برترین های کسب و کارعمومی

معرفی چند نمونه از دیزل ژنراتور (+ معرفی مرکز فروش)

ولوو پنتا در سال 1868 در سوئد شروع به کار کرد، زمانی که Sköfde Gjuteri و Mekaniska Verkstad کارخانه ها و مهندسان را تأسیس کردند. ولوو پنتا در ابتدا محصولات چدنی مانند دیگ بخار، دیگ، تابه، گاوآهن و ماشین آلات سیمان تولید می کرد. شروعی کوچک برای شرکتی که بعدها به یک رهبر جهانی در موتورهای دیزلی برای کاربردهای آبی و صنعتی تبدیل شد. شرکتی که نوآوری هایش مانند (Volvo Penta IPS و Aquamatic) در سراسر جهان شهرت دارد.

موتورهای دیزلی ولوو پنتا برای استفاده در دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا بسیار کارآمد و مقرون به صرفه هستند. دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا برای عملکرد روان و بدون لرزش با کمترین صدا و نصب و راه اندازی سریع و اقتصادی به خوبی طراحی و ساخته شده اند. موتورهای دیزل ژنراتور ولوو پنتا مجهز به خنک کننده پیستونی برای حفظ دمای مناسب در سیلندر و محفظه احتراق هستند. موتورهای ولوو دارای سیلندرها و سوپاپ های قابل تعویض برای حداکثر دوام و عمر بیشتر موتور هستند. ولوو پنتا با استفاده هنرمندانه از فناوری پیشرفته تزریق دیزل و توربوشارژر در مجموعه ژنراتورهای ولوو پنتا، باعث احتراق عالی و مصرف سوخت پایین در این مجموعه ها می شود.

دیزل ژنراتور کاشانی برای کاهش هزینه دیزل ژنراتور کاشانی دیزل ژنراتور دیزل ژنراتور Telec GF TELEC GF ریکاردو ریکاردو با کولا مس استفاده از استمفورد ژنراتور یا زغال مولد موجود RMP rmp kaijli. از تجهیزات و پنل های الکترونیکی چینی می توان در ساخت نیروگاه اضطراری خانگی نیز استفاده کرد، اما مجتمع صنعتی کاشانی بهترین نقطه را در تولید دیزل ژنراتور ارزان می داند، بنابراین در عین ارزان بودن دیزل ژنراتور، در عین حال وجود دارد.

به همین دلیل در گروه دیزل ژنراتور کاشانی تنها از تمامی کویل ژنراتورهای مسی استمفورد استفاده می کنیم و در ساخت پنل های پشتیبان ساختمانی ارزان قیمت از پنل های الکترونیکی plc ساخت ترکیه و کنتاکتورهای کره ای نیز استفاده می کنیم. دیزل ژنراتورهای برند GF یا به اصطلاح دیزل ژنراتور فلو K4100D, K4100ZD, R4105ZD, R4110ZD, R4110ZLD, R6105ZD با موتور TELEC مناسب مجتمع صنعتی کاشان. ارزان، مینیمال و قابل قبول هستند و توانی از 40 kva تا 110 kva را در مدل های مختلف ارائه می دهند. استفاده از دیزل ژنراتورهای ارزان قیمت GF در ساختمان های مسکونی جایگزین قابل قبولی برای تایید سازمان آتش نشانی است.

ژنراتورها از جمله دیزل ژنراتورها در کاربردهای زیادی مورد استفاده قرار می گیرند و یکی از مهمترین کاربردهای دیزل ژنراتورها تامین برق ساختمانها در زمان خاموشی است. یک کلید اتوماتیک مناسب با دیزل ژنراتور به طور خودکار، ایمن و سریع برق ساختمان را تامین می کند. اگر به دلایلی برق شبکه سراسری قطع یا کاهش یابد، دیزل ژنراتورها به طور خودکار ساختمان را با استفاده از تابلوی سوئیچ راه اندازی کرده و برق شبکه سراسری مجددا وصل می شود. سپس کلید تغییر خودکار خاموش می شود. دیزل ژنراتور به طور خودکار کار می کند.

منبع: مرکز فروش دیزل ژنراتور

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا