ورزشی

منچسترسیتی کالوین فیلیپس را به خدمت گرفت

طبق گزارش رسمی منچسترسیتی هافبک دفاعی جدیدی به خدمت گرفته است. سیتی روز دوشنبه تایید کرد که کالوین فیلیپس به تیم شهر پیوسته است.

ستاره دورتموند منچسترسیتی را به عنوان ستاره بعدی پس از ارلینگ هالند به خدمت گرفته است. کالوین فیلیپس از لیدز یونایتد به تیم پپ گواردیولا پیوست. هر دو باشگاه این موضوع را تایید کرده اند. فیلیپس 26 ساله قراردادی 6 ساله با سیتی تا سال 2028 امضا کرده است.

باشگاه ها هیچ اطلاعاتی در مورد این میانگین مبلغ نقل و انتقالات ارائه نکرده اند. طبق گزارش رسانه ها، سیتی باید 49 49 میلیون و 3.5 میلیون پوند بپردازد.

فیلیپس به سایت سیتی گفت: از پیوستن به منچسترسیتی خوشحالم. سیتی در فصل گذشته ثابت کرد که بهترین تیم کشور است، با یک تیم بزرگ و مربی مانند پپ گواردیولا واقعا بهترین مربی جهان است. من مشتاقانه منتظر شهر شدن هستم.

چیکی بیگستاین، مدیر ورزشی سیتی گفت: کالوین بازیکنی است که ما مدت ها به دنبال او بودیم. او در چند وقت اخیر استعداد و کیفیت بالایی در سطح ملی و بین المللی نشان داده است.

فیلیپس آخرین بار در اوایل ژوئن در هر چهار لیگ ملی برای سه شیرها بازی کرد. این مدافع سخت کوش از سال 2015 تاکنون 233 بازی برای لیدز یونایتد انجام داده است.

دکمه بازگشت به بالا