عمومی

اگر لینک سازی بر اساس معیارها و قوانین گوگل نباشد چه می شود؟

اگر لینک سازی بر اساس معیارها و قوانین گوگل ساخته شده باشد، میتواند ارزش بالاتری به خود بگیرد. سعی کنید در هنگام خرید بک لینک با اصول و قوانین سئو پیش روید . بازاریابی آنلاین، برندسازی، معرفی و فروش محصول، جذب مخاطب، کسب بک لینک و افزایش رتبه وب سایت و بهبود وضعیت سئو از معمول ترین اهداف انتشار رپورتاژ آگهی است. اگر بتوانید مثل وب سایت پذیرنده آگهی محتوایی یکدست با دیگر مقالات بنویسید با یک تیر چند نشان زده اید؛ هم تبلیغاتی بودن آن را پنهان کرده اید و هم اینکه مقاله ای نوشته اید که مخاطبین سایت آن را می خوانند. پس باید متوجه شده باشید که معمولا هزینه های بالای ثبت رپورتاژ به همان میزان هم بازدهی بیشتری برای شما خواهد داشت. معمولا رپورتاژ آگهی برای معرفی محصولات یک شرکت بین مخاطبین رسانه ها و یا برای آشنایی هرچه بیشتر مخاطب با ویژگی های خدمات آن شرکت تهیه و منتشر می شود. چون هدف رپورتاژ آگهی تمرکز بر محتوای تبلیغاتی، فروش، جذب مخاطب و بازاریابی است فقط لحن ادبیاتی قلمبه سلمبه کافی نیست بلکه محتوا باید به اندازه کافی گیرا، جذاب و کاربردی باشد تا بلکه مخاطب بعد از نیمچه نگاهی به خواندن آن تشویق شود.

دور از ذهن نیست که افراد خورۀ تکنولوژی، هر روز زمانی را به خواندن مطالب جدید این سایت اختصاص بدهند. 1. هر چه موضوع فعالیت سایت مورد نظر به زمینه کاری شما بیشتر مربوط باشد بهتر است مخاطب نزدیک تری بدست می آورید. رپورتاژ آگهی در ایران به واسطه مدل استفاده از بستر اینترنت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. معمول ترین شکل ثبت رپورتاژ آگهی در انواع رسانه ها به چه شکل است؟ معمولا هر سایت یا رسانه ای که رپورتاژ آگهی می پذیرد، در سایت خود دپارتمانی برای پذیرش و انتشار رپورتاژ دارد. چطور یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟ سایت هایی که با شما در این زمینه در حال فعالیت هستند، موثر ترین بک لینک را میتوانند تقدیم وب سایت شما کنند. نزدیک تر بودن موضوع فعالیت سایت مورد نظر به سایت شما تاثیر بیشتری روی سئو وب سایت شما خواهد داشت. هیچ قانون نوشته شده و محدودیت خاصی برای تعداد کلمات انکرتکست وجود ندارد، اما برای آگاه کردن کامل موتورهای جستجو و کاربران در مورد موضوع صفحهای که به آن لینک میدهید، انکرتکست شما بهتر است خلاصه، واضح و مرتبط با صفحه مقصد باشد. متاسفانه اخیرا برخی افراد بدون توجه به الگوریتم های گوگل، شروع به برنامه نویسی تحت وب کرده و پلن های بک لینک شما را به صورت اتوماتیک محاسبه می کنند.

با اینکه قیمت خرید رپورتاژ در مقایسه با بک لینک به مراتب بالا تر است.اما به شما پیشنهاد می کنیم این کار را بکنید چراکه آگهی شما (برخلاف بک لینک که در صورت عدم تمدید و پرداخت تاثیرش را از دست می دهند) در نشریه پذیرنده آگهی به صورت مادام العمر و بدون نیاز به تمدید باقی می ماند. امروزه کاربران فضای مجازی به راحتی متن های تبلیغاتی را تشخیص می دهند و بدون کوچک ترین توجهی از آن ها عبور می کنند به همین دلیل نوع نگارش متن رپورتاژ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بررسی نتایج رپورتاژ خبری بعد از انتشار آن بسیار مهم است. همچنین در خرید رپورتاژ آگهی زمان آن و دامین اتوریتی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. حتی اگر هدف کلی شما از رپورتاژ آگهی مبحث روابط عمومی بوده باشد. هدف از رپورتاژ بازایابی، برند سازی، معرفی و فروش کالا های یک کسب و کار و یا نوعی تبلیغ برای آن است. به بک لینک inbound link یا incoming links هم می گویند. تا متنی سرگرم کننده بنویسد که هم قانع کننده باشد، و هم جذابیت، مفید بودن و هدفمندی را با خود انتقال دهد. در رپورتاژ خبری، شما میتوانید بین 3 تا 5 بک لینک دائمی و قوی از سایت منتشر کننده دریافت کنید.

باید بگویم که با این کار انگار شما دارید به گوگل سیگنال میفرستید که گوگل عزیز، من دارم بکلینک پولی ایجاد میکنم. متن رپورتاژتان همان طور که گفتیم باید دربردارنده اطلاعات مفید و کاربردی باشد تا در کم ترین محتوای ممکن هدف و مقصود را به مخاطب منتقل کند. معمولا سایت ها بر اساس رتبه الکسا، تعداد بازدید و مخاطب و همین طور اقتدار دامنه ای که دارند تعرفه رپورتاژ خود را تعریف می کنند. 2. معمولا در تمام صفحات سایت و یا در صفحه اصلی قرار میگیرد. رپورتاژ نوعی از تبلیغات دیجیتالی است که در سطح اینترنت، روزنامه و مجلات انجام می شود و اطلاعاتی مفید درباره مزیت های استفاده از محصولات یک کسب و کار را در اختیار بازدیدکننده قرار می دهد. رپورتاژ به تبلیغاتی محتوا محور گفته می شود که به صورت دیجیتالی در رسانه های اینترنتی (انواع وب سایت ها)، روزنامه و برنامه های تلویزیونی برای مخاطبین هدف منتشر میشود.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا