بین الملل

جنایت نیروهای رژیم صهیونیستی در اردوگاه نورشمس و شهادت ۱۳ فلسطینی

منابع فلسطینی از عقب نشینی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از اردوگاه نورشمس در شرق طولکرم بعد از درگیری‌های ۲۷ ساعته خبر دادند.

به گزارش دانا نیوز، به نقل از شبکه خبری الجزیره، منابع فلسطینی اعلام کردند، نیروهای رژیم صهیونیستی بعد از درگیری‌های ۲۷ ساعته با فلسطینی‌ها در اردوگاه نورشمس در شرق طولکرم از این اردوگاه عقب نشینی کردند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت جدیدی در اردوگاه نورشمس شد که طی این جنایت ۱۳ فلسطینی از جمله پنج کودک به شهادت رسیدند.

شبکه «کان» رژیم صهیونیستی پنجشنبه در گزارشی اعلام کرد، یک پهپاد وابسته به ارتش این رژیم گروهی از فلسطینیان را در اردوگاه «نور شمس» در نزدیکی «طولکرم» هدف قرار داد.

رسانه‌های فلسطینی پنجشنبه اعلام کرده بودند، پس از هدف قرار دادن گروهی از جوانان در داخل اردوگاه «نور شمس» دست کم ۱۰ شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند و ۶ تن دیگر زخمی شدند. اشغالگران مانع از رسیدن آمبولانس به اردوگاه شدند.

شبکه تلویزیونی «قدس» فلسطین نیز گزارش داد، درگیری‌های مسلحانه با ارتش رژیم اشغالگر در اردوگاه نور شمس ادامه دارد.

بولدوزرهای رژیم صهیونیستی نیز اقدام به تخریب مسیرهای منتهی به این اردوگاه کرده و یک محاصره نظامی در اطراف آن ایجاد کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه بازداشت‌هایی را در مناطق مختلف کرانه باختری آغاز کرد و نیروهای ارتش این رژیم اقدام به بازداشت چهار شهروند فلسطینی از بیت لحم کردند.

گردان‌های القسام با انتشار بیانیه‌ای از درگیری شدید رزمندگانش با نیروهای رژیم صهیونیستی که به اردوگاه نورشمس حمله و آن را محاصره کرده‌اند، خبر دادند.

بر اساس این بیانیه، رزمندگان مقاومت خودروهای دشمن را با بمب هدف قرار دادند که تلفاتی به دشمن وارد شد، این بیانیه شهادت تعدادی از فلسطینیان به ضرب گلوله ارتش صهیونیستی و حملات پهپادهای اسرائیلی را تسلیت گفت و بر ادامه نبرد با نیروهای دشمن تاکید کرد.

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب بین المللی

تحلیلگر اخبار بین‌المللی با رویکردی متفاوت. از طریق تحلیل دقیق و عمیق رویدادهای جهانی، تاثیرات آن‌ها را بر جوامع مورد بررسی قرار می‌دهم. با استفاده از شیوه‌ای قابل فهم و با جزئیات، به شما نقشه‌ای واضح از اتفاقات جهانی ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا