ورزشی

تنها تیمی که فوتبال بازی می‌کرد تیم اوسمار بود

آفتاب‌‌نیوز :

بهزاد داداش‌زاده پیشکسوت تیم پرسپولیس ، درباره قهرمانی تیم پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر بیست و سوم اظهار داشت: باعث خوشحالی است که حق به حقدار رسید. به خاطر اینکه تیم پرسپولیس انصافاً یک فوتبال روان رو به جلو و تماشاگر پسند را ارائه می‌کرد و هراسی از حریفانش نداشت. نمی‌خواهم ارزش کار دیگر تیم‌ها را پایین بیاورم، چون همه زحمت می‌کشیدند، اما تیمی که فوتبال بازی می‌کرد پرسپولیس بود.

وی با اشاره به عملکرد اوسمار ویرا در دور برگشت لیگ برتر گفت: پرسپولیس در نیم فصل اول با یحیی هم خوب بود، اما انصافاً دیدیم که بر بچه‌های تیم دیگر چیزی برای یاد گرفتن از یحیی حس نمی‌کردند و رابطه بین شاگرد و سرمربی تا حدی تکراری شده بود. اما با اضافه شدن اوسمار ویرا و تعدادی بازیکن تازه وارد خون تازه‌ای در رگ‌های پرسپولیس دمیده شد و در نهایت ما توانستیم با اقتدار فصل را به پایان برسانیم.

بازیکن قدیمی پرسپولیس اضافه کرد: دیگر باید دور و بر مسائل مربوط به ضرر کردن یا سود بردن از داوری را خط بکشیم. خوشبختانه برنامه تلویزیونی فوتبال برتر هم ثابت کرد که پرسپولیس بیشتر از این بابت ضرر کرده و کمتر سود برده است. به همین دلیل الان باید به فکر شادی کردن باشیم و اجازه ندهیم کسی شیرینی قهرمانی پرسپولیس را تلخ کند، چون همه می‌دانند که پرسپولیس قهرمان واقعی و اصلی مسابقات لیگ برتر بود.

وی با اشاره به قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا خاطرنشان کرد: وقتی شنیدم باشگاه بارسلونا اسپانیا به عنوان اولین باشگاه به رقیب سنتی و همیشگی‌اش در اسپانیا قهرمانی‌اش را تبریک گفته واقعاً افسوس خوردم که چرا چنین ارتباطات خوبی بین باشگاه‌های ایران نیست.‌ای کاش باشگاه‌های ما هم مرام پهلوانی را از بارسا یاد بیگرند و به جای این همه جاروجنجال، رقبای پرسپولیس هم قهرمانی این تیم را تبریک می‌گفتند و همه چیز به خیر و خوشی به پایان می‌رسید.

داداش زاده در پایان تاکید کرد: امیدوارم آقای درویش و دیگر مدیران باشگاه هرچه زودتر برای بحث تمدید قرارداد‌ها و یارگیری برای فصل آینده اقدام کنند تا پرسپولیس قدرتمندتری را در فصل آینده شاهد باشیم، چون ما در آسیا باید حضور پیدا کنیم.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا