برترین های کسب و کارعمومی

کابینت سفید با چه رنگی ست میشود؟

کابینت سفید آشپزخانه را با چه رنگی ست کنم؟

کابینت سفید آشپزخانه و دستگیره کابینت را با چه رنگی ست کنم؟ آیا تا به حال این سوال را در ذهن خود مطرح کرده اید؟ احتمالا بله می گویید اگر بخواهید آشپزخانه ای جدید طراحی کنید و یا تصور به روز کردن ظاهر آشپزخانه خود را بعد از مدت های طولانی در سر داشته باشید. اگر چنین باشد، مطالبی که در این پست برای شما بیان می کنم می تواند مفید باشد و حتی می توانید پاسخ سؤالات خود را بگیرید. پس با ما تا پایان مطلب همراه شوید.

 

کابینت آشپزخانه به رنگ سفید

کابینت های سفید یک بوم روشن و خنثی را در آشپزخانه ارائه می دهند که تقریباً با  هر سلیقه ای سازگاری دارد. انتخاب رنگ های متضاد و یا هماهنگ با کابینت سفید آشپزخانه برای دیوارها، کانتر آشپزخانه، جزیره آشپزخانه، کفپوش و … می تواند چالش برانگیز باشد. رنگ سفید خاصیتی خنثی دارد و ترکیب آن با رنگ های گرم، سرد و حتی خنثی عالی به نظر می رسد. اینکه چه رنگی را برای ترکیب با کابینت آشپزخانه سفید خود در نظر می گیرید، کاملا شخصی است و به دیدگاه و نیاز شما بر می گردد.

 اگر می خواهید آشپزخانه ای شاد، سرشار از انرژی و زندگی داشته باشید، بهتر است از رنگ گرم و دستگیره مخفی کابینت استفاده کنید. کابینت های سفید با بک اسپلش قرمز زیبا به نظر می رسد و حتی جزیره نارنجی نیز ایده خوبی می باشد. رنگ های سرد برخلاف رنگ های گرم بسیار آرام بخش هستند. دکوراسیون آشپزخانه های سفید و آبی و یا سفید و سبز برای افراد آرامی مناسب می باشد به سکوت و آرامش علاقه مند هستند.

کابینت آشپزخانه به رنگ سفید یکنواخت

کابینت آشپزخانه یک دست سفید همواره سلیقه بیشتر افراد جامعه و طراحان بوده است. آشپزخانه های سفید، روشن، دلباز و تمیز به نظر می رسند و فضاهای کوچک را بزرگتر از اندازه خود نشان می دهند. فرقی نمی کند چه سبکی را برای دکوراسیون آشپزخانه خود در نظر گرفته باشید زیرا کابینت آشپزخانه سفید با هر سبکی از مدرن و معاصر گرفته تا کلاسیک و سنتی عالی به نظر می رسد.

کابینت آشپزخانه ترکیب رنگ سفید و قهوه ای

کابینت آشپزخانه سفید و قهوه ای از دیر باز در دکوراسیون آشپزخانه های ایرانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. سفید و قهوه ای یک ترکیب لاکچری و لوکس می باشد که جلوه ای خاص و زیبا به دکوراسیون آشپزخانه شما بخشیده و بعد از سالهای طولانی نیز هرگز از دیدن آن خسته نمی شوید. فراموش نکنید گرما و صمیمت کابینت های قهوه ای و تمیزی و روشنایی کابینت های سفید در کنار هم می تواند جلوه ای شگفت انگیز به فضای دکوراسیون آشپزخانه شما ببخشد.

کابینت آشپزخانه ترکیب رنگ سفید و خاکستری

کابینت آشپزخانه سفید و خاکستری در آشپزخانه های مدرن و معاصر زیاد دیده می شود. سفید و خاکستری ترکیبی خنثی است که به دلیل ظرافت و آرامشی که به همراه دارد، همواره به خصوص در سالهای اخیر مورد توجه طراحان و دکوراتیوها قرار گرفته است. اگر می خواهید با کمک دکوراسیون، آشپزخانه ای مرتب و تمیز داشته باشید، ترکیب سفید و خاکستری مناسب ترین گزینه محسوب می شود. همانطور که در این آشپزخانه مشاهده می کنید، این مدل کابینت آشپزخانه از ترکیب و بافت زیبایی برخوردار است. دیوارپوش آجری بر زیبایی و جذابیت کابینت سفید و خاکستری افزوده و احساس گرما و صمیمیت را به این آشپزخانه سرد القا می کند.

کابینت آشپزخانه ترکیب رنگ سفید و سبز

اگرچه رنگ سبز خاصیتی سرد دارد ولی باعث سر زندگی و نشاط می شود و ترکیب آن با سفید بسیار گیرا و چشم نواز است. طراح این آشپزخانه مدرن، کاملا هوشمندانه در کنار کابینت آشپزخانه ام دی اف سفید از رنگ سبز برای بک اسپلش استفاده کرده تا حس خوب طبیعت را به فضا القا کند. بهتر است در آشپزخانه های کوچک به مقدار خیلی کم از رنگ سبز استفاده کنید زیرا در طولانی مدت چشم شما را خسته می کند.

کابینت آشپزخانه ترکیب رنگ سفید و سیاه

کابینت آشپزخانه سفید و سیاه به دلیل کنتراست و تضادی که بین آنها وجود دارد، همیشه در بین طراحان داخلی بسیار محبوب می باشد. برای این منظور شما می توانید سطح کابینت های سفید خود را با کانتر مشکی بپوشانید و یا از ترفند کابینت های دورنگ سیاه و سفید استفاده کنید. جذابیت ترکیب سیاه و سفید بر هیچ کس پوشیده نیست و شاید بتوان گفت سیاه و سفید یکی از بهترین ترکیبات رنگ در دکوراسیون داخلی خانه محسوب می شود. در دکوراسیون این آشپزخانه جی شکل، طراح از کابینت آشپزخانه سنتی و کانتر سیاه استفاده کرده است. آشپزخانه های جی شکل سطح کانتر و فضای ذخیره سازی زیادی را برای شما فراهم می کنند و بهترین چیدمان برای آشپزخانه های کوچک محسوب می شوند.

کابینت آشپزخانه ترکیب رنگ سفید و آبی

ترکیب کابینت آشپزخانه سفید آبی این آشپزخانه واقعا زیبا و خیره کننده است! یک آشپزخانه مدرن براق که با کابینت آشپزخانه هایگلاس آبی و کابینت سفید با درب های شیشه ای به خوبی دکور شده است. کابینت های آبی براق بسیار پر زرق و برق و فریبنده هستند و نور را خوبی بازتابش کرده و فضا را بزرگتر از اندازه خود نشان می دهند. از این رو همواره توصیه می شود که در آشپزخانه های کوچک خود از کابینت آشپزخانه ام دی اف و یا هایگلاس براق استفاده کنید.

کابینت آشپزخانه ترکیب رنگ سفید و نارنجی

نارنجی رنگی گرم و شادابی است که انرژی زیادی را به فضای آشپزخانه می آورد. اما براحتی با هر رنگی ترکیب نمی شود. رنگ های طبیعی مانند سفید، سیاه، خاکستری و بادمجونی را مناسب ترین رنگ ها برای ترکیب با نارنجی می باشد. ترکیب کابینت آشپزخانه سفید نارنجی در عین زیبایی، کاملا جسورانه است. اگر دوست ندارید رنگ نارنجی را برای کابینت آشپزخانه خود انتخاب کنید، شما می توانید از ترکیب دوست داشتنی کابینت سفید و کانتر نارنجی یا کابینت سفید با یک جزیره نارنجی استفاده کنید. انتخاب یک بک اسپلش نارنجی نیز ایده خوبی می باشد. همچنین شما می توانید با قرار دادن صندلی های بار نارنجی در اطراف جزیره سفید آشپزخانه خود یک تصویر خیره کننده خلق کنید.

کابینت سفید، مرواریدی در دل آشپزخانه شما!

رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار پرکاربرد است. حتی در سال 2023 هم احتمالاً این رنگ، پرطرفدارترین رنگ برای کابینت‌ها باشد. رنگ سفید، درخشان، پرنور، آرامش دهنده و نشان دهنده تمیزی و پاکی است؛ علاوه بر این‌ها، سردی و بی روحی را هم القا می‌کند. یکی از دلایلی که کادر پزشکی بیمارستان‌ها از رنگ سفید استفاده می کنند، این است که این رنگ حس پاکیزگی می‌دهد.

اولین مدل کابینت سفید را که متعلق به یکی از متخصصین سلام ساختمان در تهران است، در بالا می‌بینید. با کلیک روی عکس، می‌توانید قیمت آن را بگیرید. از دیگر خوبی‌های سفید و به طور کلی رنگ‌های روشن، این است که فضا روا باز و بزرگ نشان می‌دهند. برعکسِ رنگ‌های تیره که با استفاده از آن‌ها، فضا کوچک‌تر از آن چیزی که هست به نظر می‌آید. این ویژگی در آشپزخانه‌های کوچک خیلی پراهمیت است.

سفید، رنگی خنثی است و به عنوان پس زمینه خیلی از رنگ‌ها به کار می‌رود. به‌طور کلی می‌توانیم سفید را در هرجایی و درکنار هر رنگی به عنوان ترکیب به کار ببریم. این ترکیب، به خصوص با رنگ‌های گَرم حس خیلی خوبی را منتقل می‌کند. البته استفاده افراطی از این رنگ، ممکن است باعث ایجاد سردی و کسلی شود. می‌توانیم برای این‌که سردی رنگ سفید را بگیریم، در کنار آن از طرح چوب یا طرح‌های طبیعی یا حتی از طیف‌های مختلف رنگ استفاده کنیم. در کنار سفید، جلوه رنگ‌ها و طرح‌های دیگر بیشتر می‌شود. رنگ سفید شامل طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها است، مثل:

  • سفید ساده که به دو صورت براق و مات به‌کار می‌رود
  • شیری
  • استخوانی، که مقداری مایل به زرد است
  • سفید عاجی
  • سفید مرمری
  • سفید صدفی و …

استفاده از ترکیبات رنگی سفید که در بالا گفتیم، در کنار رنگ‌هایی مثل نقره‌ای، قهوه ای، طلایی و …، جذابیت خیلی زیادی ایجاد می‌کند.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا