ورزشی

هواداران بدون بلیت به ورزشگاه نیایند/ حضور 50 هزار تماشاگر در دربی تایید نشده

سهیل مهدی: هواداران بدون بلیت به ورزشگاه نیایند/ حضور 50 هزار تماشاگر در دربی تایید نشده

مسئول اجرایی سازمان لیگ در مورد حضور تماشاگران در دربی صحبت کرد.

سهیل مهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی دانا نیوز، در خصوص برگزاری دیدار دربی و بحث بلیت‌فروشی این دیدار اظهار داشت: بحث حضور 50 هزار تماشاگر در این دیدار مشخص نیست و تایید نهایی برای حضور 50 هزار تماشاگر برای این بازی به تصمیم ارگان‌های ذی‌ربط است.

وی در خصوص میزبانی این دربی تاکیدکرد: در بحث بلیت فروشی و ظرفیت حضور هواداران این تیم، قانون 50-50 اعمال می‌شود.

مسئول اجرایی سازمان لیگ در خصوص درخواست پرسپولیس برای تعویق دربی فینال جام‌حذفی گفت: پرسپولیس درخواست تعویق 24 ساعته برای این دیدار را داشت که در نهایت این درخواست مورد موافقت قرار نگرفت و این بازی روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

مهدی در مورد برگزاری برنامه ویژه برای این دیدار تصریح کرد: با توجه به این که این بازی، دیدار مهم و پرهوادار است، روابط عمومی فدراسیون برنامه‌های فرهنگی را برای این بازی در دست اجرا دارد.

وی در پایان تصریح کرد: این دیدار یکی از بازی‌های مهم فوتبال است و طبیعی است که متقاضیان زیادی برای حضور در ورزشگاه دارد. از هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال درخواست داریم با توجه به ظرفیت پذیرش تماشاگر برای این دیدار، به هیچ وجه بدون بلیت برای تماشای این بازی به استادیوم مراجعه نکنند چرا که شرایط برای پذیرش هوادارا بدون بلیت وجود ندارد.

 انتهای پیام / 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا