عمومی

رسانه‌ها گفتمان انقلاب اسلامی را تبیین کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله رضا رمضانی عصر پنجشنبه در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری آنلاین اظهار کرد: علم شناسی هنر مهم و اثرگذار رسانه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در گیلان با بیان اینکه پدیده شناسی محور علم شناسی است، گفت: تبیین جهادی مبانی فکری، فقهی و اندیشه انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف بسیار مهم است.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه سیاه نمایی‌های زیادی علیه انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد، به تشریح نقش رسانه در این وادی حساس و خطیر پرداخت و بیان کرد: رتبه علمی ایران پس از انقلاب اسلامی قابل قیاس با دوران طاغوت نیست در حوزه علمی و فناوری نانو و هسته به پیشرفت‌های چشمگیری رسیدیم که این توفیقات باید بازگو شود.

وی با تاکید بر لزوم تبیین پیشرفت‌های علمی ایران به نسل جوان افزود: دنیا به پیشرفت‌های علمی ایران معترف است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام با اشاره به پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و خوداتکایی در این بخش بیان کرد: ایران دنبال بهره گیری صلح آمیز از دانش هسته‌ای است.

آیت الله رمضانی با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق در رسانه اضافه کرد: اخلاق باید پایه و اساس کار رسانه‌ها و خبرنگاران قرار گیرد چرا که رعایت اخلاق به رسانه هویت می‌دهد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق در انتخابات افزود: عدم تخریب گری افراد در فضای سیاسی و رسانه‌ای یک مکتب و باور فقهی است که باید رعایت شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در گیلان با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات جزو منویات مکتب فقهی امامین انقلاب است، گفت: مخالفت و نقد حضور حداکثری در انتخابات بر خلاف منویات امامین انقلاب است.

رمضانی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات بالا بردن ضریب امنیت نظام سیاسی جمهوری است، اضافه کرد: افزایش ضریب امنیت نظام سیاسی جمهوری اسلامی به حضور حداکثری در انتخابات گره خورده است و این مؤلفه یک شعور و نظریه فقهی است.

وی با اشاره به وظایف مهم رسانه در شورآفرینی انتخابات افزود: تبیین مبانی فقهی و خطوط فکری امامین انقلاب وظیفه مهم رسانه در تراز انقلاب اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در گیلان، تبیین گفتمان انقلاب را وظیفه مهم دیگر رسانه‌ها برشمرد و بیان کرد: رسانه‌ها در مطالبه گری و واکاوی مشکلات عالمانه، دلسوزانه و متخصصانه عمل کنند.

دکمه بازگشت به بالا