بود که نماینده کوراسان رضوی نام و سنت باشگاه را مشخص کند. حمیداوی و مامایی تلاش کردند تا نام باشگاه را به شهرخوردرو تغییر دهند و مصاحبه های تلویزیونی با رسانه های مختلف از اصلی ترین فعالیت های مالک و مدیرعامل شارخوردو در دهه 1400 و پاییز بود. در نهایت با حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (CAF)، نام این باشگاه به شهر هودرو تغییر یافت تا به یک مشکل اساسی رسیدگی شود. حمیداوی که بدون دستمزد به باشگاه بازگشته بود، در شروع فصل بیست و یکم شرایط خوبی را سپری نکرد و دچار افت های پی در پی شد. از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه به دلیل بدهی بازیکنان خارجی تا اعتصاب بازیکنان به دلیل کمبود بودجه. مدیریت و امور مالی شرکردرو در طول یک هفته از شروع فصل بیست و یکم بهبود یافته است.

این در حالی است که حمیداوی با پیشکسوتان پیشکسوت فوتبال از جمله خوزه بادامکین بازیکن سابق بدرسپولیس و تیم ملی که مورد حمایت تعدادی از هواداران مردانه قرار گرفته، درگیر شده و حمیداوی خود را در سلول انفرادی دیده است. موفق باشید و دیگر از حمایت پیشکسوتان یا مدیران منطقه ای خود برخوردار نباشید.

کارکنان فنی

تیمی که سالی 4 مربی عوض کرده نباید توقع نتیجه داشته باشد و سرنوشت آنها در لیگ بیست و یکم با شهر کدرون به همین شکل خواهد بود. پدیده که با مهدی رحمت لیگ بیستم را به پایان رساند، با 38 امتیاز و دو هفته پیاپی پیاپی نهم شد و در هفته های پایانی مسابقات نهم شد. . فصل نهم برای مهدی رحمت خوب بود که فصل را خوب شروع کرد و بعد از پایان فصل گزینه تمدید قرارداد را داشت اما به دلیل بی توجهی با مالک باشگاه و حمیداوی چند مصاحبه داشت. از چیزها کارگردانی رویداد شاهرخدرو به پناهنده ای با سابقه موفقیت با همین تیم در ورزش های رزمی رسید.

ماجرای مهاجری در پایان فصل ناخوشایند بود و مشکلات مالی، اعتصاب بازیکنان و رفتار مدیران فعلی باعث شد مهاجری ناآگاهانه از این تیم اخراج و مورد افتخار قرار گیرد. مدیرعامل لیگ بیست و یکم شارخوردو. میثاقیا که به نظر از شرایط تیم اطلاعی نداشت دانش خود را به روز نکرد و انگیزه ای برای موفقیت نداشت. جانشین میشاقیان، چهارمین مربی سال باشگاه، کار زیادی از دستش برنمی‌آید و شاگردان سید عباس همچنان در حسرت پیروزی هستند، اگر وضعیت نفت مسجد سلیمان بدتر از تیم نفت نباشد. شرخودرو با 9 امتیاز قعرنشین لیگ برتر است و سید عباسی نتوانسته انتظارات را برآورده کند. آگهی. او در اواخر سال 1400 به سید عباس اولتیماتوم داد و بعید است به این زودی ها اخراج شود.

بازیکنان

امین قاسمی نژاد که مورد بحث ترین بازیکن سال بود قرار بود در نیم فصل لیگ را ترک کند اما با اتمام قرارداد قاسمی نژاد به استیگل پیوست. لیگ بیست و یکم بلاتکلیفی مدیریت شهرخدرو، بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به دلیل بدهی بازیکنان خارجی و ناآشنا بودن نیمکت آب شهر، این تیم را به جوانانی چون فلاحین و مهدی شریف اعتماد کرده است. تنها نماینده شهادت یک اتفاق بی ثمر است. در نقل و انتقالات زمستانی، مدیران شهر هودرو سعی کردند دو بازیکن سودانی را برای حل مشکلاتشان جذب کنند، اما ایفمارک و کاس به شهر کدرو اجازه ادامه درگیری را ندادند.

حاشیه ها

با وجود اینکه مهمترین حاشیه 00 1400 تنها با حضور مشهدی ها در لیگ برتر همراه بود، همان مشکلات مدیریتی، اما مدیران این باشگاه نیز درگیری خاصی داشتند. درگیری با پرسپولیس بر سر اجازه یحیی گل محمدی!

باشگاه شارخودرو با یحیی گل محمدی برای انتقال به پرسپولیس قراردادش را تمدید کرد اما تهران با تاخیر به دلیل تاخیر، نتوانسته هزینه انتقال گل محمدی را پرداخت کند. باشگاه پرسپولیس تاکنون توجه چندانی به شهرخدرو نکرده است و همین امر باعث شده تا این باشگاه از فیفا به پرسپولیس شکایت کند. این در حالی است که رضا درویش، مدیرعامل فعلی پرسپولیس از عدم تمایل این باشگاه به پرداخت برای مدیریت باشگاه مشهدی به قرمزها گلایه کرده است. 1401.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا