اجتماعی

طرح درمان بیماران شکاف لب برای مجامع خیرین دیگر حوزه‌ها یک الگو است

دانا نیوز/لرستان استاندار لرستان گفت: طرح درمان رایگان بیماران شکاف لب یک الگوی مهم برای مجامع خیرین در دیگر حوزه‌هاست.

 ابوطالب شفقت بیست و پنجم خرداد در بازدید از آغاز طرح رایگان بیماران شکاف لب در مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر خرم‌آباد بیان کرد: امروز شاهد آغاز یک رویداد بسیار مهم سلامت در لرستان هستیم که به همت مؤسسه خیریه «مرهم» و مجمع خیرین استان اتفاق می‌افتد که در آن بیش از ۶۰ نفر از کادر پزشکی که ۲۰ نفر از آنها متخصص و جراح و ۴۰ نفر همراهان پزشکی هستند مشارکت دارند. 

 وی اظهار کرد: امروز شروع اجرای این برنامه به مدت سه روز است و امیدواریم بتوانیم به بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی سراسر کشور و کشورهای همسایه ارائه خدمات صورت گیرد. 

استاندار تصریح کرد: پیش‌بینی‌شده که بتوانند تا ۳۰۰ نفر جراحی و بقیه را بعد از کارهای اولیه در تهران درمان خواهند کرد. 

 شفقت با تشکر از مجمع خیرین «مرهم»، مجمع خیرین سلامت لرستان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، افزود: این کار اتفاق بسیار مبارکی بوده و در نوع خود کم‌نظیر است در دنیا که ۶۰ نفر از کادر پزشکی پای‌کار بیایند و یک بیمارستان تجهیز و آماده برای ارائه این خدمت مردم باشد. 

 وی با تقدیر از کادر پزشکی و درمانی بیمارستان شهدای عشایر و پزشکان استان به‌ واسطه انجام این عمل خیر، ادامه داد: این الگو در راستای فرمان مقام معظم رهبری است که هر وقت مشکل بزرگی را بخواهیم حل کنیم باید از طریق خود مردم حل کنیم، لذا این ترکیب پزشکان که در قالب مردمی‌بودن این اتفاق مبارک را انجام می‌دهند، جای تقدیر دارد و این اتفاق مبارک یک رکورد جهانی است.

انتهای پیام

نشر مطالب اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر روابط بین نژادها و مبارزه با تبعیض نژادی در جوامع مختلف.
دکمه بازگشت به بالا