ورزشی

یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار می‌شود

سید حسن هاشمی در پایان – مراسم استقبال از شهدا ناشناس یادواره شهدای جدید و شهدای دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند سه شنبه 16 آذرماه برگزار می شود.


ادامه مطلب

دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند میزبان یک خانواده شهید گمنام است.


دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند می گوید یکی از شهدای گمنام شناسایی شد: «شهید علیرضا حسینی از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده اش ساکن تهران است. آنها برای شرکت در مراسم به کوراسان جنوبی می روند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی افزود: همزمان با روز دانشجو، مراسم استقبال از خانواده معظم شهید و مراسم یادبودی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار می شود. دانشگاه آزاد بیرجند.

مدرس دانشگاه آزاد اسلامی کوراسان کره جنوبی از تمامی اقشار امت حزب الله برای شرکت در این مراسم معنوی و آسمانی دعوت به عمل می آورد.

هاشمی از ارتش، ارگیس، نیروی انتظامی، بنیاد شهید و اداره کل حفاظت و توزیع بقاع متبرکه، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، استان کرزاک جنوبی، استان و شهرداری بیرجند و همه تشکر کرد. سرویس حمل و نقل برای انتقال اقشار مختلف جامعه در میدان ابوظبی روز سه شنبه ساعت 8 30 30 شهرداری بیرجند راه اندازی شده است.

خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و شناخت مجاهدت ها و دلاوری های آنان از وظایف دینی ملی و انقلابی، گفت:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و بیرجند گفت: گامی در راستای تداوم فرهنگ شهادت است.

هاشمی افزود: امیدواریم تلاش و خدمت ما موجب رضایت شهدا شود و ما را به آخرالزمان برساند.

وی گفت: احترام به پدران و مادران شهدایی که فراق و گرمی جگرگوشه هایشان را تحمل کردند، امری است که همه ما برای بازگرداندن شئونات و ارزش های دینی و انقلابی هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در سال های اخیر توجه ویژه ای به توسعه و ارتقای عمیق آموزش های فرهنگی و معنوی داشته است، گفت: در سال 1380، در سال 1380، در سال 1380 به توسعه و گسترش آموزش های فرهنگی و معنوی توجه ویژه ای داشته است. تهران: درآمدی بر فرهنگ و اندیشه بعثی و گام دوم انقلاب 1400 ق.

هاشمی افزود: یاد و خاطره شهدا ادامه راه شهداست؛ زیرا شهدا مشعل های درخشانی هستند که راه حق و سعادت را نشان می دهند.

انتهای پیام / 4117/4062 /

دکمه بازگشت به بالا