بین الملل

پسر «آیزنکوت» ژنرال ارشد صهیونیست کشته شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین دانا نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی امروز به کشته شدن دو نفر از نیروهای خود اعتراف کرد. رسانه‌های اسرائیلی گفتند که یکی از این دو فرد، پسر «گادی آیزنکوت» ژنرال ارشد رژیم صهیونیستی و رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش این رژیم است.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه دو کشته دیگر خود را تایید کرد. این دو، المانو فالکا از تیپ کماندوها و عمیت بونزل از تیپ چتربازان بودند.

 

نتانیاهو به آیزنکوت: ما نیز با تو گریه می‌کنیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز ضمن تسلیت به آیزنکوت، گفت: من و ساره (همسر نتانیاهو) به خاطر فوت پسر تو، به شدت اندوهگین هستیم. ما نیز با تو گریه می‌کنیم.

منابع اسرائیلی گفتند که پسر آیزنکوت، در جریان انفجار یک تونل بمب‌گذاری شده توسط نیروهای القسام -شاخه نظامی جنبش حماس- کشته شده است.

علاوه بر این چهار نیروی ارتش هم  در شمال غزه، «بشدت» مجروح شده‌اند. طبق بیانیه ارتش اسرائیل، سه نیروی احتیاط از تیپ چتربازان و یک نیروی احتیاط از گردان ۷۰۰۸ دچار جراحت خطرناک شده‌اند.  

طبق آمار رسمی ارتش رژیم صهیونیستی که منابع غیررسمی آن را حداقل دو سه برابر بیشتر می‌دانند، شمار تلفات این ارتش از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی در هفتم اکتبر تاکنون به ۴۱۳ نفر رسیده است.

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

کارگروه خبری مطالب بین المللی

تحلیلگر اخبار بین‌المللی با رویکردی متفاوت. از طریق تحلیل دقیق و عمیق رویدادهای جهانی، تاثیرات آن‌ها را بر جوامع مورد بررسی قرار می‌دهم. با استفاده از شیوه‌ای قابل فهم و با جزئیات، به شما نقشه‌ای واضح از اتفاقات جهانی ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا