برترین های کسب و کار

پلاگین وردپرس چیست و چگونه کار میکند؟

پلاگین وردپرس چیست و چگونه کار میکند؟

گاهی اوقات در دنیای وردپرس اصطلاح افزونه وردپرس یا پلاگین وردپرس را می بینیم. اما پلاگین های وردپرس دقیقا چگونه کار می کنند؟

اگر تا حدی با دنیای وردپرس کار کرده باشید، قطعا با افزونه ها آشنایی دارید. البته ممکن است به طور کلی از این افزونه اطلاعی نداشته باشید. سعی می کنیم در این مقاله اطلاعات مفیدی در مورد پلاگین ها و عملکرد آنها توضیح دهیم. در این مقاله نیز سعی کردیم مهم ترین و کاربردی ترین افزونه های وردپرس را ارائه کنیم، پس با ما همراه باشید.

البته اولین سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که این افزونه چیست و برای شما چگونه است؟ افزونه های وردپرس نیز ویژگی ها و قابلیت های جدیدی را به وب سایت شما اضافه می کنند. به زبان ساده، پلاگین مجموعه ای از کد است که به عنوان یک افزونه برای یک وب سایت عمل می کند. و افزایش قابلیت های سایت

پلاگین ها معمولا به دو صورت رایگان و غیر رایگان هستند که تفاوت زیادی با یکدیگر دارند. آنچه بیش از همه اهمیت دارد میزان منابعی است که آنها ارائه می کنند.

افزونه های رایگان ویژگی های بسیار کمتری نسبت به افزونه های پولی ارائه می دهند. اکثر این افزونه های رایگان با وب سایت ها سازگار نیستند. با استفاده از افزونه های غیر رایگان می توانید بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد را دریافت کنید. با مراجعه به سایت ژاکت می توانید تعدادی افزونه را دانلود کنید.

یک مثال واقعی از افزونه وردپرس

فرض کنید یک ماشین خریدید. شما یک سیستم صوتی در ماشین خود دارید، اما ای کاش ماشین شما به جای یک سیستم صوتی خسته کننده، یک مانیتور ویدئویی داشت. آیا آماده خرید مواد لازم برای ساخت مانیتور و مانیتور 7 اینچی برای ماشین خود هستید؟ البته هزینه و زمان زیادی دارد. پس با فروشندگان استریو و ویدئوی خودرو ما تماس بگیرید و ظرف چند دقیقه یک مانیتور خوب برای خودروی خود بخرید.

اگر متوجه شده اید که افزونه وردپرس چیست، تا به حال باید بدانید که داشتن یک افزونه برای موفقیت هر وب سایت وردپرسی در این زمینه ضروری است و قطعاً برای یک وب سایت با کارایی بالا به مجموعه ای از ویژگی های خاص نیاز دارد. . شما می توانید آنها را از طریق پلاگین های مختلف دریافت کنید.

پلاگین وردپرس چیست و چگونه کار میکند؟
پلاگین وردپرس چیست و چگونه کار میکند؟

درست است که افزونه ها ویژگی های جدید و متفاوتی را به وب سایت شما اضافه می کنند، اما در نظر داشته باشید که گاهی اوقات افزونه ها با قالبی که در وب سایت خود استفاده می کنید سازگاری ندارند یا ممکن است ویژگی های آنها در وب سایت شما نباشد. تو نمی توانی. غیر ضروری. به همین دلیل باید دانش کافی در مورد نحوه استفاده از هر افزونه داشته باشید و با دانش کامل افزونه ای را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

به همین دلیل باید بدانید که افزونه وردپرس چیست. افزونه های وردپرس فایل هایی هستند که به صورت فایل های فشرده برای شما ارسال می شوند (این فایل فشرده شامل یک یا چند پوشه و فایل PHP می باشد). با نصب آنها در وب سایت خود می توانید در عرض چند ثانیه امکانات زیادی را به وب سایت خود اضافه کنید.

الان چند تا از این افزونه ها داریم؟

بیش از 60000 افزونه رایگان در مخزن اصلی وردپرس ثبت شده است که به این معنی است که می توان بیش از 60000 اپلیکیشن جدید به سایت اضافه کرد. که فرصت خوبی محسوب می شود

برخی از این افزونه ها رایگان و برخی پولی هستند. به پلاگین های پولی پلاگین های حرفه ای می گویند.

چند پلاگین وردپرس خوب وجود دارد؟

اساساً هر افزونه یک ویژگی منحصر به فرد به وب سایت شما اضافه می کند. در این قسمت بهترین افزونه های وردپرس را با امکانات فراوان برای وب سایت شما معرفی می کنیم. نمی توان گفت که بهترین افزونه وردپرس کدام است. چون نیازی به افزونه وردپرس نداریم.

ژاکت

مرجع وردپرس فارسی و رهبر بازار اولین پلتفرم ارائه دهنده خدمات و محصولات دیجیتال در ایران که با گردهم‌‌‌آوری منابع انسانی توانمند و برجسته بدنبال خلق ارزش برای ذینفعان خود می باشد.
دکمه بازگشت به بالا