اقتصادی

وزش باد شدید در غرب، شمال غرب و نوار شرقی کشور طی دو روز آینده/ کاهش محسوس دمای هوا در برخی از مناطق

وزش باد شدید طی دو روز آینده در مناطق غربی، شمال غرب و شرق کشور/کاهش دما در برخی مناطق.

کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در غرب، شمال غرب و شرق کشور و کاهش دما در برخی مناطق طی دو روز آینده خبر داد.

به عنوان یک خبرگزاری؛ کبری رفیع کارشناس سازمان هواشناسی در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور گفت: طی دو روز آینده بارش در استان های گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی گسترش می یابد. ظهور باران که گاهی با وزش باد شدید همراه است موقتی است.

وی با بیان اینکه بعدازظهر روز دوشنبه و سه شنبه شاهد بارش باران در استان های گلستان، خراسان شمالی و خراسان شمالی هستیم، گفت: با توجه به نفوذ موج شمالی، بارش در مناطق ساحلی خزر و دریای خزر تشدید می شود. ظالمانه خواهد بود. هرج و مرج خواهد بود.

مناطق فوق تاکید کردند که به گفته رفیع تا روز چهارشنبه بارندگی خواهد بود اما در روز سه شنبه کاهش محسوس دما در شمال کشور و طی دو روز آینده در نواحی استان ها کاهش می یابد. در غرب و شمال غرب کشور روز دوشنبه در کمربند شرقی و روز سه شنبه در شرق و شمال شرق وزش باد شدید رخ می دهد که در برخی نقاط به ویژه در زابل باعث ایجاد گرد و خاک می شود. دامنه.

کارشناس سازمان هواشناسی هواشناسی تهران برای امروز شنبه 3 آنلاین پیش بینی کرد: پایتخت امروز گاهی وزش باد را تجربه خواهد کرد. همچنین بیشینه دمای هوای تهران 28 درجه و کمینه دمای هوا 19 درجه بالای صفر خواهد بود.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

با توجه به نتیجه 0 رای حمایت و 0 او مقاومت کرد

دکمه بازگشت به بالا