عمومی

خرید بک لینک دائمی و تضمینی موثر و قوی

یکی از راههای درج رپورتاژ قوی هنگام خرید بک لینک این است که مطلب شما حتما حداقل ۲ عکس داشته باشد. عکس اول به عنوان تصویر اصلی یا تصویر شاخص در سیستم های مدیریت محتوا قرار داده میشود و تصویر دوم در بین پاراگراف ها و بین متن دیده میشود.

البته لینک دادن در رپورتاژ به هدف شما هم بستگی دارد؛ بهطور مثال، اگر هدف شما از رپورتاژ اگهی، فقط معرفی گوشیهای آیفون باشد، میتوانید یک لینک به صفحه اصلی سایت، یک لینک به دسته بندی گوشیهای آیفون و در نهایت یک لینک به صفحه آخرین مدل آیفون خود ایجاد کنید. گاهی اوقات هدف از رپورتاژ آگهی ایجاد سر و صدای رسانه ای است. با اینکه بسیاری از موارد را میتواند از این بخش استخراج نماید اما آنچه ما تا به امروز تجربه کرده ایم این است که گوگل از این قسمت برای تشخیص میزان سرعت لود سایت استفاده مینماید ، به طور مثال اگر توجه کرده باشید گوگل درون ایران سروری ندارد و نمیتواند میزان سرعت لود سایت هایی با هاست ایران را به درستی تشخیص دهد پس از این قابلیت استفاده نماید تا بتوانید سایت ها را به درستی رتبه بندی نماید و بهترین مورد را به گوگل نمایش دهد.

خرید بک لینک دائمی

شما میتوانید درون متن به 3 عبارت کلیدی 3 لینک مختلف بدهید ولی بایستی لینکها همگی مرتبط با یک سایت باشند. با اینکه مدیر اسپم گوگل قبلاً اعلام کرده است که سایدبار ها با اینکه تعداد لینک بسیاری به سایت شما میدهند اما به عنوان یک لینک به شمار می آیند اما این مورد در تجربیات ما بدین صورت نیست و هرچه تعداد لینک های ساید بار که از سایت های مرتبط باشد بیشتر شود میتواند رتبه بهتری را برای شما به ارمغان آورد. 7. در پست های وبلاگ و سایت یا انجمن مرتبط نظر دهید.

در صورت حذف شدن هر یک از رپورتاژ ها به دست مسئولین وبلاگ دانشگاهی؛ یک بار تا مدت معین جایگزین همان رپورتاژ را به رایگان خواهید داشت. امروزه از رپورتاژ آگهی برای تبلیغ وبسایت های اینترنتی نیز استفاده می کنند. آقای الف اما تا سال اول، تنها از جیب خود روی سایت گذاشته است و هیچ درآمدی ندارد. ما در ابتدا کیوردهایی را به عنوان عبارات کلیدی انتخاب می کنیم که روی آنها کار کنیم و سعی کنیم در این کلیدواژه ها رتبه گوگل داشته باشیم و از گوگل ترافیک با کیفیت بگیریم. قیمت گذاری و تعرفه های بک لینک از رپورتاژ آگهی در بین سایت های فارسی، خبرگزاری ها و نشریه های آنلاین معمولا بر اساس رتبه الکسا، رتبه DA و PA، میزان پر بازدید بودن، یا معروفیت آن وبسایت ها تعیین می شود.

هزینه خرید بک لینک

خرید بک لینک دارای ویژگی هایی است که تجربه ی فردی متخصصین در این زمینه می تواند میزان تاثیر گذاری آن را افزایش دهد. گاهی بعضی از صاحبان سایت ها نیز قیمت های بالایی برای رپورتاژ در سایت های خود می گذارند که خرید رپورتاژ در این سایت ها را غیر منطقی می کند. 5 : سعی کنید رپورتاژ آگهی را بصورت پکیج خریداری نمایید زیرا با یک ریپورتاژ آگهی نتیجه چندان خوبی نخواهید دریافت نمود . بیشتر سعی کنید که وبسایت های خبری را در الویت قرار دهید چون معمولا اینگونه وبسایت ها رتبه خوبی دارند و همچنین بصورت مداوم آپدیت خواهند شد . خريد بک لينک قوی و خريد بک لينک دائمی بصورت تبلیغات متنی تقریبا نایاب است و کمتر وب سایتی چنین چیزی ارائه میدهد . آیا برای صرفه جویی در هزینه بدنبال بک لينک رايگان یا خرید بک لینک ارزان هستنید ؟ برای مثال بیش از سه بک لینک در هر رپورتاژ استفاده نکنید یا فاصله بین انتشار رپورتاژها را رعایت کنید به طوری که طبیعی به نظر برسد. فقط با خرید بک لینک و یا رپورتاژ میتونم صفحه اول گوگل بیام؟ البته که من تا الان از آنها استفاده نکرده ام اما طبق تجربه ام، خرید بک لینک های انبوه یا ارزان قیمت، خیلی نتیجه خوبی برای وب سایت شما ندارد.

آیا بک لینک تضمینی است؟

به همین جهت عرض می کنیم که در بای لینکز هیچ چیز پنهانی وجود ندارد و به همین دلیل خرید بک لینک دائمی تضمینی دروغی بیش نیست ، برای راحتی کار شما ، تمامی وب سایت ها هر چند مدت یک بار آنالیز می شوند و پیج اتوریتی جدید آنها در کنار هر سایت درج می گردد ، همچنین تعرفه های خرید بک لینک در هر پکیج نیز به صورت یک ماهه و سه ماهه مشخص است که خرید بک لینک سه ماهه با تخفیف انجام می گیرد و قیمت های ارائه شده با حدود 20 الی 25 درصد تخفیف نسبت به قیمت خرید بک لینک یک ماهه ارائه گردیده است. بای لینکز دارای بیش از هزار وب سایت مستقل و فعال ، با پیج اتوریتی ها و رتبه های مختلف است که به شما این امکان را می دهد که با هر قیمت و کیفیتی که میخواهید بک لینک بخرید. چون معمولا صاحبان وبسایت ها موقع قبول رپورتاژ به این جزئیات فکر نمی کنند. بطور مثال قیمت رپورتاژ آگهی در زومیت و قیمت رپورتاژ آگهی در دیجیتاتو که از جمله سایت های خبری در حوزه فناوری هستند بسیار بالا است. یا قیمت رپورتاژ آگهی در فارس نیوز و قیمت رپورتاژ آگهی در تسنیم بالاتر از یک میلیون و دویست هزار تومان است که با همین مبلغ می توانید چندین وبسایت خبری و فناوری را برای انتشار رپورتاژ خود انتخاب کنید.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا