برترین های کسب و کارعمومی

آموزش رایگان هوشمند سازی ساختمان

آموزش رایگان هوشمند سازی ساختمان

صنعت ساختمان سازی همیشه یکی از درآمد زا ترین مشاغل محسوب شده است که امروزه، شاهد ورود تکنولوژی و آمیخته شدن این صنعت با علوم نوین هستیم. یکی از جدیدترین بحث هایی که دنیای تکنولوژی به آن ورود پیدا کرده است، هوشمند سازی بخش های مختلف از جمله ساختمان است. ساختمان های هوشمند، ویژگی هایی از جمله امنیت، صرفه جویی، دقت و… را در خود جای داده اند.

برای ورود به این عرصه، باید به طور کامل آموزش هوشمند سازی ساختمان را دیده باشید. آموزش هوشمند سازی را می توان با شرکت در دوره های هوشمند سازی ساختمان شروع کرد. اما اینجا، ما آموزش رایگان هوشمند سازی را برای شما آماده کرده ایم که می توانید از آن استفاده کنید.

دوره آموزش رایگان هوشمند سازی

آموزش هوشمند سازی ساختمان، از مباحثی است که ورود به آن، می تواند سود خوبی داشته باشد. دوره های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. پیش از شرکت در این دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان، لازم است تا اعتبار دوره، تجربه مدرسین و سابقه انجام فعالیت های صنعتی توسط شرکت برگزار کننده را بررسی کرده تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

در این بخش، به طور خلاصه و کاملا رایگان، با فرایند هوشمند سازی و آموزش هوشمند سازی ساختمان آشنا شده و پس از مشاهده کامل این مقاله، یک آشنایی نسبی با این حرفه خواهید داشت که شما را در انتخاب درست هدایت می کند.

هوشمند سازی ساختمان

امروزه امکاناتی برای ساختمان ها قابل فراهم کردن است که در گذشته وجود نداشته ، بنابراین لازم است که با دستگاهها و تکنولوژی های جدید آشنا و از آنها در ساختمان ها بهره مند شویم . در ساختمان های هوشمند می توان به راحتی با استفاده از گوشی موبایل تجهیزات امنیتی و برقی را کنترل کرد ، مثلا اگر هنگام سفر متوجه شویم که فراموش کرده ایم شیر اصلی گاز را ببندیم می توانیم بدون برگشتن به منزل تنها با استفاده از گوشی موبایل این کار را انجام دهیم و یا ساعاتی قبل از برگشتن از سفر پکیج را روشن و یا در فصول گرم سال دقایقی قبل از رسیدن به منزل کولر را روشن کنیم تا در زمان رسیدن دمای منزل به حد مطلوبی رسیده باشد .

شرکت اینترا Interra  یک برند تحقیق و توسعه در زمینه خانه هوشمند اینترا یا اتوماسیون و متعلق به کشور ترکیه می باشد. محصولات این شرکت طیف گسترده ای از راهکار های هوشمند سازی مجموعه ها، هتل ها و ویلا ها را شامل می شود.

کنترل دما، روشنایی و … در هوشمند سازی ساختمان

با هوشمند سازی می توانیم دما ، روشنایی ، آبیاری فضای سبز ، موتورخانه و … را بدون حضور فیزیکی در ساختمان کنترل کنیم ، همچنین با قرار دادن سنسورهای مناسب می توان در جریان نشت آب ، نشت گاز ، حریق و یا سرقت از راه دور قرار گرفت و با نصب شیرهای برقی می توان در زمان بروز چنین اتفاقاتی اقدام به قطع شیر اصلی آب ، یا گاز نمود ، هشدارهایی فعال کرد

سیستم خانه هوشمند به این صورت ‌می‌باشد که همه وسایل به یکدیگر متصل هستند و با یک دستگاه مرکزی کنترل می‌شوند. چراغ‌ها، لوازم، قفل‌ها، کنترل آب‌وهوا و همه دوربین‌ها و مانیتورهایی که می‌توانند به خانه هوشمند اضافه شوند از هر جای خانه و حتی دور از خانه قابل کنترل می‌باشند.

حضور نداشتن در منزل

زمانی که در منزل حضور نداریم و کسی پشت در منزل باشد از راه دور در را باز کنیم و یا برای استفاده از نور و گرمای آفتاب در ساعات خاصی پرده را باز کنیم و یا کرکره های برقی را از راه دور کنترل کنیم و یا حتی در مکان های صنعتی و نیمه صنعتی از هوشمندسازی برای انجام کارهایی که لازم است طبق زمانبندی دقیق در ساعات خاصی انجام شوند بهره مند شویم ، از وضعیت و شرایط دما ، رطوبت در مکانی مثل یک گلخانه مطلع شویم و در صورت نیاز مثلا تهویه را از راه دور روشن و یا تجهیز گرمایشی گلخانه را کنترل و دما را به دمای مطلوب برسانیم. بنابراین می توانیم در مکان هایی که حضور نداریم نظارت و کنترل داشته باشیم .

دکمه بازگشت به بالا