فرهنگ و هنر

گلباران مزار شهدای ورامین در هفته فراجا

دانا نیوز/تهران فرمانده و نیروی انتظامی شرق استان تهران و شهرستان ورامین در دومین روز از هفته به همراه مسئولان و خانواده های معظم شهدا با حضور در گلزار شهدای این شهرستان نسبت به آرمان های انقلاب تجدید عهد کردند. پنجشنبه.

همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی، ماموران انتظامی شرق استان تهران و شهرستان ورامین با همراهی فرمانده انتظامی شرق استان تهران و مسئولان محلی با حضور در گلزار شهدای ورامین، مزار شهدا را گلباران کردند. با تاکید بر ادامه راه شهدا برای حفظ امنیت ایران اسلامی و مبارزه با اخلالگران و اغتشاشگران اعلام آمادگی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم گفت: نیروی انتظامی در خشونت های اخیر با صبر و حوصله صدمات و مصائب بسیاری را متحمل شد. مردم هیچ مشکلی نخواهند داشت.»

امام جمعه شهرستان ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی گفت: روحیه خودخواهی و ایثار برای جامعه اسلامی ایران با خشونت و سرکوب پلیسی اخیر به اثبات رسیده است. بیشتر از قبل نمایان می شود، هر چند قدرت دارند و با فضل اسلام، با حفظ امنیت، به کسی آسیب نمی رسانند.

عضو شورای فرهنگ مردم استان تهران تاکید کرد: ملت ایران اسلامی قدردان زحمات و اقدامات ایثارگرانه پلیس و نیروی انتظامی بوده و همواره یاور آنان خواهد بود و دشمنان نظام بدانند که مردم ایران پشتیبان آنان هستند. فرزندان. و توطئه آنها نمی تواند بر قدرت پلیس تأثیر بگذارد

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا