ورزشی

بهروز عطایی سکوتش را می‌شکند؟

مربی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان می‌گوید بهروز عطایی بعد از اتمام لیگ برتر والیبال سکوت خود را خواهد شکست.

به گزارش دانا نیوز، تیم‌های والیبال فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان تهران در اولین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ یکشنبه شب، پنجم فرودین به مصاف هم رفتند که در این دیدار شاگردان بهروز عطایی در فولاد سیرجان ایرانیان موفق شدند سه بر یک(۲۵ بر ۱۷، ۲۸ بر ۲۶، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۸ بر ۲۶) به پیروزی برسد.

مهران زارع، مربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان در مورد این پیروزی گفت: بازی سختی بود. پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی داشته باشیم چون در مرحله رفت و برگشت لیگ هم مقابل پیکان سه بر دو برنده شده بودیم و به سختی از سد این تیم عبور کرده بودیم. کادر فنی و بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارد که تا اینجا خوب کار کرده‌اند.   

او در مورد اینکه بهروز عطایی سرمربی فولاد  که پیش از این هدایت تیم ملی را برعهده داشت از زمان  استعفا از تیم ملی والیبال سکوت کرده و حتی در مورد لیگ برتر هم صحبت نمی‌کند، گفت: او فعلا روی تیم خودمان متمرکز شده است. از آنجایی که با او نزدیک هستم و می‌دانم چه اتفاقاتی افتاده، حق دارد فعلا سکوت کند اما بعد از اتمام لیگ حتما نشست خبری خواهد داشت.  

انتهای پیام 

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا