اقتصادی

بیاتی: اجرای قانون به نفع همه است/سلاح‌ورزی به رای هیات عالی نظارت تمکین کند

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا اتاق بازرگانی ایران با دلایل مستند انتخابات اتاق بازرگانی را ابطال کرده و آقای سلاح‌ورزی مانند همه ما باید تابع قانون باشد.

ولی‌الله بیاتی در گفت‌وگو با دانا نیوز، با اشاره به رای هیات عالی نظارت بر ابطال انتخابات اتاق بازرگانی ایران و برکناری سلاح‌ورزی بیان کرد: هیات عالی نظارت بر اتاق بازرگانی متشکل از چند وزیر و مسئولان مرتبط بوده و دارای یک جایگاه قانونی است. مانند شورای نگهبان که بر مجلس شورای اسلامی نظارت می‌کند هیات عالی نظارت اتاق بازرگانی نیز هم بر فرآیند انتخابات نظارت دارد.

وی اظهار کرد: اکنون که این هیات بر ابطال انتخابات رای داده است قطعا دلایل مستند و محکمی دارد که این انتخابات را خلاف تشخیص داده و آن را باطل کرده است. نکته ضروری این است که همه ما باید تابع قانون باشیم؛ چراکه اجرای قانون به نفع همه است.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید همگی قانون را رعایت کنیم چه در مواردی که اجرای قانون به نفع ما باشد و چه در مواردی که اجرای قانون به ضرر ماست تا قانون‌مداری در کشور حاکم شود اگر قانون‌مداری در کشور حاکم باشد خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

وی تاکید کرد: اکنون که هیات عالی نظارت بر برکناری رئیس اتاق بازرگانی رای داده است لازم است ایشان(سلاح ورزی) از قانون تمکین کرده و کنار برود.

شامگاه دوشنبه – اول آبان – با رای اکثریت اعضای شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی، انتخابات ۲۸ خرداد ریاست اتاق بازرگانی ایران ابطال و حسین سلاح‌ورزی از ریاست برکنار شد.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با ارائه تحلیل‌های دقیق و به‌روز، سعی می‌کنم به شما نکات و دیدگاه‌های مهم را ارائه دهم تا شما بتوانید از این اطلاعات بهره‌برداری کنید.
دکمه بازگشت به بالا