برترین های کسب و کار

معرفی جدید ترین مدل های شومیز

معرفی جدید ترین مدل های شومیز 

شومیزها یکی از مهمترین لباس های میهمانی برای خانم ها و دخترخانم ها است. شما می توانید هر یک از این پوشاک را در کنار شلوارها و دامن های مخصوص میهمانی به کار ببرید. شومیزها در مدل ها و طرح های متنوعی ارائه شده و هر یک از آن ها برای خانم های شیک پوش و باسلیقه بهترین انتخاب خواهند بود. در ادامه برخی از مهمترین دسته بندی های شومیزهای زنانه و دخترانه را معرفی می کنیم.

شومیز چیست؟

با توجه به فرهنگ و آیین رسمی ایرانیان، استفاده از لباس های پوشیده برای خانم ها در میهمانی ها و مراسم های رسمی اهمیت بسیار زیادی دارد. شومیزها، نوع به خصوصی از بلوزهای میهمانی هستند که اغلب به صورت آستین دار و با قد بلند مورد استفاده قرار می گیرند. به همین خاطر برای خانم های ایرانی بهترین انتخاب به شمار می روند. مدل های مشابه شومیز در گذشته با نام تونیک معرفی می شدند که یک عبارت رومی است و در مدل های متنوعی ارائه می شد.

این لباس ها فارغ از سن و سال افراد مورد استفاده قرار گرفته و کارایی بسیار زیادی در زندگی خانم ها دارند. این محصولات در مدل های بلند، کوتاه، مجلسی و… طراحی شده و هر یک  کارایی خاص خود را برای خانم های امروزی دارند. برخی از مهمترین دسته بندی های این شومیزها را در ادامه معرفی می کنیم.

شومیزهای بلند

یک نمونه از برترین دسته بندی های شومیز با قد بلندی طراحی شده و از یک جوراب شلواری در کنار آن ها استفاده می کنند. انواع این شومیزهای بلند برای فصل های گرم و سرد سال قابل استفاده بوده و محدودیتی برای استفاده از آن ها وجود نخواهد داشت.

شومیزهای مجلسی

این دسته از انواع شومیزها در دنیای امروز با پارچه های کار شده و دیزاینی شیک ارائه شده و برای استفاده در مراسم های رسمی خریداری می شوند. این شومیزها در کنار شلوارهای چسبان و دامن کوتاه کارایی دارند.

شومیزهای یقه دار

انواع شومیزها در مدل های یقه هفت، یقه انگلیسی و… ارائه می شوند و برخی از آن ها دیزاین خاصی دارند. در طراحی برخی از آن ها از لوازم زینتی مانند زنجیر بر روی یقه استفاده می شود که دیزاین خاصی به این پوشاک می دهند.

شومیز جلوبسته

این شومیزها نیز یکی از زیباترین دسته بندی های این پوشاک هستند که به صورت جلوبسته و بدون دکمه طراحی می شوند. این شومیزها برای دختران جوان جذاب تر هستند. انواع آن ها اغلب قد بلندی دارند.

شومیزهای جلو باز

انواع شومیزهای جلوباز برای استفاده در محیط های خارج از منزل نیز کارایی دارند. هر یک از آن ها به سادگی پوشیده می شوند و اغلب مدل ساده ای دارند.

شومیزهای اسپرت

یکی از دسته بندی های پرطرفدار این پوشاک مدل های اسپرتی هستند که با پارچه هایی خاص از جنس لی یا موارد مشابه تولید و طراحی می شوند. این شومیزها برای استفاده در فصل های سرد سال کارایی بیشتری دارند و دخترخانم های نوجوان از خرید آن ها استقبال می کنند.

خرید شومیز زنانه
خرید شومیز زنانه

شومیزهای آزاد

این مدل شومیزها با سایز بزرگی مورد استفاده قرار می گیرند و در تن افراد بسیار آزاد هستند. این شومیزها برای خانم هایی که سایز بزرگی دارند، بهترین انتخاب خواهند بود. انواع شومیزهای گشاد با آستین های بلند و کوتاه طراحی می شوند.

جدیدترین مدل های شومیز

شومیزهای جدید با ویژگی های کمی و کیفی به خصوصی تولید و طراحی می شوند. زیبایی هر یک از این شومیزها توجه هر خانمی را به خود جلب کرده و مورد پسند همه سلیقه ها قرار می گیرد. برخی از جدیدترین نمونه های این محصولات را در ادامه بررسی می کنیم:

شومیزهای بلند کنفی

این مدل شومیزها از مهمترین محصولات تابستانی هستند که با طرح ها و نقش و نگارهای زیبا و جذابی ارائه می شوند و هر یک از آن ها برای سنین مختلف خانم ها کارایی دارند. این مدل شومیز با آستین های کوتاه قابل استفاده بوده و قد متوسطی دارد. استفاده از آن ها در کنار شلوارهای اسپرت و لی بسیار کارایی داشته و استایل شما را زیباتر می کند.

شومیزهای مانتویی

شومیزهای مانتویی نیز در دنیای امروز مورد استفاده بسیاری از خانم ها و دخترخانم ها قرار دارند. این شومیزها در خارج از منزل نیز قابل استفاده بوده و مزایای بی شماری برای استفاده خانم ها دارند. خنک بودن این سبک لباس یکی از ویژگی های مهم و کاربردی آن ها به شمار می رود و سبب راحتی خانم ها می شود. هر یک از این شومیزها در رنگ ها و طرح های متنوعی ارائه شده و تنوع قابل توجهی دارند. برخی از این پوشاک به صورت جیب دار طراحی و برخی نیز بدون جیب هستند. بر روی برخی از این پوشاک انواع طرح ها و برچسب ها به کار رفته اند.

شومیزهای نخی

شومیزهای تابستانی نخی نیز از مدل های پرطرفدار این پوشاک در دنیای امروز به شمار می روند. این شومیزها با الیاف نخی و خنکی طراحی و آماده سازی می شوند. هر یک از این پوشاک برای استفاده در فصل گرم تابستان بهترین انتخاب به شمار می روند. این شومیزها با آستین های بلند و پارچه های چهار خانه تولید و طراحی می شوند. این مدل شومیز به صورت جلوباز و دکمه دار طراحی شده اند و مصرف کنندگان به دلخواه خود دکمه ها را باز یا بسته می کنند.

شومیزهای مجلسی وارداتی

این مدل شومیزها برای استفاده در مراسم های رسمی آماده سازی شده و در کنار شلوارهای مجلسی آماده سازی می شوند. این شومیزهای شیک با قد کوتاهی طراحی شده و از پارچه های خاص در تولید آن ها استفاده می کنند. یقه های هفت، انگلیسی و…. در طراحی این محصولات به کار رفته و ساختار آن ها را زیباتر می کند. استفاده از پارچه های طرح دار و ساده در آماده سازی این محصولات متداول شده و هر یک مورد پسند برخی از خانم های امروزی قرار دارند. شما می توانید از این شومیزها در هر یک از مراسم های روزانه استفاده به عمل آورید.

شومیزهای آستین طرح دار

یکی از مدل های پرطرفدار شومیزهای مجلسی با آستین های طرح دار آماده سازی شده و طرفداران بی شماری دارند. این شومیزها با الیاف پارچه ای زیبا و نفیسی طراحی شده و رنگ بندی متنوعی دارند. بر روی آستین آن ها از تورهای مدل دار و الیاف حریر استفاده می شود و ساختار زیبایی به این محصولات می دهند.

پرفروش ترین انواع شومیز

به جز محصولات معرفی شده برخی از دسته بندی های این پوشاک در دنیای امروز با بیشترین کارایی معرفی می شوند. به همین خاطر در دسته پرفروش ترین انواع شومیز قرار می گیرند. برخی از محبوب ترین آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

  • شومیزهای مجلسی توری
  • شومیزهای حریر وارداتی
  • شومیزهای مجلسی فانتزی
  • شومیزهای مانتویی وارداتی
  • شومیزهای گلدوزی شده
  • شومیزهای آستین بلند تابستانه
  • و…

 

جمع بندی

هر یک از انواع شومیزهای معرفی شده در این مطلب از ویژگی ها و مشخصه های ظاهری به خصوصی برخوردار هستند که سبب افزایش خرید شومیز زنانه و فروش آن ها در دنیای امروز شده است. دنیای مدل و لباس در عصر حاضر با تغییرات چشمگیری رو به رو شده و سلیقه خانم ها برای انتخاب لباس مورد استفاده شان نیز تغییر کرده است. برخی از دسته بندی های شومیز معرفی شده به دلیل قیمت ارزانی که دارند محبوب شده اند و برخی به دلیل طراحی فوق العاده و جنس مطلوبی که دارند به شهرت رسیده اند.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا