اقتصادی

نماینده جدید وزارت کار در سازمان جهانی کار منصوب شد

وزیر کار در حکمی «غلامحسین حسینی‌نیا» را به‌ عنوان نماینده وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سازمان بین‌المللی کار منصوب کرد.

به گزارش دانا نیوز، در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به‌عنوان نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سازمان بین‌المللی کار و سایر اتحادیه‌های مرتبط در ژنو منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله به‌ شرح زیر و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و دولت مردمی موفق و مؤید باشید.

مأموریت‌های نماینده جدید ایران در ILO به این شرح است:

– تعامل مؤثر و همه‌جانبه با سازمان بین‌المللی کار و سازمان‌های تخصصی وابسته به سازمان ملل متحد مستقر در ژنو

– حضور فعال و مؤثر در مجامع و نشست‌های عمومی و تخصصی سازمان بین‌المللی کار و سایر اتحادیه‌های مرتبط و دفاع از منافع ملّی جمهوری اسلامی ایران

– برنامه‌ریزی مؤثر و گسترده در راستای تقویت جایگاه جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان ریاست منطقه‌ای گروه آسیا و اقیانوسیه در سازمان بین‌المللی کار

– شناسایی فرصت‌های همکاری دوجانبه یا چندجانبه و تبادل اطلاعات و تجارب کشورهای عضو سازمان بین‌المللی کار در زمینه‌های اشتغال، اعزام نیروی کار، حمایت‌های اجتماعی، تعاون و روابط کار با اولویت کشورهای همسایه

غلامحسین حسینی نیا پیش‌تر معاون وزیر کار و ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای را عهده دار بود. وی دانش آموخته دکترای ترویج و آموزش کشاورزی از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است و ریاست دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، ریاست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی مهارت، عضویت در شورای پژوهش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، عضویت در شورای نخبگان تعاون، عضویت در کارگروه مشاغل کوچک روستایی و خانگی و عضویت در کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فن آوری را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با ارائه تحلیل‌های دقیق و به‌روز، سعی می‌کنم به شما نکات و دیدگاه‌های مهم را ارائه دهم تا شما بتوانید از این اطلاعات بهره‌برداری کنید.
دکمه بازگشت به بالا