ورزشی

کدام صحنه باعث اتهام ساپینتو به مورایس شد؟ + فیلم

کدام صحنه باعث اتهام ساپینتو به مورایس شد؟ + فیلم

سرمربی استقلال در کنفرانس خبری روز گذشته به بازیکن و سرمربی سپاهان اتهام وارد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا نیوز، روز گذشته و در جریان کنفرانس خبری پیش از دیدار استقلال مقابل نساجی، سرمربی استقلال در واکنش به حمایت مورایس اقدام به ابراز گلایه‌های خود از سرمربی سپاهان، بازیکن و این این باشگاه کرد.

ساپینتو در این کنفرانس اعلام کرد بابت اینکه مورایس از او برای جذب یزدانی اجازه نگرفته ناراحت است و با توجه به پنالتی مرتکب شده در بازی استقلال و سپاهان قبل از امضای قرارداد با زردپوشان باید روی این مساله تحقیقات انجام شود.

منظور سرمربی استقلال صحنه زیر است. صحنه‌ای که در آن استقلالی‌ها در اواخر بازی مقابل سپاهان تلاش خود را برای کسب امتیاز و کاهش اختلاف با صدر انجام می‌دادند اما سیاوش یزدانی در صحنه‌ای معمولی و نسبتا کم‌خطر روی مغانلو خط کرد و پنالتی به دست آمده به گل تبدیل شد. گلی که باعث شد زردپوشان نفس به نفس تا مراحل انتهایی جدال قهرمانی پیش بروند و در نهایت بالاتر از استقلال قرار گیرند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا