ورزشی

رونالدو هنوز در منچستریونایتد است+ عکس

منچستریونایتد گفته است که از کریستیانو رونالدو جدا شده است، اما با اعلام تقویم 2023 باشگاه امروز، واضح است که یونایتد ستاره پرتغالی را به طور کامل فراموش نکرده است.

رونالدو در حال حاضر در تیم النصر عربستان بازی می کند. او روز جمعه با این باشگاه قراردادی امضا کرد که بر اساس آن تا سال 2025 رسما بازیکن النصر خواهد بود. کریستیانو پس از مصاحبه جنجالی خود با پیر مورگان، یونایتد را عصبانی کرد و مدت کوتاهی پس از فسخ دو طرفه قراردادش با این باشگاه انگلیسی و پایان حضورش در اولدترافورد.

اریک تاناک، سرمربی هلندی یونایتد گفت که با جدایی کریستیانو رونالدو از ماه نوامبر موافق است و از آن زمان تاکنون بارها از پاسخ دادن به سوالات درباره رونالدو خودداری کرده است.

هواداران یونایتد امروز به تقویم رسمی باشگاه 2023 نگاه کردند و در کمال تعجب تصویر و نام رونالدو را در تقویم مشاهده کردند.

رونالدو همچنان در منچستریونایتد است.

جالب اینجاست که تصویر و نام کریستین در صفحه ژانویه این تقویم چاپ شده است. این بدان معناست که هوادارانی که این تقویم را می خرند و به دیوار خود آویزان می کنند تا سی روز آینده هر روز نام و تصویر ستاره سابق پرتغال تیم خود را خواهند دید.

دکمه بازگشت به بالا