اجتماعیبرترین های کسب و کار

با خدمات لوله بازکنی امیر آباد و لوله بازکنی یوسف آباد بیشتر آشنا شوید

شغل لوله بازکنی و تخلیه چاه

لوله بازکنی یکی از مشاغل و خدمات بسیار مهم به شمار می­رود. شغل لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران از نظر بهداشتی و نظافتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. افرادی که در این حرفه فعالیت می­کنند، باید علاوه بر داشتن مهارت، تجربه و تخصص مسائل بهداشتی مربوط به خود را نیز رعات کنند. می دانید که لوله­ های فاضلاب جزو محیط­های آلوده در هر مکانی به شمار می­رود. اگر بهداشت به خوبی رعایت نشود ممکن است باعث انتشار این آلودگی­ها شود.

 انتشار این آلودگی­ها در فضای خانه و ساختمان، می­تواند منجر به بیماری­هایی شود و برای ساکنین خطرآفرین است. از طرفی ممکن است هر کسی در خانه خود به لوله بازکنی نیاز پیدا کند. این موضوع ربطی به قدیمی یا نوساز بودن خانه­ها نیز ندارد. مجموعه لوله بازکنی امیر آباد و لوله بازکنی یوسف آباد با داشتن کادری مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز هستیم. در ادامه می­خواهیم شما را با خدمات لوله بازکنی امیر آباد و لوله بازکنی یوسف آباد بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

خدمات لوله بازکنی امیر آباد و لوله بازکنی یوسف آباد

لول بازکنی امیر آباد و لوله بازکنی یوسف آباد خدمات بسیار متنوعی را به همشهران ارائه می­کند. از جمله این خدمات می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع انواع گرفتگی لوله‌های منازل، اداره‌ها و کلیه مراکز تجاری/ فرهنگی / تفریحی با مواد زائد، مصالح ساختمانی و … با دستگاه لوله باز کنی مناسب
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب پارکینگ، آشپزخانه، حمام و توالت‌ (ایرانی و فرنگی) و خارج کردن اشیا قیمتی از آن­ها
  • تخلیه و رفع گرفتگی (و بوی نامطبوع) چاه‌های فاضلاب با دستگاه
  • تعمیر و ترمیم سقف یا دیوار پس از تشخیص ترکیدگی لوله
  • حفر چاه فاضلاب و گسترش چاه فاضلاب قدیمی
  • لجن‌زدایی، لایروبی چاه و کول‌گذاری آن
  • درآوردن اشیا قیمتی از چاه
  • رفع گرفتگی های سخت ایجاد شده
  • تعمیر لوله فاضلاب
  • رفع بوی بد چاه فاضلاب
  • تعمیر چاه‌های ریزشی
  • رسوب تراشی
  • فنر زنی لوله فاضلاب

برای دریافت این خدمات می­توانید از طریق سایت دکتر لوله بازکنی و دیگر راه­های ارتباطی ما با همکارارن ما تماس بگیرید. ما در کمترن زمان ممکن برای رفع مشکلات لوله ­های فاضلاب منزل شما اقدام خواهیم کرد.

قیمت خدمات لوله بازکنی

 یکی دیگر از مزایای تماس با لوله بازکنی امیر آباد داشتن قیمت بسیار مناسب با توجه به کیفیت خدمات ارائه شده است. البته باید بدانید که قیمت هر یک از خدمات لوله بازکنی یوسف آباد را اتحادیه مربوطه اعلام می­کند.

این قیمت اعلام شده با توجه نوع خرابی و متریال استفاده شده برای رفع خرابی می­تواند متفاوت باشد. گاهی اوقات ممکن است خدمات موردنیاز شما چیزی نباشد که به نظر می‌رسد. مثلا گاهی فکر می‌کنید فقط یک لوله گرفته است، اما پس از بازدید مشخص می‌شود که به لایروبی و چاه بازکنی هم احتیاج دارید. همچنین باید بدانید که هزینه رفع خرابی و گرفتگی لوله­های فاضلاب حمام و توالت­ها تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد.

البته بسیاری از افراد ممکن است در صورت ایجاد گرفتگی در لوله­ها خودشان برای رفع این گرفتگی­ها اقدام کنند. اما ما به شما پیشنهاد می­کنیم کار را به کاردان بسپارید. زیرا ممکن است این کار باعث به وجود آمدن خرابی­ها و خساراتی به منزل شما شود. اگر لوله دچار رسوب‌گرفتگی شده باشد، رفع گرفتگی آن باید به صورت کامل انجام گیرد. این کار با استفاده از دستگاه فنر برقی یا دستگاه‌های دیگر انجام می‌گیرد.

در بسیاری از موارد نیز فنر نمی‌تواند به خوبی لوله را باز کند. در چنین مواردی باید از دستگاه‌هایی نظیر تراکم هوا استفاده شود. استفاده از این دستگاه تاثیر مستقیمی بر افزایش قیمت دارد. همچنین اگر دهانه لوله اسید ریخته شده باشد، هزینه لوله بازکنی افزایش می یابد.در ادامه مواردی که ممکن است باعث افزایش قیمت لوله بازکنی یوسف آباد و لوله بازکنی امیر آباد شود را ذکر کرده­ ایم.

عوامل تعیین کننده قیمت لوله بازکنی امر آباد و لوله بازکنی یوسف آباد

یکی از مهم­ترین بخش هر کاری برای مشتریان اطلاع دقیق از قیمت آن کار است. نرخ اتحادیه لوله بازکنی را که ببینید، ممکن است اصطلاحات تخصصی آن (مثلا: “بازکردن لوله فاضلاب از منهول با دستگاه ژنراتور فرقانی تا 30 متر با فنر سایز 28”) و نرخ‌های ریز و درشت‌اش کمی شما را گیج کند. به همین خاطر، اینجا قصد داریم با زبانی ساده‌تر عوامل موثر بر نرخ لوله بازکنی را معرفی و بررسی کنیم:

شدت و میزان گرفتگی لوله یا چاه

اینکه چقدر لوله گرفته است هم می‌تواند روی هزینه لوله باز کنی تاثیر بگذارد؛ مثلا اگر لوله به دلیل وجود سیمان و مصالح گرفته باشد، کار ممکن است بسیار سخت و حتی غیر ممکن شود! این مسئله روی دستگاه لازم برای لوله باز کنی یا زمان لازم برای تخلیه آب با پمپ و نهایتا هم هزینه موثر خواهد بود

 محل گرفتگی و شرایط آن

اینکه لوله‌کشی کجای خانه دچار گرفتگی شده است هم می‌تواند روی قیمت نهایی لوله بازکنی یوسف آباد و لوله بازکنی امیر آباد موثر باشد. شما در چه محلی به این خدمات احتیاج دارید؟ توالت، حمام، پارکینگ یا …؟

هرکدام از این بخش‌ها شرایط خاصی را به کار تحمیل می‌کنند، و هزینه آن را تغییر می‌دهند. مثلا در گرفتگی‌های مربوط به توالت فرنگی، متخصص باید آن را جدا و دوباره نصب کند، موضوعی که به نوبه خود مبلغی را به فاکتور اضافه می‌کند. برای چاه بازکنی چندان لازم نیست نگران این مسئله باشید.

هزینه لوله بازکنی بر اساس متراژ لوله‌ها

هرچه طول لوله‌ای که باید گرفتگی آن رفع شود طولانی‌تر باشد، هزینه تمام‌شده هم بیشتر خواهد شد. در نرخ اتحادیه لوله بازکنی سال 1401 لوله‌های 1 تا 6 متر، 6 تا 12 متر، 12 تا 25 متر و همچنین لوله‌های تا 30 متر قیمت خاص خود را دارند، که از حدود 200 هزار تومان تا 1 میلیون تومان متغیر است.

نیاز به رسوب تراشی

نیاز یا عدم نیاز به رسوب تراشی هم در نرخ اتحادیه لوله بازکنی پیش‌بینی شده است. گاهی اوقات کل سطح مقطع لوله مدنظر رسوب دارد، و باید تراشیده شود تا نتیجه مناسب را از این سرویس بگیرید. اگر لوله منزل شما نیاز به رسوب تراشی داشته باشد، باید انتظار افزایش قیمت لوله بازکنی امیر آباد را نیز داشته باشید.

نوع روش لوله بازکنی

بسته به نوع شرایط، از روش‌های مختلفی برای رفع گرفتگی و چاه بازکنی استفاده می‌شود؛ هر دستگاه لوله باز کنی هم، کم و بیش نرخ خاصی دارد. مثلا هزینه این خدمات با فنر معمولا متفاوت با سایر روش‌هاست. و اگر از فنر استفاده شود، تعداد موارد فنر زنی و یا تعدادِ گرفتگی لوله فاضلاب در ساختمان هم تاثیر خود را بر مبلغ نهایی خدمات لوله بازکنی نشان خواهند داد.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا