بین الملل

هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی

حزب‌الله لبنان زا ۱۰ حمله علیه مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش دانا نیوز، حزب‌الله لبنان شامگاه امروز (پنجشنبه) و در راستای همبستگی با مردم و مقاومت فلسطین، از انجام ۱۰ حمله به پایگاه‌ها و محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

حزب الله لبنان شامگاه پنجشنبه اعلام کرد که محل تجمع نظامیان صهیونیست نزدیک پایگاه جل العلام را هدف قرار داد.

در بیانیه دیگر حزب الله آمده که رزمندگان مقاومت لبنان، محل تجمع نظامیان رژیم اشغالگر در خله ورده و الجرداح را با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه دیگر اعلام کرد که پادگان زرعیت در شمال فلسطین اشغالی را با سلاح مناسب هدف قرار داد.

رسانه‌های عبری اعتراف کرده‌اند یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی بر اثر اصابت یک موشک هدایت شونده از جنوب لبنان به خودرویی نظامی در نزدیکی شهرک متات در شمال فلسطین اشغالی، به هلاکت رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز برخی شهرک‌های واقع در جنوب لبنان را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد.

حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد ۲ رزمنده خود به نام‌های «عماد محمد الرشعینی» و «مصطفی علی درویش» در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیدند.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس نیز امروز دو تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در محور شرق خان یونس با راکت‌های ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داد.

القسام اعلام کرده نیروهای مقاومت فلسطین در ۷۲ ساعت گذشته ۷۹ زره‌پوش نظامی رژیم صهیونیستی شامل تانک، نفربر و خودرو نظامی را منهدم‌کرده‌اند.

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب بین المللی

تحلیلگر اخبار بین‌المللی با رویکردی متفاوت. از طریق تحلیل دقیق و عمیق رویدادهای جهانی، تاثیرات آن‌ها را بر جوامع مورد بررسی قرار می‌دهم. با استفاده از شیوه‌ای قابل فهم و با جزئیات، به شما نقشه‌ای واضح از اتفاقات جهانی ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا