فرهنگ و هنر

کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۳ حرکتی ارزشمند و ماندگار است

دانا نیوز/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید به برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره ملی شهدای ۱۴۰۳ در استان عنوان کرد: کنگره شهدا حرکتی ارزشمند و ماندگار برای ارج نهادن به مقام والای شهدا و خانواده‌های معزز این عزیزان است.

سردار حمید خرم‌دل در نشست هماهنگی و هم‌اندیشی کمیته‌های چندگانه کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداست، افزود: همه ما بدهکار خون شهدا هستیم و وظیفه‌ داریم در مسیر آنان و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل مقدس انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

وی با اشاره به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره در سال آینده اظهارکرد: همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی موظف به همکاری برای هرچه باشکوه برگزار نمودن این رویداد بزرگ معنوی در استان هستند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به‌پای کار بودن همه نهادهای اجرایی و معاونت‌های سپاه فتح در برگزاری این کنگره تأکید کرد و خاطرنشان کرد: امروز باید با جان و دل برای شهدا در میدان حضور داشته باشیم و فعالیت ها را برای رسیدن بودجه معطل نکنیم و سعی کنیم کار ها را پیش ببریم و با کار جهادی در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این کنگره اقدام کنیم.

سرهنگ پاسدار ایمان خردمند، مسئول ستاد کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این نشست با اشاره به نیاز مندی های مهم جهت برگزاری این کنگره گفت: فضای بصری مناسب، نصب تمثال شهدا در تمامی نقاط استان و حتی زیباسازی فضای شهری و کنگره از برنامه‌های موردنظر خواهد بود.

وی بر استفاده از همه ظرفیت های موجود برای برگزاری کنگره ای باشکوه و در خور شان شهدای استان تاکید کرد و افزود: در فرصت باقی مانده تا برگزاری کنگره شهدای ۱۴۰۳ باید برنامه ریزی منسجم و اصولی صورت گیرد تا بتوانیم طبق برنامه مدون به برنامه های پیش بینی شده جامه عمل بپوشانیم.

سرهنگ وحید مثنوی، معاون فرهنگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به تولید و ساخت هفت اثر فاخر سرود در راستای این کنگره خبر داد و گفت: این معاونت با همکاری مرکز آفرینش‌های هنری استان در حال ساخت ۷ سرود در خصوص کنگره ۱۸۸۰ شهید استان در سال ۱۴۰۳ است.

به گزارش دانا نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، وی در ادامه نسبت به همکاری نکردن برخی مراکز و ادارات فرهنگی با این معاونت ابراز گلایه داشت و افزود: برای تولید سرود باید بودجه‌ای در اختیار این معاونت قرار گیرد، تا بتوان آثاری در خور شأنی برای این کنگره ملی تولید کرد.

گفتنی است که نشست هماهنگی و هم‌اندیشی کمیته‌های چندگانه کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور فرمانده سپاه فتح و معاونت های سهیم در برگزاری این کنگره از جمله مسئولان کنگره شهدای استان، معاونت‌های فرهنگی، فضای مجازی، امور ایثارگران، روابط عمومی و تبلیغات و سایر معاونت‌های مربوط به این رویداد ملی در سالن کنگره شهدای استان برگزار شد.

در این نشست سایر معاونت های سپاه فتح استان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص چگونگی برگزاری کنگره شهدای ۱۴۰۳ در استان پرداختند.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا