ورزشی

زور دختران ایران به چین تایپه نرسید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم هندبال دختر جوان کشورمان ظهر امروز یکشنبه ۱۱ تیرماه در سومین بازی خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا در هنگ کنگ، مقابل چین تایپه قرار گرفت و در پایان این بازی را با نتیجه ۲۸ بر ۱۸ واگذار کرد.

در نیمه نخست این بازی دفاع کم نقص چین تایپه و اشتباهات مهاجمان ایران باعث شد حریف در دقیقه ۲۰ بازی با نتیجه ۱۰ بر ۵ پیش بیفتد و سه دقیقه بعد اختلاف به ۸ گل برسد تا جبران این اختلاف امتیاز سخت شود و در نهایت چین تایپه با برتری ۸- ۱۵ در نیمه نخست به رختکن رفت.

در نیمه دوم نیز چین تایپه نبض بازی را در اختیار داشت و با دفاع محکم و مهاجمان سرعتی خود اختلاف بازی را به ۱۰ و نتیجه ۱۲- ۲۱ در دقیقه ۳۶ رساند. بازیکنان ایران که روز گذشته بازی سختی مقابل ازبکستان داشتند تلاش زیادی برای عبور از سد دفاعی حریف انجام دادند اما خستگی بازی برابر ازبکستان شاید باعث شد بازیکنان نتوانند کاری از پیش ببرند و در نهایت این بازی را با نتیجه ۱۸-۲۸ واگذار کردند.

ملی‌پوشان در بازی نخست خود در این رقابت‌ها ۲۳-۲۹ از چین شکست خوردند و در دومین بازی خود با نتیجه ۳۶-۳۷ بر ازبکستان پیروز شدند.

تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات فردا، دوشنبه، استراحت می‌کنند و تیم ملی کشورمان روز چهارشنبه، ۱۴ تیر، از ساعت ۹:۳۰ به وقت ایران به مصاف تیم ملی هند خواهد رفت.

هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا با حضور ۱۰ تیم از ۹ تیر به میزبانی هنگ کنگ آغاز شده و تا ۱۸ تیر ادامه دارد. پنج تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان در مقدونیه شمالی را کسب خواهند کرد.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا