برترین های کسب و کاربین الملل

تاریخچه برند اسکیچرز

عبارت «خرید کفش اسکیچرز» ممکن است در نگاه اول برای شما این سوال را مطرح کند که اصلا چرا باید این کفش را از سایر برندها تفکیک کرد.در ادامه مقاله همراه ما باشید تا دلیل این کار را به شما توضیح دهیم، تاریخچه­ای مختصر از این کمپانی را شرح بدهیم و انواع کفش­های اسکیچرز را کنار یکدیگر بررسی کنیم.

تاریخچه برند اسکیچرز

برند اسکیچرز یک برند با سابقه آمریکایی است که از سال 1992 در ایالت کالیفرنیا مشغول تولید کفش­های با کیفیت است. این شرکت محصولاتی نظیر عینک، کلاه، کیف و جوراب هم تولید می­کند اما محصول اصلی آن کفش است. محصولات این شرکت دارای بالاترین استاندارد کیفی بوده و نسبت به کیفیت آن، از قیمت معقولی برخوردار است. کفش­های شرکت اسکیچرز عموما ورزشی و برای استفاده روزمره و پیاده ­روی هستند. این شرکت توسط رابرت گرین برگ (Robert Greenberg) راه­اندازی شد و در ابتدای کار نام دیگری داشت. اسکیچرز با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ و بازاریابی توسط افراد مشهور توانست افراد زیادی را نسبت به  خرید کفش اسکیچرز  ترغیب کند.

انواع کفش­های اسکیچرز

برای خرید کفش اسکیچرز اورجینال می­توانید از بین 2 مدل اصلی آن یک مورد را انتخاب بر اساس نیاز خود تهیه کنید. در ادامه این 2 مدل را به اختصار معرفی خواهیم کرد.

کفش مردانه

کفش­های مردانه اسکیچرز طیف وسیعی از کفش را شامل می­شود. از کتونی گرفته تا کفش­های پیاده­ روی. خرید کفش اسکیچرز مردانه  برای آقایانی که در طول روز پیاده ­روی زیادی انجام می­دهد و یا در محیط کار مدام در حال راه رفتن و فعالیت هستند می­تواند مفید باشد.

کفش زنانه

کفش­های زنانه اسکیچرز نیز انواع مختلفی دارند که وجه غالب آنها برای استفاده روزمره است. اگر برای پیاده­ روی یا ورزش­هایی مثل بدنسازی و فیتنس به دنبال کفش هستید ما خرید کفش اسکیچرز زنانه  را به شما پیشنهاد می­کنیم. این کفش­ها با توجه به نیاز خانوم­ها در شکل­های مختلفی تولید می­شوند و قطعا پاسخگوی سلیقه شما خواهند بود.

 

سخن آخر

اگر به دنبال معتبرترین جا برای خرید کفش اسکیچرز اصل مردانه و زنانه  هستید، بهترین گزینه روبروی شماست. شما میتوانید از فروشگاه کفش کتونی اسپرت آلفا شوز هم به شکل حضوری و هم به شکل اینترنتی خرید کنید و همین مسئله باعث خواهد شد خریدی امن و لذت­بخش را تجربه نمایید. ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا