مسابقه عکاسی «یک ملت، یک صندوق» در استان بوشهر برگزار می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مسابقه عکاسی «یک ملت، یک صندوق» در استان بوشهر برگزار می شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مسئول انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انجمن عکاسان نوجوان کانون استان بوشهر در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فراخوان مسابقه عکاسی «یک ملت، یک صندوق» را برای نوجوانان منتشر کرد.

علی رضی افزود: این مسابقه در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و با هدف آشنایی نوجوانان با انتخابات، تمرین دموکراسی و ایجاد شور و شوق مشارکت در این اتفاق مهم و سرنوشت ساز طرح ریزی شده است، تا با ثبت قاب های تصویری از دریچه دوربین نوجوانان بازخوانی از این حماسه مردمی صورت گیرد و از این رهگذر اهمیت نقش آفرینی در سرنوشت ملی برای نسل نوجوان بازنمایی شود.

وی پیرامون شرایط و نحوه شرکت در مسابقه گفت: اعضای نو نگاه و نوجوان 12 تا 19 سال انجمن می توانند در موضوع انتخابات، شور و حال انتخابات در شهر من، صندوق رای، مشارکت در انتخابات در این مسابقه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه هر شرکت کننده می تواند حداکثر پنج قطعه عکس به دبیرخانه ارسال کند، اضافه کرد: عکس ها می توانند رنگی یا سیاه و سفید باشند، ویرایش عکس ها تا جایی که موجب خدشه دار شدن تصاویر نشود بلامانع است، همچنین عکس های ارسالی باید با فرمت jpg و حداکثر حجم فایل 5 مگابایت باشد.

مسئول انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر افزود: تصاویر ارسالی باید کیفیت قابل قبول داشته باشد و عکس های با کیفیت نامناسب از داوری حذف خواهند شد.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان باید عکس ها با مشخصات نام خانوادگی، نام، شماره عکس نامگذاری کنند.

مسئول انجمن عکاسان نوجوان کانون استان بوشهر بیان کرد: مشخصات هر شرکت کننده شامل نام و نام خانوادگی ، سن، تحصیلات، نشانی دقیق پستی ،شماره تلفن ثابت و همراه، مکان و زمان و عنوان هر عکس باید در قالب یک فایل با فرمت word نوشته شود.

وی گفت: فایل عکس ها نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، قاب، تاریخ، لوگو و یا هرگونه نشانه تصویری دیگری باشند.

وی بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار 10 تیرماه 1403 است و به آثاری که پس از مهلت مقرر به دبیرخانه رسیده باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مسئول انجمن عکاسان نوجوان کانون استان بوشهر افزود: نوجوانان علاقمند 12 تا 19 ساله می توانند آثار خود را تا 10 تیرماه 1403 از طریق پیام رسان بله به شماره اعلام شده ارسال کنند.

دکمه بازگشت به بالا