بین المللبرترین های کسب و کار

با بینظیر ترین هتل های دبی در:پرشین هتل آشنا شوید.

محتوای این مطلب پنهان

هتل‌ های ۵ ستاره در دبی، معرفی ۱۷ هتل لوکس در این شهر

اقامتی فراموش‌نشدنی و بی‌نظیر را در هتل‌ های ۵ ستاره در دبی تجربه کنید! همان‌طور که می‌دانید شهر دبی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگران و توریست‌های سراسر جهان است که با ارائه لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین امکانات و خدمات، همه ساله پذیرای مهمانان بسیاری از کشورهای مختلف جهان می‌باشد.

این شهر، نه تنها از جنبه تفریحی و گردشگری رتبه بالایی در بین شهرهای جهان کسب کرده است، بلکه از نظر تجاری و بیزینسی نیز مقصد بسیاری از افراد و علاقمندان، به حساب می‌آید و از همین رو، کسب اطلاع از انواع هتل‌های معتبر و باکیفیت دبی می‌تواند نقش مهمی را در بهبود روند تصمیم‌گیری انتخاب یک اقامتگاه مناسب برای مسافران این شهر توریستی، ایفا کند. اگر شما نیز علاقمند به شهر دبی و سفر به آن هستید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مطلب همراه پرشین هتل باشید تا در کنار هم به معرفی هتل‌های لوکس و ۵ ستاره شهر دبی بپردازیم و امکانات هریک از آن‌ها را شرح دهیم.

هتل‌ های 5 ستاره در دبیهتل‌ های ۵ ستاره در دبی | هتل Grand Cosmopolitan:

هتل ۵ ستاره Grand Cosmopolitan که در ۷.۷ کیلومتری ساحل جمیرا دبی قرار گرفته است، از لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های دبی به شمار می‌رود که با ارائه ۳ رستوران در محل، پارکینگ خصوصی رایگان، استخرهای روباز و مرکز تناسب‌اندام مجهز، اتاق‌های خانوادگی، زمین‌بازی کودکان، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی، اقامتی بی‌نظیر را برای مهمانان خود رقم می‌زند. همچنین مهمانان هتل Grand Cosmopolitan می‌توانند از امکانات ویژه سونا بخار، بوفه صبحانه و تراس آفتاب‌گیر روی پشت‌بام در کنار کارکنان خوش‌برخورد لذت ببرند.

لوکیشن هتل Grand Cosmopolitan: این هتل در منطقه Al Barsha دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل‌های ۵ ستاره دبی: هتل Grand Cosmopolitan از بین نظرات ۲,۵۵۴ کاربر و مهمان، امتیاز ۹.۱ از ۱۰ امتیاز را دریافت کرده است که نشان‌دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه‌شده می‌باشد.

 هتل Crowne Plaza:

هتل ۵ ستاره Crowne Plaza که در نزدیکی تفرجگاه ساحلی دبی قرار گرفته است، دارای ۵ رستوران و کافی شاپ مجلل، استخر روباز، مرکز تناسب‌اندام و بار نوشیدنی می‌باشد. این هتل با ارائه امکاناتی مانند اتاق‌های خانوادگی، تراس آفتاب‌گیر، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی، لذت سفری

تکرار‌نشدنی را برای مهمانان فراهم می‌آورد و با قرارگیری در یک موقعیت مکانی عالی در کنار تفرجگاه ساحلی دبی، دسترسی به مراکز اطراف را برای مسافران، آسان نموده است. همچنین مهمانان هتل Crowne Plaza می‌توانند از وعده‌های غذایی رستوران تایلندی هتل نیز لذت ببرند.

لوکیشن هتل Crowne Plaza: این هتل در تفرجگاه ساحلی دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل‌های ۵ ستاره دبی: هتل Crowne Plaza از بین نظرات ۱,۴۷۲ کاربر و مهمان، امتیاز ۹ از ۱۰ امتیاز را دریافت کرده است که نشان‌دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه‌شده می‌باشد. برای رزرو هتل ارزان دبی کلیک کنید.

 هتل Crowne Plazaهتل‌ های ۵ ستاره در دبی | هتل Address Sky View:

هتل ۵ ستاره Address Sky View که در ۲.۶ کیلومتری ساحل Mercato دبی واقع شده است ارائه دهنده امکاناتی مانند رستوران و کافی شاپ لوکس، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز، مرکز تناسب‌اندام، وای فای رایگان و بار نوشیدنی می‌باشد. مهمانان هتل Address Sky View می‌توانند در کنار خدماتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی، از استخر مجهز روی پشت‌بام و رستوران‌ها درجه یک این اقامتگاه نیز لذت ببرند.

لوکیشن هتل Address Sky View: این هتل در جاده شیخ زائد‌ دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل‌های ۵ ستاره دبی: هتل Address Sky View از بین نظرات ۱,۳۳۲ کاربر و مهمان، امتیاز ۹.۱ از ۱۰ امتیاز را دریافت کرده است که نشان‌دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه‌شده می‌باشد.

 هتل Grand Plaza Mövenpick:

هتل ۵ ستاره Grand Plaza Mövenpick که در موقعیت مکانی ۱.۹ کیلومتری از ساحل Sufouh دبی قرار گرفته است، ارائه‌دهنده امکاناتی باکیفیت و لوکس مانند رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز، مرکز تناسب‌اندام، وای فای رایگان، بار و سالن استراحت مشترک، به مهمانان و مسافران شهر دبی می‌باشد. مهمانان هتل ۵ ستاره Grand Plaza Mövenpick می‌توانند در کنار بهره‌مندی از پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی، از بوفه صبحانه و استخر هتل نیز لذت ببرند.

لوکیشن هتل Grand Plaza Mövenpick: این هتل در ساحل دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل‌های ۵ ستاره دبی: هتل Grand Plaza Mövenpick از بین نظرات ۱,۸۱۳ کاربر و مهمان، امتیاز ۹.۱ از ۱۰ امتیاز را دریافت کرده است که نشان‌دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه‌شده می‌باشد.

هتل‌ های ۵ ستاره در دبی | هتل The St Regis:

هتل ۵ ستاره The St Regis، دارای ۹ نوع اتاق و ۵ نوع سوئیت با مساحت ۶۰ تا ۳۰۵ متر‌مربع می‌باشد که هر کدام از آن‌ها دارای نور طبیعی و پنجره‌های سرتاسری هستند. مهمانان هتل می‌توانند در کنار چشم‌اندازی باشکوه از برج خلیفه و کانال آب دبی، از امکانات و خدمات لوکس این اقامتگاه بهره‌مند شوند.

هر کدام از اتاق‌های هتل The St Regis، دارای مجموعه‌ای از امکانات رفاهی از جمله جدیدترین فناوری داخلی با پنل‌های لمسی برای روشنایی، کمد دیواری، گاوصندوق داخل اتاق، مینی بار و فضای نشیمن با تلویزیون صفحه تخت ۴۸ اینچی، حمام‌های بزرگ دارای وان و دوش مستقل و امکانات رفاهی لوکس دیگر هستند.

لوکیشن هتل The St Regis: این هتل در منطقه Business Bay شهر دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل‌های ۵ ستاره دبی: هتل The St Regis از بین نظرات ۲,۶۶۱ کاربر و مهمان، امتیاز ۹ از ۱۰ امتیاز را دریافت کرده است که نشان‌دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه‌شده می‌باشد.

هتل‌ های 5 ستاره در دبی هتل CITY WALK:

با اقامت در اتاق‌های بزرگ و مجهز هتل ۵ ستاره CITY WALK که با دکوراسیون منحصر‌به‌فرد و معاصر، همراه با رنگ‌های خنثی تزیین شده‌اند، می‌توانید با فاصله گرفتن از تجملات و شلوغی‌های شهر دبی، اقامتی آرام و لذت بخش را تجربه نمایید. از جمله امکاناتی که هتل CITY WALK در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد می‌توان به حمام با سرامیک‌های مرمری، یک وان حمام مستقل و یک دوش مجزا  که فضای مناسبی را برای استراحت و نظافت به وجود

می‌آورند، اشاره کرد. با قرار‌گیری هتل در یک موقعیت مکانی مناسب مهمانان این هتل می‌توانند به‌راحتی از رستوران‌های متعدد اطراف هتل و مرکز خرید دبی و جمیرا لذت ببرند. هنگام رزرو تور دبی لحظه آخری این هتل را نیز می توانید رزو کنید.

لوکیشن هتل CITY WALK: این هتل در مرکز شهر دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل‌های ۵ ستاره دبی: هتل CITY WALK، از بین نظرات ۱۰۸۶ کاربر و مهمان، امتیاز ۹ از ۱۰ امتیاز را دریافت کرده است که نشان‌دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه‌شده می‌باشد.

هتل‌ های ۵ ستاره در دبی | هتل Address Boulevard:

هتل ۵ ستاره Address Boulevard با دسترسی مستقیم به مرکز تجاری دبی، خیابان مد و ایستگاه مترو، مکان ایده‌آل برای اقامت مهمانان و مسافرانی است که برای تفریح، تجارت یا خرید به شهر دبی سفر می‌کنند. این هتل با ارائه سه استخر، چشم‌اندازهای شگفت انگیزی از برج خلیفه و مرکز شهر دبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. از دیگر امکانات و خدمات این هتل لوکس می‌توان به سرویس اتاق، بوفه صبحانه و رستوران‌های مجلل اشاره کرد.

لوکیشن هتل Address Boulevard: این هتل در ناحیه جنوبی شهر دبی قرارگرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل‌های ۵ ستاره دبی: هتل Address Boulevard از بین نظرات ۲۰۴۰ کاربر و مهمان، امتیاز ۹.۲ از ۱۰ امتیاز را دریافت کرده است که نشان‌دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه‌شده می‌باشد.

هتل Taj:

هتل ۵ ستاره تاج Taj دبی، به عنوان یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های مدرن و مجلل شهر دبی به‌شمار می‌رود. همه اتاق‌های هتل Taj دارای امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، مینی بار نوشیدنی، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، حمام مرمری با دوش و ۲ سینک ظرف‌شویی هستند. هتل Taj یک مکان دوست‌داشتنی، مقرون‌به‌صرفه و بسیار مجهز در قلب شهر دبی می‌باشد.

لوکیشن هتل Taj: این هتل در منطقه Business Bay شهر دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل‌های ۵ ستاره دبی: هتل Taj، از بین نظرات ۵,۳۴۶ کاربر و مهمان، امتیاز ۹ از ۱۰ امتیاز را دریافت کرده است که نشان‌دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه‌شده می‌باشد.

هتل Tajهتل‌ های ۵ ستاره در دبی | هتل Oberoi:

هتل ۵ ستاره Oberoi دبی یک هتل لوکس به سبک معاصر و مدرن در دبی می‌باشد. این هتل که به دلیل کیفیت بالای امکانات و خدمات ارائه‌شده به مهمانان خود در سطح بین‌المللی تحسین شده است، چشم‌اندازی عالی از برج خلیفه و مرکز شهر دبی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. مهمانان هتل Oberoi می‌توانند با اقامت در این هتل از بوفه صبحانه، اتاق‌ها بزرگ و مجهز، باشگاه و استخرهای آن نیز بهره‌مند شوند.

لوکیشن هتل Oberoi: این هتل در منطقه Business Bay شهر دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل‌های ۵ ستاره دبی: هتل Oberoi از بین نظرات ۲,۴۲۳ کاربر و مهمان، امتیاز ۹ از ۱۰ امتیاز را دریافت کرده است که نشان‌دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه‌شده می‌باشد.

هتل Address Dubai Marina:

هتل ۵ ستاره Address Dubai Marina که در نزدیکی تفرجگاه ساحلی دبی واقع شده است، با ارائه اتاق‌ها و سوییت‌های مدرن که با مبلمان چوبی و تهویه مطبوع مجهز شده‌اند، پذیرای مهمانان سراسر جهان می‌باشد. همه اتاق‌های Address Dubai Marina دارای وای‌فای رایگان، دستگاه‌های چای و قهوه‌ساز، مینی‌بار نوشیدنی، دستگاه‌های اتصال iPod و تلویزیون صفحه‌تخت هستند.

لوکیشن هتل Address Dubai Marina: این هتل در تفرجگاه ساحلی دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل‌های ۵ ستاره دبی: هتل Address Dubai Marina از بین نظرات ۲,۵۱۷ کاربر و مهمان، امتیاز ۹.۳ از ۱۰ امتیاز را دریافت کرده است که نشان‌دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه‌شده می‌باشد.

هتل‌ های ۵ ستاره در دبی | هتل Grosvenor House:

هتل ۵ ستاره Grosvenor House که در مجاورت تفرجگاه ساحلی شهر دبی قرار گرفته است، یکی از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های این شهر به‌شمار می‌رود. این هتل در ۱۷.۸ کیلومتری از مرکز شهر دبی قرار گرفته است و چشم‌انداز پانورامای شگفت انگیزی از ساحل و مناظر اطراف شهر دبی را برای مهمانان به ارمغان آورده است. هتل Grosvenor House مانند بسیاری از هتل‌های ۵ ستاره دبی، خدماتی لوکس و باکیفیت از جمله استخر روباز، وای فای رایگان، طیف گسترده‌ای از غذاها و نوشیدنی‌ها و خدمات پیشخدمت شخصی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

لوکیشن هتل Grosvenor House: این هتل در تفرجگاه ساحلی دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل‌های ۵ ستاره دبی: هتل Grosvenor House از بین نظرات ۱,۳۷۶ کاربر و مهمان، امتیاز ۹.۳ از ۱۰ امتیاز را دریافت کرده است که نشان‌دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه‌شده می‌باشد.

هتل‌ های 5 ستاره در دبیهتل The Dubai EDITION:

هتل ۵ ستاره The Dubai EDITION با قرارگیری در یک موقعیت مکانی تنها ۵۰۰ متر از فواره دبی فاصله دارد و مهمانان این هتل می‌توانند به راحتی به مراکز تفریحی مانند دبی مال، برج خلیفه و مرکز خرید سیتی واک، دسترسی داشته باشند.

لوکیشن هتل The Dubai EDITION: این هتل در جنوب شهر دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل‌های ۵ ستاره دبی: هتل The Dubai EDITION از بین نظرات ۱,۴۷۲ کاربر و مهمان، امتیاز ۹.۱ از ۲۶ امتیاز را دریافت کرده است که نشان‌دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه‌شده می‌باشد.

هتل‌ های ۵ ستاره در دبی | هتل Grand Hyatt Dubai:

هتل ۵ ستاره Grand Hyatt Dubai که ۶.۷ کیلومتر از مرکز دبی فاصله دارد، در باغ‌های نزدیک به جاده شلوغ شیخ زائد واقع شده است. این هتل با ارائه امکاناتی مانند، ۳ استخر روباز و ۱ استخر سرپوشیده و ۱۳ مکان غذاخوری و سرگرمی، از بهترین هتل‌های ۵ ستاره دبی به‌شمار می‌رود.

لوکیشن هتل Grand Hyatt Dubai: این هتل در منطقه شیخ زائد دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل‌های ۵ ستاره دبی: هتل Grand Hyatt Dubai از بین نظرات ۷۵۰۹ کاربر و مهمان، امتیاز ۸.۹ از ۱۰ امتیاز را دریافت کرده است که نشان‌دهنده سطح بسیار خوب کیفیت امکانات و خدمات ارائه‌شده می‌باشد.

هتل‌ Jumeirah Emirates Towers:

هتل ۵ ستاره Jumeirah Emirates Towers که تنها چند دقیقه با ماشین تا مرکز تجاری دبی فاصله دارد را می‌توان یکی از مجلل‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های ۵ ستاره دبی بشمار آورد. این هتل در ۲.۷ کیلومتری از مرکز شهر قرار گرفته است و سالانه پذیرای مهمانان و مسافران سراسر جهان می‌باشد.

لوکیشن هتل Jumeirah Emirates Towers: این هتل در منطقه شیخ زائد دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل‌های ۵ ستاره دبی: هتل Jumeirah Emirates Towers از بین نظرات ۲۰۱۶ کاربر و مهمان، امتیاز ۹.۲ از ۱۰ امتیاز را دریافت کرده است که نشان‌دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه‌شده می‌باشد.

هتل‌ Jumeirah Emirates Towers:هتل‌ های ۵ ستاره در دبی | هتل Golden Sands:

هتل ۵ ستاره Golden Sands همراه با ارائه یک استخر و بار نوشیدنی روی پشت‌بام همراه با چشم‌اندازی پانوراما از نهر دبی و منظره شهر و دریای عرب، یک هتل ۵ ستاره ایده‌آل به حساب می‌آید. این هتل در فاصله ۸.۵ کیلومتری از مرکز دبی قرار گرفته است.

لوکیشن هتل Golden Sands: این هتل در منطقه دیره شهر دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل‌های ۵ ستاره دبی: هتل Golden Sands از بین نظرات ۳۱۴ کاربر و مهمان، امتیاز ۹.۱ از ۱۰ امتیاز را دریافت کرده است که نشان‌دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه‌شده می‌باشد.

هتل Waldorf Astoria:

هتل ۵ ستاره Waldorf Astoria که به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ۵ ستاره دبی شناخته می‌شود، در فاصله ۲ کیلومتری از مرکز شهر دبی واقع شده است و اقامتی بی‌نظیر برای سفرهای تفریحی و تجاری مهمانان خود به ارمغان می‌آورد. هتل Waldorf Astoria در ۳ کیلومتری ساحل Mercato، اقامتگاهی مجلل به همراه رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب‌اندام را به مهمانان ارائه می‌دهد.

لوکیشن هتل Waldorf Astoria: این هتل در مرکز مالی بین‌المللی شهر دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل‌های ۵ ستاره دبی: هتل Waldorf Astoria از بین نظرات ۵۰۵ کاربر و مهمان، امتیاز ۹.۴ از ۱۰ امتیاز را دریافت کرده است که نشان‌دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه‌شده می‌باشد.

هتل‌ های ۵ ستاره در دبی | هتل Th8 Palm :

هتل ۵ ستاره Th8 Palm با قرارگیری در فاصله ۱۸.۴ کیلومتری از مرکز شهر دبی، با امکاناتی پیشرفته از جمله رستوران‌های لوکس، پارکینگ خصوصی رایگان و استخرهای مجهز پذیرای مهمانان سراسر جهان می‌باشد. هتل Th8 Palm به عنوان یکی از محبوب‌ترین هتل‌های ۵ ستاره دبی شناخته می‌شود که در منطقه جمیرا و روبروی ساحل واقع شده است.

لوکیشن هتل Th8 Palm: این هتل در منطقه Jumeirah شهر دبی قرار گرفته است.

امتیاز اختصاص یافته به کیفیت خدمات و امکانات هتل در مقایسه با سایر هتل‌های ۵ ستاره دبی: هتل Th8 Palm از بین نظرات ۴۰ کاربر و مهمان، امتیاز ۹ از ۱۰ امتیاز را دریافت کرده است که نشان‌دهنده سطح عالی کیفیت امکانات و خدمات ارائه‌شده می‌باشد.

بهترین هتل های دبی را بشناسید

تا به حال به این فکر کرده اید که در سفر به دبی، بین تمام هتل های دبی، کدامش را بخواهید انتخاب کنید؟ دبی یکی از شهرهای جذاب امارات متحده است که در سال‌های اخیر توانسته گام‌های مثبتی در جهت جذب گردشگر به سمت خود بردارد. این شهر مدرن عربی با دارا بودن هیجان انگیزترین جاذبه‌های گردشگری و همچنین استاندارترین هتل‌ها جهت اقامت مسافران یک گزینه تمام عیار برای سفر محسوب می‌شود. آنچه ما در این مطلب از مجله پرشین هتل می‌خواهیم شرح دهیم لیستی از بهترین هتل‌ های دبی است. جایی که بتوانید با خیال راحت آن را انتخاب کنید و یک اقامت بی‌نظیر را در این شهر داشته باشید.

هتل جمیرا امارت تاورز|  Jumeirah Emirates Towers Hotel

هتل جمیرا یکی از بهترین هتل های دبی است که در لیست هتل‌های 5 ستاره دبی قرار دارد. این هتل دارای 400 اتاق مجهز است که از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی رستوران‌های عالی با غذاهای بین‌المللی اشاره کرد. اگر شما یکی از کسانی هستید که قصد اقامت در هتل جمیرا تاورز را دارید جالب است بدانید که در هتل جمیرا از سرویس رایگان رفت و برگشت به مراکز خرید دبی، مرکز شهر دبی و … هم برخوردار خواهید بود. با در نظر گرفتن تمامی این نکات، می‌توان گفت که هتل جمیرا یکی از بهترین هتل های دبی است.

  • تلفن: 0097143300000
  • ایمیل: info@jumeirah.com
  • آدرس: امارات، جاده شیخ زاید، برجهای امارات

راستی قبل از سفر، حتما از راهنمای سفر به دبی استفاده کنید تا با دست پر بروید.

هتل رافلز | Raffles Hotel

یکی دیگر از بهترین هتل های دبی، هتل لوکس رافلز است، این هتل 5 ستاره دارای 252 اتاق است و مرکز خرید وافی دبی که در نزدیکی هتل قرار دارد و با فرودگاه دبی 15 دقیقه فاصله دارد. هتل رافلز دارای امکاناتی نظیر هم است که بخشی از آن‌ها را برای شما فهرست کرده‌ایم:

    استخر روباز

    سونا

    اسپا

    ماساژ

    جکوزی

    منوی ویژه غذای رژیمی

    پذیرش 24 ساعته

    خدمات پرستاری کودک

    پارکینگ رایگان

    خدمات اتاق VIP

    تهویه مطبوع

سایر اطلاعات تماس هتل رافلز را هم می‌توانید در زیر ببینید:

  • تلفن: 0097143248888
  • وب سایت: www.raffles.com/dubai
  • آدرس: دبی، بور دبی، وافی مال، جاده شیخ رشید

هتل تاج دبی |Taj Dubai Hotel

هتل تاج یکی دیگر از بهترین هتل های دبی است که در مرکز شهر دیره قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره دارای 296 اتاق بوده و نکته جالبی که در خصوص آن می‌توان گفت استخر روبازی است که در بام آن وجود دارد است و میهمانان می‌توانند از نمای زیبایی از شهر دبی ببینند.

اتاق‌های داخل هتل منظره زیبایی رو به شهر دارند. علاوه برآن چای، قهوه‌ساز و تلویزیون در همه اتاق‌ها موجود است. هتل تاج دارای رستوران‌های متفاوتی است که در آن غذاهای هندی، انگلیسی، غذاهای بین المللی، مدیترانه‌ای ، آسیایی و عربی سرو می‌شود.

از امکانات این هتل در دبی پذیرش 24 ساعته، استخر رو باز هتل تاج دارای تراس آفتاب و محوطه ای جدا برای کودکان است. همچنین مرکز ورزشی و بدنسازی هم از امکانات هتل تاج دبی است. این هتل فضاهای جدایی برای سیگار کشیدن فراهم کرده و سیگار کشیدن در اتاق ها ممنوع است و همچنین ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست. پارکینگ این هتل نیز رایگان است. شما همچنین می‌توانید در مدت زمانی که دراین هتل هستید از اینترنت رایگان استفاده کنید.

  • تلفن: 0097144383100
  • وب سایت
  • آدرس: دبی، مرکز شهر برج خلیفه

هتل برج العرب جمیرا |   Burj Al Arab Jumeirah Hotel

یکی دیگر از بهترین هتل های دبی، هتل برج العرب جمیرا است که چشم‌اندازی بی‌نظیر به سمت خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از جمله امکانات آن می‌توان به 9 رستورانی که انواع غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کنند اشاره کرد.

در هر یک از اتاق‌های هتل جمیرا، وای‌فای رایگان و iMac 21 اینچ و تلویزیون تعاملی HD TV، سرویس خواب با کیفیت به علاوه قهوه و چای ساز، میز مطالعه و… وجود دارد. علاوه بر این، هر یک از اتاق های این هتل لوکس دید پاناروما به خلیج فارس زیبا دارد.

از دیگر خدمات این هتل بی‌نظیر که شما مسافران می‌توانید از آن بهره‌مند شوید کتابخانه، دستگاه خودپرداز بانک، خدمات زیبایی، باشگاه برای کودکان و نوجوانان، تناسب اندام و سونا است.

  • تلفن : 097143017777
  • ایمیل: tripadvisor@jumeirah.com
  • آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان جمیرا

هتل پارک‌ هایت دبی |   Park Hyatt Dubai

هتل پارک هایت از دیگر هتل های 5 ستاره شهر مدرن و بی‌نظیر دبی است که 225 اتاق دارد.  پارک هایت یکی از بهترین هتل های دبی است چون  از فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر، از مرکز خرید دبی و برج خلیفه 15 دقیقه با ماشین و از تفرجگاه ساحلی دبی حدودا 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد. همچنین امکاناتی که در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است، تجربه خوبی از سفر به دبی برای شما به جا خواهد گذاشت.

از جمله امکاناتی که هتل پارک هایت دبی در اختیار مسافران قرار می‌دهد عبارت است از اتاق‌های عایق صدا، اینترنت رایگان، سرویس خواب با کیفیت، اتاق‌های تراس‌دار و مبله شده. همه اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، زمین گلف، سالن ورزشی، اجاره خودرو، پارکینگ رایگان، سونا، اسپا، خدمات اتاق VIP، امکانات ویژه معلولین، اتاق سیگار ممنوع، دستگاه قهوه و چای ساز و در حمام و سرویس بهداشتی لوازم آرایشی بهداشتی گوناگونی هستند.

  • تلفن: 0097146021234
  • وب‌سایت
  • آدرس: دبی، باشگاه قایق‎‌سواری و گلف

هتل اوبریو| The Oberoi Dubai

یکی از بهترین هتل‌ های دبی که چشم انداز بی‌نظیری هم از برج خلیفه دارد، هتل 5 ستاره اوبریو است. این هتل 252 اتاق با فضای گرم و دوست داشتنی دارد و از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به صندوق امانات، خودپرداز، استخر روباز، اسپا، ماساژ، سالن ورزشی و پارکینگ و اینترنت رایگان پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیط، خدمات دربانی، خدمات پرستاری کودک، اتاق سیگار ممنوع، امکانات ویژه معلولین و اتاق خانواده اشاره کرد.

لازم به ذکر است که بگوییم قیمت هتل اوبریو به نسبت خدمات آن بسیار مناسب است.

  • تلفن: 0097144441444
  • ایمیل: reservations@oberoigroup.com
  • آدرس: دبی، خیابان الامال، مرکز اوبریو

 

منبع مقاله:

https://epersianhotel.com

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا