ورزشی

بازگشت کاپیتان در سالروز دربی معروف/عکس

آنطور که این خبرگزاری گزارش داده است Hbranlanin; علاوه بر امور نظامی دو مدافع استگلا، آبی ها در هفته های اخیر و در پی تمرینات پیش از بازی این تیم، منحرف شده اند. ورا گفوری که از لمس هم تیمی اش عصبانی شده بود، پتویش را درآورد و به رختکن رفت.

مجیدی وریا بعدا تصمیم گرفت هدایت این باشگاه را به مدیریت باشگاه بسپارد اما این بازیکن امروز پس از عذرخواهی از کادرفنی آبی ها به دلیل عدم انجام دو بازی مقابل فجرسپاسی و نساجی به تمرینات بازگشت.

بازگشت غافلگیرکننده وریا به تمرینات این تیم به خاطر بزرگداشت یکی از دربی های معروف تهران بود. در این بازی که وینفرد شفر برنده شد، استگل در گافوری یک بر یک پرسپولیس را برد.

در واقع آن گل می توانست دوران فوتبال وریا گفوری را تغییر دهد. پس از پیروزی دربی مقابل استگل، این بازیکن که در بین هواداران محبوبیت پیدا کرده بود، سرانجام لوگوی کاپیتان خود را روی مچ دست خود قرار داد.

بازگشت کاپیتان در دربی معروف / عکسبرداری

تناسب اندام ورا باعث خوشحالی هواداران استلا شده است، چرا که حضور علیرضا منصوریا در یک فصل و نیم در جمع آبی ها حتی در پایان فصل شانزدهم نیز خوب پیش نرفت. شفر از زمانی که هدایت مبارزه را آغاز کرده بازیکن خوبی بوده و امروز در این تیم کاپیتان است.

استاگلا و پرسپولیس در ماه مارس چندین بازی انجام دادند و دو تیم در 26 اسفند در یکی از جذاب ترین دربی های جهان به مصاف هم رفتند.

دکمه بازگشت به بالا