ورزشی

شکست سنگین نفت مسجد سلیمان مقابل تراکتور/ شکست خانگی ملوان مقابل هوادار

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، تراکتور تبریز و هوادار به ترتیب برابر نفت مسجد سلیمان و ملوان صاحب برتری شدند.

نفت مسجد سلیمان در خانه با قضاوت موعود بنیادی‌فر میزبان تراکتور تبریز بود و در پایان با نتیجه سنگین ۵ بر یک تن به شکست داد تا هم‌چنان در کنار صنعت نفت آبادان با ۱۳ امتیاز قعرنشین جدول رده‌بندی باشد. گل‌های این دیدار را محمد عباس‌زاده در دقیقه ۱۹، صفا هادی در دقیقه ۳۰، محمد عباس‌زاده در دقیقه ۵۲،  محمدرضا عباسی در دقیقه ۸۳ و رضا اسدی در دقیقه ۹۲ از روی نقطه پنالتی برای تراکتور به ثمر رساندند و تک گل میزبان نیز توسط پیمان رنجبری در دقیقه ۴۸ از روی نقطه پنالتی وارد دروازه میهمان شد.

تراکتور با کسب این پیروزی با ۳۹ امتیاز موقتا به رده پنجم جدول صعود کرد و جای مس رفسنجان را گرفت.

در دیگر دیدار برگزار شده، ملوان بندر انزلی در خانه با نتیجه ۲ بر یک مغلوب هوادار تهران شد. داریوش شجاعیان در دقیقه ۴ و حسین صادقی در دقیقه ۳۴ گل‌های هوادار را به ثمر رساندند و سهیل فداکار در دقیقه ۲۴ تک گل میزبان را وارد دروازه هوادار کرد.

در چهارمین و آخرین دیدار امروز پنج‌شنبه نیز پیکان در استادیوم انقلاب کرج به مصاف فولاد خوزستان رفته است.

پیش از این و در جریان دیدار نخست هفته بیست و چهارم مس کرمان و آلومینیوم اراک به تساوی یک بر یک دست یافتند.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا