5 قفل هوشمند برتر برای آمازون الکسا

کارگر باید به آپارتمان شما برود، اما شما نمی توانید یک روز مرخصی بگیرید؟ خانواده شما در حال بازدید هستند و در خانه شما هستند، اما شما هنوز در محل کار گیر کرده اید؟ با قفل های هوشمند درب، دیگر این مشکلات را ندارید. به همین دلیل است که در اینجا به شما خواهیم گفت که الکسا از کدام قفل هوشمند پشتیبانی می کند.

قفل درب هوشمند ، دارای بلوتوث 5.0 است، بنابراین می توانید قفل درب هوشمند خود را از طریق برنامه حتی از راه دور کنترل کنید. کلیدهای دیجیتالی را برای خانواده، دوستان یا نظافتچی خود بفرستید تا همیشه مجبور نباشید زمانی که کسی نیاز به دسترسی به آپارتمان شما دارد، حضور داشته باشید. البته، اگر باتری تلفن همراه شما خالی است یا پیدا کردن کلید در جیبتان آسان تر است، می توانید به استفاده از کلید کلاسیک خود ادامه دهید.

پل تدی به شما امکان می دهد قفل هوشمند را از راه دور باز و بسته کنید. علاوه بر این، به لطف اعلان های بلادرنگ در برنامه، همیشه از وضعیت قفل هوشمند مطلع می شوید. قفل هوشمند تدی در نسخه ارزان تری نیز موجود است، اما آنقدرها جمع و جور نیست و به ویژگی های کمتری مجهز است. شما می توانید قفل هوشمند تدی و تدی برو را از اینجا در فروشگاه ما تهیه کنید. از آنجایی که Smart Lock معمولی اکنون به عنوان یک خط Pro ادامه دارد، می توانید آن را در اینجا بسیار ارزان تر تهیه کنید.

Nuki Smart Lock 3.0 Pro Kombo

با بهترین بسته نرم افزاری Nuki Smart Lock 3.0 Pro، کنترل کاملی بر سیستم قفل خود دارید. به صنعتگر، نظافتچی، دوستان و خانواده خود اجازه دهید به راحتی از هر کجا به آپارتمان شما دسترسی داشته باشند. بلوتوث 5.0 محدوده 5 برابری بیشتر را به شما ارائه می دهد که از طریق آن می توانید Nuki 2.0 را کنترل کنید. سایر ابزارهای موجود در بسته دسترسی بدون کلید به خانه شما را آسان تر می کند. چه با اثر انگشت شما، چه با یک تماس درب کوچک برای باز کردن درب بدون تلفن همراه یا صفحه کلید کلاسیک.

علاوه بر این، می توانید مجوزهای دسترسی و تایمرهای فردی را تنظیم کنید و از پروتکل قفل استفاده کنید تا در هر زمان بررسی کنید که چه کسی در چه زمانی وارد آپارتمان شما می شود و چه کسی از آن خارج می شود. به این ترتیب امنیت آپارتمان یا خانه خود را به طور همزمان بهینه می کنید. برای مدل نسل سوم، حتی لازم نیست گوشی هوشمند خود را از جیب خود بیرون بیاورید تا قفل در باز شود. قفل هوشمند Nuki شما همچنین گوشی هوشمند شما را در نزدیکی شما ثبت می کند.

youtube.com

IP Homematic: درایو قفل درب الکترونیکی

قفل های هوشمند درب از Homematic-IP تلفن هوشمند شما را به یک کلید دیجیتال تبدیل می کند. بنابراین فراموشی غیرممکن است. به افراد دیگر اجازه دسترسی دائمی یا فقط در زمان های خاصی که در جاده هستید بدهید. اگر دوست دارید قفل درب ورودی را در شب فراموش کنید، می توانید یک قفل وابسته به زمان تنظیم کنید و قفل هوشمند خود را از طریق فرمان صوتی الکسا کنترل کنید.

از طریق پل موجود در بسته هوشمند ما، می توانید کنترل را از راه دور کنترل کنید، مانند سایر قفل ها. یک ابزار اضافی که شباهت هایی به کلید الکترونیکی ماشین دارد نیز می تواند برای باز کردن در استفاده شود و اگر نمی خواهید کاملا به تلفن هوشمند خود تکیه کنید، می تواند به راحتی جاکلیدی شما را جایگزین کند.

قفل هوشمند ییل لینوس

با برنامه رایگان Yale Linus Smart Lock، هرگز فراموش نخواهید کرد که دوباره درب خود را قفل کنید. فناوری Doorsense اگر درب شما قفل نیست یا فقط باز است به شما اطلاع می دهد. با لمس یک انگشت، دوباره در را قفل می کنید.

آیا باید در زمانی که دور هستید به کسی اجازه ورود به آپارتمان خود را بدهید؟ کلید مهمان مجازی به هر کسی که مجوز دارد اجازه می دهد تا به آپارتمان شما دسترسی داشته باشد. این امر به ویژه اگر آپارتمان خود را از طریق Airbnb اجاره دهید، منطقی است. تحویل کلید های آزاردهنده مربوط به گذشته است. یک پل Wi-Fi گنجانده شده همچنین به شما امکان می دهد Smart Lock Yale را در خانه هوشمند خود ادغام کنید. بنابراین می توانید قفل درب را با الکسا نیز کنترل کنید.

محرک قفل درب بلوتوث ABUS HomeTec Pro

درب ورودی خود را با بسته نرم افزاری ABUS HomeTec Pro با قفل یا باز کردن آن از طریق برنامه ABUS، ورود کد با صفحه کلید بلوتوث، اسکن اثر انگشت یا کنترل از راه دور بلوتوث، هوشمند کنید. مجوزهای دسترسی را می توان برای این قفل هوشمند نیز تنظیم کرد. نصب بسیار آسان است، اما باید کلید دوم را به عنوان احتیاط تهیه کنید، زیرا قبل از مونتاژ، سر کلید باید قبل از قرار گرفتن در قفل برداشته شود.

دکمه بازگشت به بالا