برترین های کسب و کارعمومی

پکینگ اسکرابر

پکینگ اسکرابر : SCRUBBER

پکینگ برج اسکرابر – پکینگ زین اسبی – پکینگ دایناسوری -پکینگ سدل رینگ با توجه به استفاده روز افزون از پکینگ ها در برج های عملیاتی نظیر برج خنک کننده ، برج تقطیر و همچنین برج های اسکرابر از پکینگ های با راندمان بالا و زمان ماند بالا استفاده می گردد . پر استفاده ترین نوع پکینگ بعد از پکینگ پال رینگ ، پکینگ مدل سدل رینگ یا پکینگ زین اسبی می باشد که به عنوان پکینگ برج اسکرابر هم در صنایع شناخته می شود .

این پکینگ دارای لبه های دنداره دار و شکل نیم دایره ای می باشد که باعث می شود آب دیرتر ته نشین گردد و سطح تماس بیشتر شود و در اصطلاح زمان ماند آب را درون برج زیاد می کند تا انتقال جرم بین دو فاز آب و هوا ( فاز محلول و فاز گاز ) افزایش یابد . در نتیجه افزایش سطح و زمان عبور باعث خنک شدن آب می گردد و باعث افزایش و یا حذف مواد زاید در فاز محلول می گردد .به علت شکل خاصی که دارد به این پکینگ ، پکینگ سدل رینگ ، پکینگ زین اسبی یا پکینگ دایناسوری نیز گفته می شود . جنس این نوع پکینگ از PP می باشد و تحمل دمای تا 100 درجه سانتیگراد را دارد .

تولید پکینگ اسکرابر در دو سایز 50 میلیمتری و 75 میلیمتری از جنس پلی پروپیلن تولید پکینگ اسکرابر مدل قدیمی ( پکینگ سوپر اینتالوکس سدل ) پکینگ سدل رینگ در دو سایز 50 میلیمتری و 75 میلیمتری سایت تخصصی پکینگ در ایران : مهندس شیمی : گرایش صنایع پالایش و پتروشیمی متخصص در زمینه طراحی و تولید انواع پکینگ ها و پرکن های از جنس پلاستیکی ؛ استیل و سرامیکی زمینه فعالیت : تولید و طراحی انواع پکینگ مدیا و پرکن برج های عملیاتی نظیر برج اسکرابر ، پکینگ برج تقطیر ، پکینگ برج جذب ، پکینگ برج دفع ، پکینگ برج خنک کننده

مشاوره در زمینه استفاده از پکینگ ها برای صنایع مختلف از جمله صنایع نفت ؛ گاز ، پالایش و پتروشیمی همچنین صنایع فولاد سازی ، صنایع مواد غذایی ، صنایع مواد شیمیایی و مواد شوینده و صنایع روغن سازی و کلیه صنایعی که مصرف کننده پکینگ ها و پرکن ها برای داخل برج ها می باشند «« تخصص ما محاسبه و تعیین سایز پکینگ ، مشخص نمودن جنس پکینگ و مشخص نمودن مدل پکینگ مناسب در داخل برج ها و مخازن صنایع مختلف می باشد انتخاب پکینگ مناسب همراه با توجیه اقتصادی و مورد استفاده پکینگ برج خنک کننده بر اساس مشخصات برج و مشخصات تاور مورد نظر می باشد .

پکینگ اسکرابر(SCRUBBER) برج خنک کننده یکی دیگر از پکینگ هایی هست که در کولینگ تاور استفاده می گردد و وظیفه خنک کردن آب را دارد. این پکینگ به علت داشتن لبه های دنداره دار و شکل نیم دایره ای که دارد باعث می شود که آب دیرتر ته نشین گردد و سطح تماس بیشتر شود و زمانی بیشتری برای عبور آب ایجاد کند. در نتیجه افزایش سطح و زمان عبور باعث خنک شدن آب می گردد. به علت شکل خاصی که دارد به این پکینگ، پکینگ زین اسبی یا دایناسوری نیز گفته می شود. جنس این نوع پکینگ از PP می باشد و تحمل دمای تا 80 درجه سانتیگراد را دارد.

پکینگ اسکرابر | محصولی از شرکت قطعات لاستیکی در اصفهان گونه ای از عوامل نامناسب در هوا که از طریق دودکش های منازل و کمپانی ها به هوا منتقل میشه. میشه این عوامل مخرب رو با استفاده از پکینگ اسکرابر های تولید شده ای اصفهان لاستیک جذب نمود. پس استفاده از این ابزار را به شما توصیه میکنیم. در ادامه به شما توضیحات بیشتری رو در این مورد خواهیم داد. خب این محصول در نوع خود از دیگر رقبایی که داره بهتره. رقبایی مثل پاششی ها بسیار مفید تره. این هم به دلیل اینه که فواید و نیز بازده بهتری رو داره. همینطور میشه گفت که تو مجموعه ی پاشش رخداد انسداد بست ها بیشتر رخ میدهد.

دلیل این رخداد اینه که سامانه در ازای این که انتقال هوا رو به گرد های بی چکیده تبدیل میکنهک این عامل و اقدام دلیلی است که باعث میشه پکینگ های اسکرابر در این شرکت بهبود بیشتری رو داشته باشه. در نوعی دیگه میشه گفت که این ابزار برای گرد هایی که باعث پسماند در سامانه میشن رو خیلی خوب تفکیک میکنه. حال میخواهیم به این بپردازیم که اسکرابر های تولیدی اصفهان لاستیک که دو نوع میباشن. را توضیح داده و با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم. پس در ادامه با ما همراه باشین 🙂 شما میتونید در شکل 1 پکینگ اسکرابر و نیز در شکل 2 پکینگ جک نمونه تصویر هایی رو مشاهده نمائید.

پکینگ اسکرابر | پکینگ جک چیست؟

این قطعه در بیشتر موارد برای گرفتن تکه های موجود در هوا را همراه داره. این ابزار اقدام دیگری نیز انجام میدهد که آن هم اینه که به شکل کامل عملیات تفکیک را انجام میده. در سامانه هایی که از احتیاط کمتری برخوردارند، از گونه ی گرانش و نیز برق ساکن استفاده میکنن. دلیل این هم اونه که این سازمان ها از قدرت تفکیک کمتری برخوردارند که نیازی هم به آن نیست. مقایسه قیمت پکینگ فیلمی با سایر گزینه‌های بسته‌بندی، می‌تواند به تصمیم بهتر در انتخاب بسته‌بندی مناسب کمک کند . لختی تو این مدل از اسکرابر ها بخاطر change of speed رخ میده. تغییراتی که تو هوا و ذرات موجود داخل اون اتفاق میوفته. موقعی که هوا روبرویی ای با مایعاتی مثل چکه آب داشته باشه باعث تعویض مسیر در اون میشه. این تغییر به شکلی رخ میده که دور چکه انجام میشه.

در حالت کلی میشه گفت که کارکرد این قطعه به صورت روبرو شدن گاز و قطره اتفاق میوفته. و همین رخداد باعث جذب غبار و مولکول های نامناسب در هوا میشه. و این اقدام باعث میشه که درصد زیادی از ناخالصی های مضر در هوا کم بشوند. توی این قطعه که تولید کمپانی اصفهان لاستیک میباشه، به شکل یک لوله میباشه. این لوله که سر آن کوچیک و هرچه به سمت ته آن حرکت میکنیم بزرگ تر میشه. باعث میشه که شما بتونید با استفاده از اون کاربرد کافی رو داشته باشید. این طریقه ی طراحی موجب میشه که انتقال هوا با شتاب بالاتری رخ بده. فرقی که بین سرعت و قدرت فشردگی تو این سامانه هست اینه که هوا و محتویات اون با قطرات مایع ترکیب میشن.

پکینگ جک | پکینگ و توضیحات مربوطه

تو این مدل کار کرد این دستگاه همونطور که در بالا هم گفته شد به این شکل میباشد که. این قطعه به این شکل عمل میکنه که به شما کمک میکنه که از آلوده کردن هوا جلوگیری کنید. در ذیل به توضیح در مورد این ابزار و نحوه کار اون صحبت خواهیم نمود. خیلی از آلوده کننده های صنعتی، از لحاظ پولی خیلی میتونن مفید باشن. در نوعی از این آلوده کننده ها ما این رو داریم که میشه از اونها برای ماده خام استفاده کرد. همینطور میشه گفت که بزرگی انتهای لوله ی انتقال این کمک رو میکنه که مایعات از طریق هوا به بیرون بروند. این اقدام باعث میشه که گرفتگی و انسدادی در سیستم شما رخ ندهد.

پس بسیار بهینه است که از این اقدام حمایت نمود. در این ابزار نکته ای که حائز بررسی و چک است این است که انحلالات در چه زمانی و با چه تایمی انجام میشه. خب در این مدل های پکینگ اسکرابر از آب و دیگر مایعات به عنوان فیلتر و شوینده بهره برده میشود. پس استفاده از آن مقرون به صرفه و معقولانه است. از این روش در خیلی از قسمت های مهندسی استفاده میشه که به شما کمک فراوانی میکنه. خب نکته ای که مهمه و باید به درستی انجام بشه در اصطلاح سطح تماس میباشه. اگه سطح تماسی که استفاده میکنید به اندازه کافی نباشه شما میتونید دچار آسیب بشید. یا اینکه در نوعی دیگه باعث بشه که اقدامات و عملیات های لازم به خوبی انجام نشه.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا