فرهنگ و هنر

دیدگاهی درباره کلاس‌های آنلاین تئاتر و خودکشی پسربچه بوشهری

کودکان نیز ممکن است بمیرند و در برهه ای از زندگی خود ، فکر کردن در مورد خودکشی و دیگران ممکن است اعتقادی برای ما بزرگسالان نباشد. از طرف دیگر ، فعالیت های بدنی ، مانند تئاتر ، ورزش و ورزش ، ممکن است به همان اندازه غیر واقعی باشد که افکار و احساسات مرگ را کاهش دهد.

به گفته دانا نیوز ، اگرچه تئاتر در کشور ما به عنوان مقوله حمایت آموزشی شناخته نمی شود که می تواند در رشد مهارت های زندگی کودکان و نوجوانان تأثیر بگذارد ، اما هنوز خانواده هایی هستند که از این هنر به عنوان ابزاری آموزشی استفاده می کنند. اما کرونا ، مانند بسیاری از چیزهای زندگی ما ، این فرصت را محدود کرده است و بسیاری از مدارس و تئاترها به روی کودکان و نوجوانان بسته شده اند.
از طرف دیگر ، نگه داشتن کودکان و نوجوانان در خانه آنها را کسل کننده و کسل کننده می کند و وضعیت فعلی خانواده را در موقعیت دشواری قرار می دهد.
با این حال ، جستجوی فضای مجازی نادرست نشان می دهد که برخی از هنرمندان و مربیان کودک و تئاترهای نوجوانان آموزش های خود را به این منطقه منتقل کرده اند و در حال حاضر کلاس های تئاتر مجازی زیادی برای کودکان برگزار می شود ، اما تأثیر و سودمندی این کلاس ها چیزی است که بسیاری از خانواده ها به آن شک دارند.

اما نصیم گودسی ، مشاور و روانشناس معتقد است که حتی کلاسهای آنلاین نیز می توانند اضطراب کودکان را در هنگام برگزاری مراسم بزرگداشت کاهش دهند.
وی به ENA گفت: ورزش ارتباط مستقیمی با کاهش استرس در کودکان دارد زیرا ورزش باعث افزایش سطح دو هورمون سروتونین و دوپامین می شود. با ترشح این دو هورمون ، هورمون استرس کورتیزول کاهش می یابد.

وی افزود: “اینكه این حوادث در یك فضای فیزیكی اتفاق می افتد محركی برای انجام فعالیتهایی مانند تئاتر است.”

وی گفت: هدف كودكان از نوجوانان و بزرگسالان بیشتر است ، یعنی باید همه چیز را ببینند و لمس كنند و تفكر آنها نسبت به دوره نوجوانی انتزاعی نیست. در نتیجه ، تئاتر می تواند واقع بینانه تر باشد و به عنوان فعالیت بدنی بهتر درک شود.
به گفته وی ، بازی و بازی در یک سری نقش ها به کودکان کمک می کند تا آرام شوند و به آنها کمک کند احساسات و عواطف خود را بهتر بیان کنند و اضطراب ، ترس و اضطراب آنها را کاهش دهند.
گودسی ، پسری مثل سید محمد موسی زاده – بمب گذار تکان دهنده بوشر 11 ساله ، که اخیراً بدون تبلت در رسانه ها گزارش شد – اگر تئاتر خوشحال بود ، می توانست به خودکشی غم انگیز امیدوار باشد؟ توضیح می دهد: ایده مرگ و نابودی در کودکان نیز وجود دارد ، اما انجام فعالیت های هنری ، به ویژه فعالیت های مربوط به فعالیت هایی مانند تئاتر ، افکار و اقدامات خودکشی ، تا حدودی احساسی یا ناراحت کننده است و بخشی نیز تقلید از تصاویر کودکان محلی مانند کارتون است.
همچنین در مورد تأثیر یادگیری آنلاین صحبت می کند: ارتباطات می تواند به هر شکل پیامدهای خاص خود را داشته باشد. اگرچه ارتباط آنلاین کلاس با شما یک رابطه مجازی است و نمی تواند تمام سطوح عاطفی کودکان را تحت پوشش قرار دهد زیرا ارتباط جسمی با ارتباطات مجازی کاهش می یابد ، اما همین رابطه مجازی نیز می تواند قسمت کوچکی از نیازهای اجتماعی کودک را برآورده کند.

توضیح Godsi در Masulo of Pyramid: هرم L-Maslow با نیازهای فیزیولوژیکی ما آغاز می شود. احساس بودن و عضویت در یک جامعه یکی از خواسته های کاهش یافته در هنگام تاج گذاری است ، اما تنها بخش کوچکی از آن خواسته ها را می توان با تخیل برآورده کرد.
توضیح می دهد: كودكانی كه از نظر ارتباطات خیالی و خیالی و سالم آسیب پذیرتر هستند ، ممكن است احساس امنیت ، امنیت ، دوست داشتن و دوست داشته شدن ، پذیرفته شدن و پذیرش و شنیدن داشته باشند. چنین کودکانی کمتر رفتارهای پرخطر انجام می دهند.
روانشناس خاطرنشان می کند: در یک رابطه سالم ، کودکان احساس می کنند که نیازهای آنها توسط یک منبع مهم انرژی و یک حامی مهربان و مصمم تأمین می شود. هرچه اعتماد به نفس بیشتری در این زمینه داشته باشند ، اضطراب و اضطراب کمتری پیدا می کنند و احتمال انجام رفتارهای غیرمعمول بیشتر می شود.

گودسی معلمان را یکی از مهمترین شخصیتهای زندگی کودکانی می داند که به مدرسه می روند و می افزاید: معلمان ، کارکنان مدرسه یا مربیان ویژه می توانند شخصیت های مهمی در زندگی کودک باشند. گرچه این رابطه خیالی است.
وی می افزاید: “در دوره کرونا ، کودکانی که آموزش فوق برنامه داشتند ، از نظر روانی سالم بودند. زیرا قرار گرفتن در یک گروه همسالان ، حتی در یک رابطه واقعی ، می تواند به کودکان در یادگیری و تقلید از یکدیگر کمک کند.
وی گفت: در این ارتباط خیالی کودکان در خانه تنها نمی مانند ، اما همسالان آنها در یک وضعیت قرار دارند و احترام گذاشتن به آنها مقداری از فشار روحی و جسمی آنها را کاهش می دهد.
گادسی همچنان از خودکشی پسر بوش ابراز تأسف می کند: گمانه زنی های زیادی در مورد کشته شدن پسر بوش وجود دارد. کودک ممکن است از بیماری روانی رنج ببرد و در روابط شخصی با خانواده و دیگران مشکل داشته باشد ، یا ممکن است در معرض دنیای خارج قرار گرفته باشد زیرا نیازهای مقامات یا مقامات مهم زندگی خود را برآورده نکرده است. اخبار غم انگیز تقلید و تقلید می شود.
یکی از مشکلات آموزش ما این است که ما همه جنبه های فکری و روانی کودکان و نوجوانان را نمی بینیم. با این حال ، وی گفت: اگر فعالیت هایی مانند تئاتر و موسیقی در مدارس جدی گرفته شود ، کودکان و نوجوانان کمتر در معرض خطر هستند. کودکان از نظر فکری و عاطفی از همان حق برخوردارند که بزرگ شوند ، اما متأسفانه زیرساخت های آموزشی ما چنین تعریفی از کودک ندارند.
نسیم گودزی نتیجه گیری می کند: دروس تئاتر می تواند به کودکان کمک کند تا از نظر روحی و جسمی آزاد شوند ، حتی اگر متأسفانه ، سیاست های آموزشی کودکان را به سمت رشد عاطفی سوق نمی دهد و به رشد منطقی بیشتری منجر می شوند. در یک جامعه سالم ، هر دو جنبه باید با هم رشد کنند.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا