حوادث

بارش شدید برف در محور‌های مواصلاتی شفت و بندرانزلی/ ارتفاع برف به ۷۵ سانتیمتر رسید

آفتاب‌‌نیوز :

غلامعلی نیک فهم، با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه‌های مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: شاهد بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های شفت و بندرانزلی هستیم.

وی همچنین از بارش شدید برف در محورهای پونل – خلخال، اسالم – خلخال، سیاهکل – دیلمان، آسیابر – بره سر، رودسر – لات محله، اشکورات – شویل، زیاز – شوک و فومن – ماسوله خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال به ۷۵ سانتیمتر رسیده است، تصریح کرد: حداکثر ارتفاع برف در محور آسیابر – بره سر نیز ۶۰ سانتیمتر است.

نیک فهم ارتفاع برف در محور پونل – خلخال و رودسر – لات محله و اشکورات – شویل را بین ۵۰ تا ۵۵ سانت دانست و بیان کرد: در محور فومن – ماسوله و زیاز – شوک نیز به ترتیب ۴۰ و ۳۰ سانتیمتر برف باریده است.

وی در ادامه به بارش خفیف برف در هفت محور از جمله بهارستان – آقچای، توتکابن – حشمت آباد، بره سر – قوشه لانه – کلیشم، جیرنده – ویه، بلوردکان – خصیب دشت، شوک – ملکوت و شفت – امامزاده اسحاق – امامزاده ابراهیم اشاره کرد و متذکر شد: حداکثر ارتفاع برف در محورهای مذکور ۱۰ تا ۵۰ سانتیمتر است.

مدیرکل راهداری گیلان با بیان اینکه بارش برف در محورهای مواصلاتی شهرستان های رشت و فومن و رضوانشهر و سیاهکل خفیف گزارش شده است، عنوان کرد: شاهد توقف بارش برف در محور ماسال – گیلوان با ارتفاع ۵۰ سانتیمتر هستیم.

وی با اشاره به بارش خفیف برف در گردنه های کوهین، حیران و الماس، اضافه کرد: در گردنه زندانه محور پونل – خلخال برف شدید می‌بارد و شاهد انسداد مسیر هستیم.

نیک فهم از بارش باران در سایر محورهای مواصلاتی استان خبر داد و بیان کرد: ترافیک در محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است؛ محور پونل – خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی مسدود است.

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا